1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    lmao ..jaloers ofzo ?
    :+
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ik weet het nog zo net niet hoor...:+

    [​IMG]
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    nee :cool:

    nee maar serieus, dat is de bouw, en het kan ook zo zijn dat ze sterk zijn, maar vaak is dat niet.. ik heb er vaak genoeg bewijzen van gezien.. (toen ik aan boord was van een sleepboot), grote gespierd uitziende negers kregen met zijn 3un een vat niet op zijn kant getilt, en 1 blanke deed het in zijn 1tje.. naja dit is 1 voorbeeld van de vele die er zijn..
    maar natuurlijk zijn er ook een hoop sterke negers daar niet van..
     
  4. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Plastische chirurgie heeft geen enkele invloed op de menselijke evolutie lijkt me. Het is de natuurlijke evolutie die ons lichaam laat aanpassen aan een situatie als dit nodig is, zoals jezelf al gezegt hebt. Ons verlangen om onszelf "mooier" te maken heeft meer met ijdelheid te maken. Al kan het natuurlijk ook nodig zijn vanwege medische redenen, maar dit terzijde. Dus of we het nu leuk vinden of niet, de natuur bepaald zijn eigen gang van zaken en wat de mens daar zelf van vind is niet van belang. Dus wat betreft je vraag of dit een impact heeft, lijkt mij het het antwoord heel simpel... nee.
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    inderdaad, plastisch chirurgie verandert niks aan de genen..
     
  6. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG] Yeah right![​IMG]
     
  7. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    @ Gothic en Orcrist

    De medicijnen die je ervoor moet slikken wel :+
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe weet je dat de eerst gevonden mens een neger is? :confused:
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    @ Da-z de tijd zal het ons leren:)

    ergens denk ik dat hormonen pillen (zoals de pil) eventueel, gedurende meerdere generaties, wel een verandering in de genen zal brengen.. het lichaam gaat er denk ik tegen strijden dat er geen eisprong is.. dat is zó in strijd met de natuur..



    @ Ugamer

    mensen in Afrika zijn zwart, de 1e mens is ontstaan in Afrika, oftewel was zwart= dus neger..
    nog 1: Mensen zijn ontstaan uit de apen, scheer maar is een aap kaal, wedden dat ie niet wit is? (als je niet valsspeelt :cool: )
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dus de mens is ontstaan in Afrika, dus is ie automatisch een neger? Is geen enkel bewijs voor.

    Over je dingen die invloed hebben op onze evolutiem dat is al vanaf het onstaan van de mens zo. is dus niks nieuws. Dat is juist de kracht van de mens.
     
  11. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Mja..... alhoewel plastische chirurgie steeds "normaler" wordt is het nog steeds niet zo groot dat het ook maar enige invloed heeft op onze evolutie. Misschien als je eens uitlegt aan welke vorm van plastische chirurgie jij denkt wordt het allemaal een beetje duidelijker. Het bijvoorbeeld veranderen van een neus of vergroten/verkleinen van borsten heeft natuurlijk geen impact aangezien je achteraf pas iets veranderd. En eventuele medicijnen die hierbij geslikt moeten worden hebben naar mijn weten geen enkel effect op het genetisch materiaal.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    mischien zijn al die neuzen wel breed omdat er telkens een stormfront gozer een tik op geeft ? :+

    Ok ff serieus, volgens mij komt het gewoon door de veranderingen van de genen, de mensen zijn ook veranderd van lichaam door allemaal verschillende reden, de neus is mischien wel veranderd omdat de negers mischien que genen dichter gerelateerd zijn bij de aapmens (don't be insulted) omdat die ook een plattere neus zijn.. ??

    Nah nu ik er zo over nadenk is het toch wel bullshit wat ik heb getypt :+
     
  13. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd. Het is misschien wel de oudste mens die gevonden is, maar wie zegt dat een van de eerste was?
     
  14. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Het zal nooit bewezen kunnen worden, misschien in de toekomst, of de eerste mens zwart was. Maar er wordt van uitgegaan dat ie zwart was....... Ik heb er geen problemen mee, ik snap ook niet waarom topicstarter problemen heeft met de neus. Iemand zei het al, waarom hebben chinezen dan spleetogen? Is onverklaarbaar, je kan er over nadenken, ik raad het je daarentegen aan dat niet te doen. Ben je lang bezig en haal je toch geen resultaat. Negers ownen, klaar punt uit.
     
  15. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    *zucht*

    Het is nu al meerdere keren gezegt in deze thread dat de lichamelijke verschillen tussen soorten zijn ontstaan door evolutionaire aanpassing op de omgeving. Het is dus allemaal volkomen verklaarbaar.

    En wie wil weten waarom spleetogen zijn ontstaan moet de onderstaande link maar eens bekijken.

    link
     
  16. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Even over "plastische chirurgie heeft geen invloed" dat is natuurlijk BS mensen, denk even na, tuurlijk is er invloed!

    Voorheen werd door sexuele selectie de vrouwen "uitgekozen" met grotere borsten, mooiere neuzen en whatnot. Inmiddels kunnen zelfs vrouwen die van oorsprong lelijk zijn, een correctie uit laten voeren waardoor ze ook die mooie eigenschappen krijgen. Zoals al gezegd veranderd er echter niks aan hun genen, wat je dus zal zien is dat het menselijk ras niet meer "mooier" word, omdat die selectiedruk is weggevallen.

    Beetje hetzelde als met medicijnen. Medicijnen veranderen niks aan de genen, maar ze hebben wel degelijk invloed op de evolutie, mensen die voorheen uitgeselecteerd zouden worden (door door genetische ziekte) overleven nu en planten zich voort. Daarom zullen we steeds meer medicijnen nodig hebben om te kunnen overleven.

    Een ding echter, de vraag is nog maar hoe de mens op dit moment evolueert. Zelfs de lelijkste mensen krijgen tegenwoordig nog een levenspartner, en op die manier zou mijn eerste argument wegvallen. Het blijft echter zo dat HELE lelijke mensen (met bijv gezichtsafwijkingen) een kleinere kans op nageslacht hebben dan "mooie" mensen.

    Met lelijk bedoel ik natuurlijk de buitenkant, ik bedoel hier niemand mee te beledigen of pijn te doen, moge dat duidelijk zijn.
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    de 1e mens is hoe dan ook in Afrika ontstaan, zijn zat bewijzen voor.. en volgens de wetten van de Natuur, en dat is ook bewezen, moet de 1e mens wel zwart zijn geweest..
     
  18. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat snap ik dus ook niet.
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    vrij simpel. de eerste mens die ze vonden hebben ze bestudeerd en ze zijn tot de conclusie gekomen dat het een neger moest zijn.
    toen zeiden ze: hé de eerste mens was een neger
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Gezien je eerdere opmerkingen in deze thread gaat het er volgens mij om dat jij gewoon perse wilt horen dat het een neger was om je eigen ego te strelen of niet? Ik bedoel dit niet lullig, maar zo kom je iig geval wel over.

    Dat de tot nu de oudste gevonden fossiele resten van de mens zijn gevonden in Afrika is een feit, maar dat het dus automatissch dan ook een neger is niet. Wat versta je eigenlijk onder een neger? Iemand met een zwarte huidskleur of iemand die uit Afrika komt? Het kan namelijk ook goed mogelijk zijn dat de eerste mens een blanke huidskleur had die door de evolutie donkerder is geworden om de mensen die in dat gebied bleven betere aanpassingsmogelijkheden te bieden op de omgeving.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2003

Deel Deze Pagina