1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rc auto's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ICE, 25 jul 2004.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jah is wel een pittig dingetje... Maar waarom is het prijsverschil zo groot tussen die deluxe en normale versie? Die paar extra dingen die je er bij krijgt?
     
  2. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    volgens mij zit bij die andere helemaal niets behalve motor en esc
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja dat is minder... Maar ik zoek toch echt een bouwpakketje, want dat in en uitelkaar zetten van een r/c zien mn ouders niet zo zitten. O-) Vind het zelf ook een beetje lame idee trouwens(no offence) Iemand nog wat gevonden? :+
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik geloof dat die tamiya ook als kit te krijgen is, maar dan moet je echt even naar zoeken...ik ben dat ergens tegengekomen....anders even tamiya.nl kijken en ze even een mailtje sturen
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Tnx :D Als dat waar is, dan ziet het er naar uit dat ik over niet al te lange tijd eem r/c in mn bezit heb :D (Het is iig te hopen O-) )

    EDIT: Als ik kijk op de site van tamiya.nl, dan staat hij wel helemaal onderaan in het gedeelte Radio Control Electric Car (Kits) Dit zijn dan toch die bouwpakketen? Want anders stond er wel boven RADIO CONTROL READY-TO-RUN, en er staat dus iets van kits... Nu nog een plek vinden waar ik hem voor diezelfde prijs als die inelkaargebouwde versie kan kopen :D
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  6. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    er staat bij: expert build....dat houdt bij tamiya in dat het een voorgebouwde auto is.....ik zou ze een mailtje sturen of deze echt alleen maar zo te krijgen is, of dat ze een bouwpakket uit japan kunnen laten komen....ze zijn nu eenmaal de officiele importeur...
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nope je kijkt verkeerd ;) Kijk bij RADIO CONTROL KITS en dan bij Electric Powered Cars. Ga dan echt helemaal naar onderen, want hij staat als laatste r/c op die pagina :p
     
  8. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    dat klopt en als er rechts naast kijkt staat dat het een model is van de expert built serie...en die zijn voorgebouwd...ze hebben hier volgens mij alle modellen staan. sorry ik kan er niet meer van maken...:) maar ik hoop voor je dattie ook als kit te krijgen is...maar dan zou ik tvoor alle zekerheid ze een mailtje sturen, is weinig moeite en je hebt zekerheid.....
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    4WD GRAVEL HOUND

    item 58328 • 4WD DF-02 Chassis • RS-540 • pin-spike off-road banden • polycarbonate body

    item 57723 • 4WD DF-02 Expert Built

    Staat er. Dus mij lijkt de bovenste een zelfbouw kit, en de onderste RTR uitvoering :confused: Aangezien ze andere productnummers hebben :confused:

    Daarbij komt dit mailtje O-) :

    Master_Legolas:
    Goededag, ik had een vraag. Reeds heb ik een RTR versie van de
    Gravelhound op een site van een winkel zien staan. Probleem is alleen
    dat ik hem graag als zelfbouw kit zou willen kopen, en niet als RTR.
    Nu zag ik in de lijst op jullie site dat er wel degelijk een zelfbouw
    versie is. Zou ik mogen weten waar ik die zelfbouw kit met
    productnummer 58328 zou kunnen kopen? En wat de prijs dan is? bvd,
    (mijn werkelijk naam O-) )

    Lex Avis:
    Beste (Mn naam weer O-) ),
    Op onze web site staan ook de dealeradressen. Alle Tamiya dealers kunnen de
    kit (58328) voor je bestellen, maar vele zullen dit model reeds op voorraad
    hebben.
    Met vriendelijke groet,

    Lex Avis
    REYNE EN ZONEN BV (REZ)
    www.rez.nl
    www.tamiya.nl
    www.roco-online.nl
    www.digitalplus.nl
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2004
  10. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    joepie de poepie dan!!! dan weet ik wel welke je zal halen...nu nog hopen dattie goed te betalen is...anders moet je gewoon met die verkoper onderhandelen: De rtr kost zoveel en voor die prijs wil ik ik de kit ook hebben helemaal kompleet met zender enz, maar dat gaat wel lukken. Maar om niet op de zaken vooruit te lopen, wil je dit karretje en zo ja, wanneer ga je het kopen....hou ons op de hoogte!
     
  11. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, en meestal kan je wel wat korting krijgen als je een rc auto koopt :)
     
  12. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    zo ik heb de hummingbird en airwolf body besteld van centuryheli en hij komt waarschijnlijk volgende week aan :)
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik ben dus ff langs geweest bij beide zaken, en ik ben frijwel zeker dat ik uiteondelijk die gravelhound wel ga halen ja :D Nu heb ik ze allebei gevraagt wat dat bouwpakket me gaat kosten, en bij die muco winkel kost alles samen 224,43 8) En bij de Vinz(Ken ik door Ice ;) ) Betaal ik 250. Alleen heb ik bij de vinz er een snellader bij, en een accu van 210. Bij de muco was ik eerst geweest, en daar had ik niet gevraagt naar wat voor accu en lader erbij zit... Dus morgen of overmorgen ga ik ff langs die muco, en dan vraag ik wel wat voor lader en accu ik erbij krijg :D En dan zet ik ze een beetje tegen elkaar op O-) En zorg ik dat de prijs zo ver mogenlijk zakt :D Mn pa is een zakenman, dus hem laat ik wel ff het afdingen doen :D

    @Ice: Ik vertelde ze bij Vinz dat ik erachter was gekomen dat ze bestonden door jou. Toen zei die vrouw dat je dan wel een vaste klant moest zijn bij ze. Ze had het nog over een Marco, ben jij dat? O-)
     
  14. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, (winkel = revz toch?). Maare ik ken die marco denk ik wel kocht er meestal rc spul en plastic bouwpakketjes. Als je zegt dat ik diegene ben met die .21 op zijn terra crusher gebouwd dan zullen ze het wel weten.
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jah revz, vinz whatever :p Iets in die richting iig :+ Die marco schijnt 1 of andere hardcore r/c fanaat ofzo met veel r/c's, en een vaste klant daar... Maar uhm, ik zal het de volgende keer wel ff zeggen :D
     
  16. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien clubs in de buurt van Noord Brabant waar gereden word met onroad auto's. Of meeting ofzo. Ik zou graag bij zon clubje willen:)
     
  17. MoparHotrod

    MoparHotrod 351 cui Cleveland

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er in uden een raceclub. In Berghem zat wel een illegaal raceclubje...maar die racen met Marders....je weet wel die lompe offroad dingen met die 20 cc motors........kettingzagen op wielen dus!!!
     
  18. Ze zijn mischien een beetje lomp, maar ze ploegen de boel overhoop als beesten. :D
    Ben een keer bij zo'n wedstrijd geweest. Die getunede dingen zijn gewoon net crosmotors zo vel 8)
     
  19. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou naar zoiets wel willen, alleen dan wel voor onroad, maar dat is bijna nergens:confused:
     

Deel Deze Pagina