Nou quartel viel heel erg tegen....klein winkeltje waar ze bijna niets hadden, wel een goede voorlichting en ik heb nieuwe lagers gekocht, maar qua spullen hebben ze niks.....dus ik ga voortaan toch maar naar Bliek in Breda of Toemen....hoewel je van toemen ook niet veel voorlichting moet verwachten, hier moet je al weten wat je wilt en dat gewoon kopen en niet aan hem vragen wat je wilt hebben want hij probeert je echt shit aan te smeren, maar voor onderdelen zijn ze perfect....Bliek is tot nu toe de beste winkel waar ik ben geweest....
@stealthviper...ga naar Bliek in Breda....daar hebben ze veel op dit gebied...ook stadium trucks....je wilde geloof ik benzine toch?....De site is erg slecht, maar ik zou gewoon even binnenlopen.....
@nemesis: Parma is een Italiaans merk volgens de winkeleigenaar en heel erg moeilijk aan te komen in nederland....Parma is enorm traag met hun modellen en het kan een half jaar duren voor je het binnen hebt....
@Eggy...ik ga bij het kanaal, of ergens op een grasveldje, bouwland...eigenlijk overal waar een beetjeruimte is om te rijden.....het is electro dus het maakt bijna geen geluid en kun je overal rijden.....En die rally auto's zijn vaak semi-offroad...je kunt er niet mee door ruig terrein rijden, maar gras en vlak zand is wel te doen....springen en echt gekke dingen doen lukt hier niet mee, je kunt ze natuurlijk altijd aanpassen: ophogen, andere banden enz....
@legolas: helaas jongen, de winkel was niet echt tof, ik heb wel gevraagd voor een model net als die van mij, maar die zijn er gewoon niet meer, alleen tamya en kyosho maakt ze nog, maar die zijn niet te vergelijken met die van mij. Aan de andere kant zijn het wel leuke auto's om mee te beginnen en aan te passen....wat ik nog kan zeggen, ga naar Toemen of Bliek....let wel op bij toemen dat hij je niets aansmeert...
Laatst bewerkt: 17 aug 2004