1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rc auto's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ICE, 25 jul 2004.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hmm vreemd ik heb dat echt nog nooit meegemaakt. En zoals ik al zei, ging altijd vrij ruig om met mijn RC's
    Misschien dat je net pech had en er 1 had met een fabrieksfout ofzo.
     
  2. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zal wel, maar ik kijk ff en kga in september een keer naar toemen toe en dan zal ik het wel laten weten. Als iemand nog iets van tips heeft of dingen van oow ja daar moet ie wel aan denken, dan moet je het ff zeggen. Iig iedereen bedankt en ik zal hem wel een keer showen:D
     
  3. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb even rondgekeken en een goede bigfoot is erg moeilijk te krijgen voor €300,=, moet je trouwens ook nog een zender en accu's enzo erbij heben voor dit bedrag of heb je dit allemaal al....
    Als je echt alles moet kopen voor €300,= moet je je eisen niet al te hoog stellen, want voor dat geld heb je niet zoveel, spaar er €200 bij en je keuze is vertienvoudigd...
    voor €100-€150 meer heb je een benzine bigfoot, buggy of stadium kompleet met zender. moet je maar even op de site van toemen kijken(bij brandstof auto's)....die terra crusher van Tamiya bijvoorbeeld (heeft ICE ook, maar dan voor €1500 aangepast, maar ja je moet ergens mee beginnen) of de stadium force en de mega force van Kyosho zien er ook leuk uit....voor de rest heb je van academy nog wat modellen (elktro en brandstof), maar hier vind ik eigenlijk aleen de stadiumtrucks
    leuk....Als je echt ineens geld kan lenen van iemand lijkt me deze ook wel leuk;
    [​IMG]
    kost alleen €800 euro, maar heb je wel wat en helemaal kompleet....
     
  4. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
  5. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Die genesis staat bij me lhs (locale hobby shop) en dat ding is echt GROOT alleen niet echt mijn stijl qua chassis (hou niet van tvp's) Als je electro gaat dan kan je overwegen om door te sparen voor een brushless motor (kost heel wat €€€ maar dat is echt ziek als je dat ziet rijden.) Ik zag laatst de brushless e-maxx van iemand die ik via een rc forum ken rijden en dat is echt niet normaal meer, zaten allemaal rpm parts op, een carbon gorilla maxx chassis en een hacker brushless en nog meer van dat spul. Jammer genoeg waren mijn motormounts toen gebroken en konden we niet tegelijk rijden. Maar ik denk dat het lastig is om voor 300 euro een brandstof model te vinden. (maar dat ligt er ook aan of je voorkeur heb voor een merk of type.)
     
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom worden er eigenlijk geen brandstof monster truck races gehouden? Ik wil zo graag wedstrijden racen met een rc, maar ik wil ook heel graag een monster truck (brandstof) rc... Dus het mooiste zou zijn als er monster truck races werden gehouden...
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    lol en tractorpulling :+
    muizen trekken :+
     
  8. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    tractorpulling is er al dacht ik, en er is een keer een monstertruck race in elmpt (Duitsland dacht ik.) alleen ik weet niet of die al is geweest
     
  9. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    @ viper check deze site maar eens http://www.kong.net/VidSat/
    er zit wel een vervelend muziekje achter...
    Er is een belgië wel een truck klasse http://users.pandora.be/fba/Introductie.htm , maar in Nederland heb ik er nog geen gevonden....

    btw vandaag nog gereden en mijn motor in de soep gedraaid...was wel een vette sprong :), maar gaat me wel weer zeker €40 kosten voor een nieuwe elektro motor, ik weet niet hoe het precies kwam, maar ineens begonnen de lagers in het motortje te gillen en het was over....gelukkig was het wel met mijn laatste accu
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2004
  10. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt denk ik dees.
    [​IMG]
    Hij is 1:8!
     
  11. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    zier er goed uit!!!...dus toch maar voor on-road gegaan, ben benieuwd.....laat maar eens horen hoe het rijdt als je het hebt.....
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat is de prijs van het beestje? Of wil je hem gewoon bij toemen halen voor 330? Ik was trouwens laatst in Amstelveen in een winkel waar ze onder andere r/c's verkochten. Daar vroegen ze voor die subaru impreza 470 euro ofzo :'-( :{ :eek: Ze sporen daar niet helemaal volgens mij. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2004
  13. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    misscien kompleet met zender en toebehoren €470, maar anders zijn ze wel duur......nog een reden om goed rond te kijken....misschien verstandig om je overal goed voor te laten lichten en precies in jehoofd hebben wat je wil halen en dan het goedkoopste adres vinden....
     
  14. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik gedaan en dan is modelbouw.pagina.nl een goede site
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil jullie bij deze ff hartelijk bedanken voor de hulp die ik hier krijg voor mijn 'brandstof monster truck wedstrijd' project. Iedereen helpt hier elkaar heel goed en daarvoor erg bedankt :D .
     
  16. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    :'-( en ik dacht nog wel je te helpen door voor je te gaan zoeken.......doet pijn man... :'-(

    Maar ik hoop over een tijdje de traxxas Revo te kopen (duurt nog wel even en ik bestel het in Amerika, daar kostie kompleet $400 en in Nederland €800)en dan gaan we competitie met ICE opzetten....
     
  17. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, lijkt me leuk
    dan spreken we op een centrale plek af met al onze rc's en dan gaan we een competitie rijden:D
     
  18. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hou ik jullie aan!
    @nusti: tuurlijk mag je nog steeds voor mij zoeken, graag zelfs *)
     
  19. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    oké gelukkig...je houd nog van me ;)
    maar hier is een link van rc-junkies. ze organiseren een meeting waar ook monstertrucks zullen zijn...het is alleen in Groninen...
    http://www.bb-hardware.com/modules/welcome/

    en misschien is dit ook interessant voor je....je moet je alleen even aanmelden, wat ik niet heb gedaan dus ik weet niet precies wat het is, maar het gaat over global rc monstertruck racing....
    http://www.rcmt.net/

    en dit is een globale organisatie waar je clubs en wedstrijden kunt zoekn.....ik heb op monstertrucks gezocht, maar niets gevonden...ik ben bang dat het in NL niet bestaat, maar dat is juist een reden om het zelf op te zetten.....
    http://www.myrcworld.net
    ik weet niet waar je vandaan komt uit brabant, maar in Tilburg zit een groep mensen met o.a. monstertrucks. zij rijden elke zondag op het industrie terrein bij de fuji
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Zijn alle R/C's veel goedkoper is Noord-Amerika? :eek: :confused: Mn tante komt begin volgend jaar weer eens langs uit canada. Misschien kan ze er dan 1 voor me mee nemen. Maar komt hij dan wel door de douane? :confused: :{
     

Deel Deze Pagina