1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rc auto's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ICE, 25 jul 2004.

  1. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Omdat dit niette vergelijken is met de T-maxx. T-maxx is meer te vergelijken met de savage: een rechttoe rechtaan basher, leuk om sprongen mee te maken. de revo is meer een kruising tussen een monstertruck en een stadium truck, zonder de nadelen van een monstertruck (instabiel).
    En de T-maxx is behoorlijk verouderd, dit is de aangepaste en enorm verbeterde versie van de t-maxx. Als je filmpjes en de specs wilt zien: www.traxxas.com
     
  2. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zou voor een tnx pro gaan, hebben ook weer goed gescoord laatst in de 2005 Nitro MAXX Challenge. let dan vooral op de rijders in de small block a main. Maarja een revo is ook leuk, een echte basher. Net als de Savage trouwens. Alleen vind ik de revo iets te veel electronica hebben met die achteruit rij sensor en die eazy start. Maar het is maar net waar je van houdt.
     
  3. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Acteruitrijsensor?
    Zit die op een Traxxas?
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Yep..de optidrive...die zorgt ervoor dat de achteruit niet per ongeluk wordt ingeschakeld en daardoor je tandwielen afschaafd....ook zorgt het ervoor dat als je achteruit rijdt de auto niet schakeld....
    En de eazystart is een beetje te vergelijken met de rotostart van de Savage, maar de voornaamste reden dat ik voor deze auto ga is de vering en de totale afwerking...die is met geen enkele andere auto uit deze prijsklasse en klasse te vergelijken. En de elektronica, wasik eerst ook huiverig over, maarik heb het in actie gezien en het is een heel simpel apparaatje....de mensen die ik heb gesproken op de verschillende fora hebben hier geen enkele klacht over, ook schijnt de service van traxxas enorm goed te zijn....
     
  5. SW Rico

    SW Rico Gamer4live

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    LoL
    Ja ik heb een nikko subaru Impreza, elektro
    [​IMG]
     
  6. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou toch eerder kiezen voor mijn marder :p
    Hou er wel van lekker te crossen en dat de wagen zich in de bocht graaft.
    Heb een paar FG MT's in actie gezien en die stuiteren door de bocht, niet echt hard.
    Vandaar heb ik een Marder gekozen, maar als ik hem ooit wegdoe komt er een FG Monsterbeetle.
    Die zijn echt gaaf. Alleen jammer dat die ook door de bocht stuiteren vanwege hun grote wielen.
     
  7. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    stuiteren doet die revo dus absoluut niet, daar heb ik mij ook over verbaasd. Als je de savage bekijkt of zo'n marder monster dat zijn behoorlijke stuiterbakjes, erg leuk maar een wegligging van een stuk hout....en een marder is zeker gaaf, maar enorm duur en voor mij te groot...en ik wil er geen races mee gaan rijden, maar vooral voor de lol mee rijden...
     
  8. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij er ook geen races mee, maar groot is vet :p
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    het spijt me als ik deze thread een te grote kick gaf, maar ik rijd zelf ook ongelooflijk veel, rcfun is toevallig bij mij om de hoek ( 5 minuten rijden) ik rijd zelf tamiya electro. en hopelijk vanavond een wedstrijd auto.

    maar rcfun is niet zo'n hele goede winkel want ze verkopen er eigenlijk alleen maar benzine. iemand potje racen;)
     
  10. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    deze heb ik.. spijt omdat ik hem heb gekocht :'-(

    [​IMG]

    nagemaakt van de echte rallyauto :
    [​IMG]
     
  11. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom spijt dat je hem hebt gekocht?
     
  12. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    tijd maar ong 12 km per uur 8)|:-

    en GEEN oplaadbare batterijen !!!|:-

    EDIT/ foto die je ziet..
    heb ik fout opgegeven:)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dan heb je ook geen echte:p, mijn rijdt standaar 35, maar als een betere regelaar erin doet en een betere motor dan rijd ie als zo 50,

    elektro auto's kunnen 110kmh, ik wil de mijne zo maken dat ie iets van 70kmh loopt
     
  14. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben ook wel een mooi grote prijsje zeker ;)
     
  15. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    euhmm nee dat valt allemaal reuze mee, zo heb je al een auto voor nop.
    heel misschien haal ik vanavond een wedstrijd auto voor 250 euro dan istie helemaal compleet, zender accu's lader alles zit erbij, en een snellere motor kost ongeveer 50 euro:)
     
  16. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik koop mijne *PRUL8)* voor 20 euro 8)8)

    :D:D:D
     
  17. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag laatst nog bij de model zaak een complete auto voor 39 euro, had nagevraagd: en de man zei dat het puur een auto voor de fun is of voor beginners, loopt ongeveer 30 kmh, je hebt alleen een zender nodig;)
     
  18. Michinho

    Michinho xßøX gÅm£® 300+er

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie prijs

    sneller dan 12 km ook 8) :D:D:D:D:D*)*)*)
     
  19. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    ik zit er nog altijd aan te denken om keer zo'n subaru impreza te kopen. tis beetje kiderspeelgoed, maar heb er oit maar 1 gehad, en beetje rondrijden met wagentje is wel grappig.
    maar is nou echt een beetje goede betaalbare auto? want om nou heel veel geld neer te gaan leggen is ook weer zonde.
     
  20. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    een leuke electro heb voor rond de €200 kompleet. Een nitro moet je nog €100 bij optellen. Natuurlijk heb je ook goedkopere, maar je zult merken dat goedkoop ook duurkoop is. sneller kapot slechte wegligging en het belangrijkste: onderdelen, die moeten makkelijk verkrijgbaar zijn. 50km/h + een stoeprand is geen goede combinatie.
    goee merken zijn op dit moment: Tamiya, Kyosho, HPI, Xray, Mugen, Traxxas, Losi. Protech is ook wel oke maar is eigenlijk een B-merk.
    Dit zijn de mijne:
    Traxxas Revo (nitro)
    [​IMG]
    Kyosho turbo optima mid
    [​IMG]
    Ishimasa (heel oud)
    [​IMG]
    Tamiya Grasshopper
    [​IMG]
    yu'can stockcar (nitro)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2006

Deel Deze Pagina