1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rc auto's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ICE, 25 jul 2004.

  1. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    het is onroad, alleen omdat het winter is en er dan veel zooi op de baan ligt is het een rallycup. als je op die site kijkt zie je ook de verschillende klassen staan. en het circuit is een onroad circuit met wat jumps erop gelegd dacht ik.
     
  2. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, thnx
    ik heb er best veel aan gehad:D
    ben er nu lid van en in de zomer gaan we een keer rijden:D
    zit erover te denken een keer een marder race aan te schaffen, maar het geld groeid niet op mun rug :confused:, al had ik liever van wel ;)
     
  3. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    waar ben je lid van? En ik heb vrijdag weer een nieuwe rc auto gekocht, een kyosho fw-05 S om mee te doen met de kyosho cup. Ik heb op een rc forum al een mooi topic met info gemaakt dus hier is een linkje Als de auto helemaal gebouwd is zal ik hier ook wel een fototje posten.
     
  4. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lid van RCCV (Racing Club Veldhoven)
    Plaats maar een fotootje ja;)
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    sinds vandaag ben ik in het bezit van een Nikko Super Evolution RC auto. Deze rijdt een kleine 35km/u en ik heb een 7,2V 1600mAH accupakket. Ik kan zo'n 8 min rijden en dan is ie leeg. Nu vroeg ik me af of ik er ook een 2000 mAh of 3000mAH aan mag hangen zonder dat de motor/auto het begeeft?!

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2004
  6. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat lukt wel, denk ik. Dat mototje zal het sowieso niet begeven en anders kom je er gauwgenoeg achter;)
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Damn eerst dacht ik eraan een ps2 te kopen, misschien toch maar die gravelhound proberen te scoren, ik heb er eigenlijk wel zin in :D Waarschijnlijk dan vanmiddag in mn bezit :cool:
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    2.945
    heb een protech-10 electro maar wel wat opgevoerd :9
     
  9. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    nog even een pic van die van mij

    [​IMG]
     
  10. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet ie eruit met kap?
     
  11. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb eeb tweede hands gekocht om mijn stockcar van yucan op te knappen. ik has wat onderdelen nodig zoals een koppeling, kap en stuurstangen ed....het was goedkoper om een tweede kands te kopen dan alles nieuw
    [​IMG]
     
  12. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wel grappig uit :D
     
  13. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    meot wel wat opgeknapt worden :)....de kap ga ik opnieuw schilderen en ga eigenlijk van twee auto's 1 maken...dan 3,5 cc motortje erop, ben benieuwd hoe hard het gaat, het is een direkte overbrenging zonder vernellingsbak, differentieel en rem (mmmm)
    Het schijnt dat je er enorm goed mee kunt driften....
    ik heb net een andere elektro rijklaar gemaakt...een hele oude racer uit 1982 ofzo, met een porche-kap en voorwielaandrijving....je kunt er echt alleen maar op asfalt mee rijden, het differentieel steekt onbeschermd een stukje uit de bodemplaat, maar gaat volgens mij wel hard;
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik heb die gravelhound nu dus, ik moet alleen nog een paar kleine dingetjes aanpassen omdat het motortje nog niet helemaal lekker loopt oid. En die batterijen in de zender gaan wel uber snel op man, ongeveer net zo snel als 2 accu's in de r/c oid :eek: Maar ik ben er wel blij mee :)
     
  15. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    heb je er een foto van? en gebruik je van die weggooi baterijen of oplaadbare, zelf gebruik ik Sanyo 1850 mAh oplaadbare in al me zenders en daar doe ik toch wel meer dan 1 dag mee.
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb geen werkende digitale camera op dit moment, en ook geen telefoon met camera functie. Ik kan hem voor je proberen te scannen ;) Ik gebruik oplaadbare batterijen van de Hema die volgens de consumenten bond erg goed waren heb ik gehoord. En de andere 4 batterijen die ik gebruik, zijn de baterijen die standaard bij de oplader zaten die ik meteen ff heb gekocht. Ik ga ook nog ff een accu erbij kopen aangezien ik er nu maar 2 heb, en dat toch wel erg weinig is. Het is een pittig dingetje trouwens :D
     
  17. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst een bezine autotje wow die ging hard zeg:D
    maar hij ging finaal naar de klote
     
  18. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel mAh zijn je hema baterijen?
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  20. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    dan zou je er zeker langer mee moeten doen. Laad je ze wel lang genoeg? en met hoeveel mAh?
     

Deel Deze Pagina