1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Raikkonen de nieuwe schumi fo niet?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 7 apr 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Mario Theissen is de hoofdverantwoordelijke van BMW en die zit er inderdaad nog steeds. Maar die man heeft die motor natuurlijk niet alleen ontworpen, daar zit een heel team achter. En McLaren heeft 1 van die mannen binnengehaald. En dat was 1 van de belangrijkere personen daaro. Ik weet zo niet meer hoe hij heet, ik geloof Werner ...

2. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Klopt, maar het zwakke punt van McLaren de laatste jaren waren de motor en de daarbijbehorende versnellingsbak. Daarvoor hebben ze nu topmensen bij BMW en Ferrari binnengehaald. Dus onder die aerodynamica zit het (in principe) wel goed. En die aerodynamica wordt bedacht door Adrian Newey en zijn team van hulpontwerpers. En deze man wordt over het algemeen gezien als de beste ontwerper van het huidige veld.:cool:

3. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het wel erg gemakkelijk om Schumi op deze wijze onderuit te halen. Vorig jaar had hij idd een superieure auto, maar in jaren dat dit niet zo was heeft hij ook goed gepresteerd.

En ik heb wat dit betreft altijd de mening erop nagehouden dat de topcoureurs in de topauto's rijden.

4. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    nee zeker niet.. dat zal altijd montoya blijven... ferrari probeert al een contract voor hem te regelen...

5. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, daar ben ik ook wel benieuwd naar... ik hoop dat het niet veranderd wordt. Het is leuk zoals het nu is, veel spannender, meer actie en meer coureurs die vooraan rijden i.p.v. alleen M. Schumacher. :p

6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat Raikonen net zoals bijvoorbeeld Hakinnen effe een paar topseizoenen gaat krijgen Maar ik zie het zowiezo niet meer gebeuren dat een enkele coureur weer onverslaanbaar wordt zoals Schumacher de laatste jaren, dit dankzij de nieuwe regels.

7. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    Raikkonen en Schumacher zijn gewoon erg aan elkaar gewaagd. Schumacher heeft al vaak genoeg bewezen dat het een van de beste coureurs aller tijden is. Je word niet zomaar 5 voudig wereldkampioen. Nu dat Raikkonen er is heeft hij een heel erg goede tegenstander en hij is zich erg aan het ontwikkelen. Vorig jaar was de Mclaren niet competetief en viel Raikkonen niet op omdat Schumacher zo dominerend was. Nu zijn beide wagens even snel (ferrari heeft gewoon pech) en is Raikkonen minstens zo snel. Ik zie hem ook wel 5 wereldtitels pakken.

Het zou alleen wel zo leuk zijn als hij de eerste in ieder geval tegen schumacher pakt en niet nadat Schumacher is gestopt

8. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.... COulthard beter? Ben je niet wijs? Coulthard heeft altijd in een topauto rondgereden, schumacher niet. En wat heeft hij gepresteerd? NIX, ja 13 overwinningen.... Kortom, hij heeft zijn kansen gehad en moet nu maar eens vertrekken naar Jaguar of zo.
    Schumacher heeft tenminste Ferrari grootgebracht, en daar moet je respect voor hebben.

9. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    raikonen zal het best kunnen maar nu moet hij niet te veel gaan winnen want dan wordt schumi geen kampioen :mad: en dat moet wel !!!

10. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    en als mclaren wil winnen moeten ze toch echt wat aan de betrouwbaarheid gaan doen!!!

Laatst bewerkt: 16 apr 2003
  11. ps2/xboxgamer84

ps2/xboxgamer84 Il Dottore 46

Leuk Bevonden:
    0
    Schumacher heeft Ferrari groot gebracht?? Lul niet man! Dat hebben de mensen gedaan die hij heeft meegenomen, namelijk ene Jean Todt en Ross Brawn! Moet je die twee eens weghalen en kijken wat er dan overblijft. En wie maakt er de laatste tijd nou rijdersfouten? Coulthard of Schumacher? Dan moet je toch echt bij laatst genoemde zijn en niet bij Coulthard.

12. LadyBug

LadyBug Guest

Shummie blijft de MAN

Deel Deze Pagina