1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rc auto's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ICE, 25 jul 2004.

  1. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Master Legolas: Bij www.toemen.nl heb ik een CLK-DTM gezien. Een zelfbouwpakket,maar hij is wel 270euro. Dus ik weet niet of je dat ervoor wilt geven.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Alleen is het er een met brandstof motor, en ik zocht eigenlijk een offroad electro model O-)
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  3. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    een goede en snelle off-road elektro is erg moeilijk te vinden. als je er een ziet zeg het dan ff hier watn ik wil ook een goede off-road auto geen moster truck
     
  4. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    is zat te vinden, kijk maar naar de asso of losi buggy's of een hpi buggy alleen die maken ze niet meer dacht ik. Of een kyosho hype hot shot, alleen geen id of die goed is.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2004
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja zal best, maar nu nog 1 vinden in mijn budget, en in een betrouwbare shop... Zoeken jullie mee? :+
     
  6. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wel
     
  7. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik niet, heb weinig verstand van electro. Doe mij maar brandstof (Heb een hekel aan accu's laden)
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    *Heeft een hekel aan brandstof dokken, en proberen te achterhalen waar hij wel of niet mag rijden* :+
     
  9. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    dit is een leuke off-road electro....een vriendin van me heeft er een en het rijd erg leuk...gaat overal doorheen....het is een copie van een schumacher geloof ik, maar dit is een academy rt ze was alles bij elkaar, auto, zender, accu, laderen esc ongeveer €220 kwijt..gekocht bij bliek in breda, de standaardmotor is net erg bijster snel, maar best sterk. is geloof ik een gewone 540 stock....
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat voor snelheid haalt hij dan? Is het een bouw model? Hebben ze hem ook in een andere kleur? :+

    EDIT: En wat voor gereedschap heb ervoor nodig? Geen lasapparatuur hoop ik :+

    EDIT: En is ie 4-wheel drive? O-)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  11. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik het een RC helikopter.. mag dat hier ook :)
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Eigenlijk niet, check de titel maar... ;) Natuurlijk mag dat man! Vertel ff wat meer erover :D Ten minste, als ICE het goed vind :p
     
  13. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan er toch gewoon overal mee rijden :confused: (Alleen ff iets testen in je kamer is geen goed idee 8) )

    @Eastmaster,

    Is het toch een helie geworden? Je wou eerst toch een monstertruck? Enne helies zijn ook cool. rc-flying.com :9

    @nusti Een vriendin die van rc auto's houd :confused: Maar wel een vet dingetje.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik weet niet of je het al door hebt, maar ik heb me btw aangemeld op rc-racingcars.com :D Aan mn eerste reactie heb ik btw nog niet echt veel... :{ :p

    EDIT: Als je het nu nog niet door zou hebben, dan zou het wel heel erg lame zijn :p Mja ik ga dus wel ff hier in de Hekelstraat kijken ;) O-)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2004
  15. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Jah, op inkoopacties.net kwam ik een actie tegen om dit in te kopen, vanwegen de prijs was ik gelijk verkocht.

    Het vliegen is wel vreselijk moeilijk, gelukkig nog niet gecrasht..


    Ik wil eigenlijk nog steeds een monstertruck, alleen heb ik hier in de buurt niet zoveel playground voor dat...

    Ik kan mijn huidige zender wel mooi gebruiken voor andere RC spullen..
     
  16. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    @Master_Legolas Volgens mij heb ik je daar net wel gezien ja 8)

    @Eastmaster Waar blijven de foto's? en welk model is het geworden.
     
  17. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    [plaatje]http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/M277H304C20Y/picserver.jpeg[/plaatje]

    Ik heb de kap eraf gehaald... het is een GWS Dragonfly. zoals je ziet, het is een electrische, hij staat op een traningskit, zo valt hij niet zo snel om enzo...
     
  18. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    het was een voor gebouwde auto, alleen de servo, ontvanger en esc moesten nog ingebouwd worden. De kap was bij voor gespoten (blauw), maar die op de foto is zelf gespoten door iemand (dat is niet de auto van die vriendin). je kunt de kap ook ongespoten erbij kopen...gereedschap: Horloge schroevedraaierset en gewone schroevendraaiers en altijd handig om soldeerapparaat te hebben. hij is twee-wiel aangedreven.
    het is de achterste op de foto...de voorste is de mijne:
    [​IMG]
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Maar is een 4wheel drive r/c niet veel prettiger om mee te rijden? E zou ik dan niet beter aan een r/c als de Kyosho Zaboon gaan? Hoe snel gaat hij trouwens? Had je nog niet gezegt, en ik wel gevraagt :+
     
  20. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    35-40km/h ongeveer....4 of twee wiel aandrijving: het verschil is 4wiel=stabieler, makkelijker te sturen...als je op een circuit of racerondjes tegen wat vrienden gaat rijden is dit erg fijn, komt makkelijkr door lastiger terrein, maar accu is ook iets sneller leeg....als je gewoon lekker wil gaan stunten en crossen is een tweewiel aandrijving erg leuk, is lastiger te besturen doordat de auto makkelijker uitbreekt, maar meer fun omdat de auto onvoorspelbaarder is....
    het ligt natuurlijk ook aan het model auto...een tweewiel buggy komt moeilijker door ruig terrein dan een stadium of een monstertruck....
    mijn buggie blaast overal doorheen, maar dat is en verhaal apart en ook niet meer te koop, hieraan is alles getuned en aangepast.
     

Deel Deze Pagina