1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rc auto's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ICE, 25 jul 2004.

  1. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, ik denk het wel hoor
     
  2. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    jazeker...dat scheelt echt enorm.....zoek maareens wat amerikaans online winkels en vergelijk de prijzen maar eens met die van winkels in Nederland....je schrikt je wild...dat komt doordat onzelieve overheid er zo verschrikkelijk veel belasting over heft dat het bijna twee keer zo duur wordt....
     
  3. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij vroeg of hij dan geen problemen bij de douane zou krijgen.
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    zou kunnen dat je ineens invoerrechten moet betalen als je het in je bagage hebt zitten.....ik laat het gewoon opsturen...ik heb bijvoorbeeld een keer basketballschoenen besteld die in amerika $80 kosten en in nederland 320 gulden...in principe moet je hier ook invoerrechten over betalen en dat is toen ook goed gegaan.....
    maar ik heb gekeken op http://kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=427 hoe de invoerrechten worden berekend en als je moet betalen ben je nog steeds veel goedkoper uit dan dat je het in Nederland koopt....
     
  5. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is dit ook nog interresant voor sommige mensen hier:

    [​IMG]

    De 2e rcmt meeting op de bmx baan in Geldermalsen. De meeting wordt georganiseerd door rc-racingcars.com. We hebben al een aantal sucesvolle meetings georganiseerd en we zijn voor zo ver we weten het eerste Nederlandse RC forum dat deze meetings organiseerd.

    hier staat een filmpje van de vorige meeting in geldermalsen en meer informatie kan je Op deze site in het forum vinden.
     
  6. Eggy

    Eggy I am the eggman

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik ook maar een electro powered RC ga kopen. Nu zit mijn budget ook op de 300 euro (max) maar ik ben er nog niet uit. Ik moet de zender enzo ook allemaal nog hebben.

    Er zijn in ieder geval een paar modellen die ik zeker cool vind:

    LANCIA 037 RALLY
    Mitsubishi Lancer Evolution VII
    Porsche Carrera GT

    De bodies staan op volgorde van voorkeur, ik heb de prijzen die dingen echter niet helemaal nagekeken maar dat zal ik morgen wel even gaan doen.

    Het liefste heb ik dus een RC (complete kit) met Lancia 037 Rally body met electro motor en dan moet ik natuurlijk nog zender enzo erbij hebben voor zo'n 300 euro.

    Het zou wel fijn zijn als jullie mij ook een beetje helpen, zijn deze kits een beetje goed of kunnen jullie andere dingen aanraden?
     
  7. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij toemen zijn ze vrij goedkoop maar daar hebben ze volgensmij niet een lancia 037
     
  8. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    dit vind ik wel een leuke....volgens mij istie helemaal kompleet...anders hoeft er alleen een zender bij en die kost ongeveer €100
    http://www.dodatabase.nl/asp/toemen/shop_detail.asp?Id=1099

    bij www.quartel.com kost de lancia kaal, dus alleen de auto+motor €235 en dan komt er nog €150 bijvoor de zender, lader en accu's
    de mitsubishi kost kaal €189, de porche heb ik niet kunnen vinden, maar er staat een vergelijkbare auto met het tt01 chassis, de nissan 350Z kaal voor €135, maar het chassis vind ik er eerlijk gezegd niet zo goed uitzien....de mitsubishi ziet er wel leuk uit...
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Het is quartel.NL niet .com ;). Maar in Duitsland zijn de kosten toch normaal gesproken ook eens stuk lager als hier in ons kikkerlandje? Want dat verschil merk je bijvoorbeeld ook erg met auto's. Dat scheelt echt duizenden euro's. En wat zijn die douane kosten dan precies?

    EDIT: En ik zat te denken. Als je iets laat versturen uit bijvoorbeeld de VS, en je laat erop zetten dat het een present is, dan laten ze hem als het goed is altijd dicht en dan hoef je ook niet extra's te dokken aan de douane ofzo. Dus misschien als je hem nou ook inpakt als cadeautje, dat ze je dan ook laten gaan zonder xtra kosten? :9 Of is dit te simpel gedacht? 8)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  10. Eggy

    Eggy I am the eggman

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga proberen wat vrienden van me over te halen om ook een coole RC te kopen. Als het lukt zou het denk ik het leukste zijn om een off-road RC te kopen. In dat geval wil ik deze (semi) off-road rally auto (nitro) kopen. Is volgens mij alleen niet in Europa te krijgen maar dat maakt niet zo heel erg veel uit. Een beetje duur alleen :p

    Mitsubishi Lancer EVO VI (van HPI)


    Anders is het hoogstwaarschijnlijk dat ik deze eletric onroad RC neem:

    HPI Sprint 2
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2004
  11. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie bakken hoor
     
  12. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    SNR is wel in europa te koop, alleen echt offroaden gaat niet echt lekker ermee, wel los zand op een verharde ondergrond enzo, maar geen buggy terrein. De mensen die ik ken met zo'n ding hebben hem of omgebouwd naar een sn of ze hebben er een soort nmt van gemaakt maar dan toch iets anders. Een hpi rush is ook een leuk wagentje trouwens.
     
  13. Eggy

    Eggy I am the eggman

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook wel begrepen, er is zo'n electric HPI die heel licht offroad werk kan maar die ene die ik net gepost had zou toch wel redelijk wat moeten kunnen zoals jumps enzo.

    Ik wil in ieder geval geen buggy. Als ik een coole rally auto (brandstof desnoods) kan vinden die wel offroad kan (zoals deze) ben ik wel bereid om m'n budget te verhogen. Ben echter niet van plan hem te verdubbelen ofzo :p
     
  14. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gekocht, maar ik moet de plug nog opladen, dus kan er morgen pas mee rijden.
    [​IMG]
     
  15. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    welke?? en wel netjes inrijden he, t is toch een brandstof?
     
  16. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    die Xsara natuurlijk, anders plaats ik er geen foto van he;)
     
  17. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    dat had ik door ja, bedoelde eigenlijk welk merk. Maar in de url van het plaatje staat CEN dus dan zal het wel een CEN zijn.
     
  18. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is het ook;)
    Morgen laat ik weten hoe die rijd:D
     
  19. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    heb je hem al ingereden dan? en waar heb je hem nou gekocht?
     
  20. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nog niet ingereden en ik heb hem bij Toemen in Den Bosch gekocht:D
     

Deel Deze Pagina