1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rc auto's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ICE, 25 jul 2004.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat zijn de afmetingen van het beestje?
     
  2. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    30cm lang
    en hij rijdt super e hij is iedereen aan te raden:D
     
  3. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    tof, rijd dus goed...weet je ook de snelheid? en de wegligging en afstelmogelijkheden?
     
  4. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    De wegligging is supergoed. Hij rijdt 80km/h, maar dat mag ie nou niet rijden en je kunt de wielen voor instellen en hij rijdt gruwelijk hard en rijd op een liter 1.15uur.
     
  5. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    goed man, iig tof dat je zo'n goede aankoop hebt gedaan, heel veel plezier ermee en hou het heel :)
    Hoe was trouwens de service bij toemen?
     
  6. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bedankt het zal wel lukken;)
    De service vond ik zeer goed en alles werd duidelijk uitgelegt enzo. Ik ben er zeer tevreden over en ze deden toen je hem kocht de wagen meteen voorstarten dat je niet terug hoeft te bellen enzo en dat je wist wat je moet doen.
     
  7. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zondag nog naar een rc meeting geweest, hier zijn wat foto's

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    De rest staat op www.rc-racingcars.com
     
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier misschien een lijst ofzo met locaties en datums van meetings? Ik ben nu dus serieus begonnen met sparen voor een rc auto en wil wel rond gaan kijken bij mensen die er al 1 gekocht hebben.

    Alvast bedankt _O_
     
  9. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    www.rc-agenda.com/

    hier staan er een paar, en anders moet je even bij een modelbouwzaak bij jou in de buurt langsgaan. Die weten meestal wel waar er in jouw omgeving gereden wordt.
     
  10. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook beginnen met rc auto`s. ik weet niets van auto`s. wat is me dan aan te raden? ik wil het liefts een brandstof of een snelle elektro (+/- 55 km p/u). ik wil niet meer dan 175 kwijt zijn. iemands suggesties?? ik wil er wel een die over gras en zand kan rijden. Dus denk maar aan een off-road
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  11. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    voor dat geld heb je alleen tweedehands, en dat is niet altijd verstandig ivb met versleten onderedelen die weer heel duur zijn om te vervangen...je moet gewoon rekenen dat je al heel snel €300 tot €400 kwijt bent en dan heb je een leuk beginnersautootje..kijk anders even hier: www.rc-junkies.com . Goede site met een forum erbij. voor de rest zijn dit wat winkels: www.toemen.nl www.quartel.nl en je kunt hier beginnen: http://rc.verzamelgids.nl/
     
  12. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    wow. 300-400 euro is veel geld.voor 175 euro heb je geen goede eletro die 50kph gaat? het liefst heb ik een makkelijk te onderhouden brandstof natuurlijk
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  13. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    je zou kunnen denken aan een losi Mini-t dit is een 1:18 stadium truck (best klein dus) en die zitten qua prijs onder de 200 alleen dan heb je nog een lader , accu/baterijen nodig.

    [​IMG]

    Mijne toen die net nieuw was. heb er nu een Team orion baja en een 1050mah accu pack in (KAN cellen.)

    Maar ik weet niet of je zo iets zoekt?
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  14. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe duur schatten jullie dan een complete auto die 55 of harder gaat. waar je niet echt veel aan hoeft te doen?
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hebben jullie trouwens die reclame van die shit gezien dat je je eign r/c in elkaar kan bouwen? Daar komen 100 uitgaven van :eek: De eerste keer kost het pakket je 4 euro, maar de rest van de pakketten 10 euro. Dus dat bakkie kost je in totaal bijna 1000 euro :eek: En als je die bak gewoon los zou kopen, schat ik dat je er 350 voor kwijt zal zijn. Dan betaal je dus 650 euro voor het papierwerk en de verpakking. En het gaat je ook 4 jaar duren om hem af te krijgen :eek:
     
  16. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    legolas,
    heb jij nou al een auto??
    hoe duur was die dan?

    300-400 dat wordt erg lang sparen
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nope moet er nog steeds 1 halen. Maar mn ouders voelen er niet echt voor er 1 voor me te betalen dus moet ik er zelf 1 gaan kopen. Probleem is alleen dat er binnenkort een hoop brute games komen waar ik mn geld aan ga uitgeven. Dus zal nog wel ff duren vrees ik :{
     
  18. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik er zelf 1 bouw (bouwpakket uiteraard) is het dan goedkoper? ik ben er toch over uit dat ik wel een rbandstof moter wil. of echt een hele snelle elektro. nog adviesen en zo?
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nee volgens mij scheelt dat haast niets. En van te voren in elkaar gezette r/c's zijn veel meer te vinden. Die bouwpakketten zijn dus moeilijker om aan te komen.
     
  20. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is beter want in elkaar zetten lijkt me erg moeilijk. als jij er een neemt wat voor een neem jij er dan elektro of brandstof en off road of onroad?
     

Deel Deze Pagina