1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rc auto's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ICE, 25 jul 2004.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Aan die 1000 euro kom ik omdat er 100 delen komen(jah dat weet ik) en alleen de eerste kost 4 euro, derest 10. Reken maar uit, je bent dus bijna 1000 euro kwijt. Die gast waar ik die prijs van 350 van heb heeft zelf ook een aantal r/c's. 1 Houd hij standaard om af en toe mee te raggen, die ander heeft hij helemaal uitgebouwd en al een paar duizend aan besteed. Hij zei dat die r/c nieuw ongeveer 350 nieuw kost.
     
  2. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    het zijn 73 delen en na deel 60 is de auto klaar dus 600 a 700 dacht ik zo, info komt uit de faq van de nitro racer site

    http://www.deagostini.nl/nitroracer

    Maar misschien is het nog wel duurder als het blad met de moter en zender ook duurder is?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  3. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
     
  4. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ja het valt te proberen, maar bedenk wel dat als je iets uit de USA koopt je hier geen garantie heb en als ze iets vergeten in de doos te doen je alsnog duurder uit kan zijn. Daarom haal ik zelf geen auto's uit de usa.
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja die info van 1000 delen heb ik van een verkoper van de pakketten. Hij krijgt info die nergens staat, en alleen dus aan verkopers als info vermeld word. Ook dat de rest van de pakketten een tientje gaan kosten heb ik van hem.
     
  6. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    natuurlijk heb je hier garantie...hpi is hpi...maakt niet uit waar je het haalt...een vriend van me komt uit aruba en heeft een keer een sony minidisc speler gekocht daar toen hij bij familie was....in nederland ging dat ding kapot...beld naar sony nederland en is gewoon gerepareerd....
     
  7. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Vertel dat maar aan merit racing. ik stond laatst bij quartel en toen had er iemand een probleem met zijn truckzilla kit en die konden ze alleen opsturen als hij een bon had van een winkel in nederland (webshop was ook goed als het maar via merit was geleverd) Maar als je het toch doet zou ik merit eerst even mailen, dan weet je het zeker. (zal het binnenkort ook ff vragen aan iemand die in een rc winkel werkt.)
     
  8. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat als je die nitro racer hebt en dan een abonnement moet hebben ofzo en dat dan de zender word opgestuurd. Anders kun je gewoon net dat ene deel kopen met de zender en dan heb je voor 10 euro een zender;)
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hey jah, dat is nog niet eens zo'n gek idee. En misschien hebben ze daar wel helemaal niet bij stil gestaan. Ik hoop het iig niet. Maar ach, als ik die Zaboon koop, dan zit er al standaard een zender bij.
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het eerste pakket gekocht om te kijken of het wat is. Ik vind het persoonlijk tegenvallen en al helemaal voor die prijs. Ik ga er dus ook zeker niet meer mee verder. Informatie is ook maar een beetje aan de matige kant want ik leer veel meer hier in deze thread, dan van die boekjes. Is dat trouwens bij alle rc's dat de wielen van plastic zijn? Bij deel 1 zat een wiel en alle onderdelen van de ophanging zijn plastic. De zender wordt kun je los bestellen en gaat je 30 euro kosten, dus je krijgt geen zender voor een 10tje. De motor wordt meegeleverd bij een nummer en dat nummer kost dan 19,95.
     
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Stelletje naaiers dan. Mja een r/c die gewoon standaard is, is idd gewoon helemaal van plastic. Of je moet meteen al een rond de 800 euro eraan uitgeven.
     
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik dan wel van plan om te doen. Het lijkt me dat plastic zo snel kapot gaat. Kan ik het beter in 1 keer goed doen, he?
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja als je een autotje met metalen bodemplaat hebt, dan zal hij zeker niet snel kapot gaan hoor. Voor dat autotje van 800 ofzo heb je dan bepaalde dingen die standaard gewoon van goede kwaliteit zijn, en vrij veel aluminium en metaal. Toch zullen volgens mij dingen als tandwielen etc wel gewoon plastic blijven. Als dat ook allemaal metaal zou zijn, dan zou hij veel te zwaar zijn, en niet vooruit te branden zijn denk ik. Maar als jij 800 neer wilt leggen, dan heb je zowiezo kwaliteit.
     
  14. Eggy

    Eggy I am the eggman

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Traxxas Revo ziet er opzich wel aardig uit maar zal ik niet kopen. Ik zou eerder de Savage 25 (of 21) kopen. Hiernaast is misschien de CEN Genesis .46 ook wel vet maar is ook duurder voor zover ik weet.

    Ik ben vooral op dit forum aan het kijken. Is best veel informatie te vinden.
     
  15. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog steeds nergens een goede rc offroad auto gevonden rond mijn budget. die dingen zijn focking duur niet normaal.
     
  16. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ben net even naar de lhs geweest (www.rc-pitstop.nl) en daar hebben ze de Savage .21 voor €425,- en als het goed is hoef je alleen nog een gloeistarter, accu's of batterijen en een lader te kopen. Dus als je de prijs van 12 aa baterijen (Of je neemt 1 ontvanger accu pack en 8 aa baterijen) en een lader op i net op zoekt weet je hoveel je kwijt ben.
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat is schumacher eigenlijk voor merk?

    EDIT: Die zelfbouw pakkeetten zijn er toch ook? Kennen jullie een goed zelfbouw pakket voor een beginner? Van rond de 200, hoogstens 250 euro? Want dan zouden me ouders het misschien wel willen betalen. Als ik hem dus eerst zelf ook helemaal in elkaar moet zetten.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  18. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zo`n zelfbouwpakket is mischien wel handig voor mij
     
  19. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien krijg ik mijn ouders ook wel zover om ff 100 euro te lappen
     
  20. Eggy

    Eggy I am the eggman

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bijna jarig (3 nov) dus dan vraag ik gewoon een vervroegd verjaardagscadeau. Moet dan wellicht wel wat geld bij betalen maar scheelt wel een boel.
     

Deel Deze Pagina