1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rc auto's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ICE, 25 jul 2004.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik was van plan een Kysosho Zaboon te nemen. Is electrisch, en offroad. Voordeel van offroad autotjes is dat je wel onroad kan, maar met een onroad niet offroad kunt ;) En met brandstof mag je niet overal rijden :'-( |:- Die zaboon kost nieuw bij toemen 340 ofzo
     
  2. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe hard gaat een elektro off road ongeveer??
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ligt er aan. Over het algemeen is het wel zo dat hoe meer je betaald, hoe harder hij gaat :p
     
  4. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht aan een snelheid rond de 55 km per uur. hoeveel geld schat je dat ik nodig heb?
     
  5. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0

    nou ik zoek een off road auto die zo schuin omhoogloopt naar achteren
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Troouwens, die kyosho zaboon kost "maar" 230. Met dat karretje haal je wel ongeveer 50 ofzo. Dus misschien als je rond de 275 uit geeft dat je er dan 1 hebt die 55 of heel misschien met mazzel 60 kan.
     
  7. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas een onroad benzine gekocht die 80km/h rijdt.
    Bij toemen hebben ze ook benzine auto's voor 200euro, ik weet niet of het goede kwaliteit is enzo, het is trouwens wel een onroad.
     
  8. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je veel doen aan z`on brandstof auto?

    ik wil vet graag z`on marder die lijkt me vet stoerof iets wat er op lijkt marder iets te duur :'-( :'-( :'-(
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  9. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je bent er meer mee bezig dan met een elektro wagen, maar het is ook wel leuk werk en je leert ervan he;)
    Een Marder kun je denk ik niet kopen voor jouw budget;)
     
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    lol, op een ander rc forum hadden we daar ook al een topic over. Kwam als het goed is uit dat die auto een verouderde kyosho is waar je rond de de 150 aan kwijt moet zijn, alleen als je die bladen koopt dan betaal je rond de 600 a 700 euro, Dan kan je volgens mij gewoon iedere keer dat geld opsparen en meteen een hele vette rc auto kopen. Het enige dat je dan niet heb is de info in die boekjes (geen idee of het echt info is wat er in staat) maar info is ook op i net wel te vinden

    Trouwens de HPI Savage .21 monstertrucks zijn nu bijna overal in de aanbieding voor €400 a €425 RTR (Ready to run)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  11. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kun je misschien een pic posten ofzo? Want ik eet niet wat je bedoelt. :confused:

    Nope ik weet zeker dat je rond de 1000 kwijt zult zijn. Heb connecties *) En ook dat die bak zo'n 350 nieuw kost. Ook via connecties O-)
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  12. Burnout3

    Burnout3 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    en iets wat er op lijkt dan?
     
  13. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Eggy

    Eggy I am the eggman

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow vet! Kan je ook vertellen waar, op Quartel staat hij namelijk nog wat 635 (RTR) en op Toemen zie ik hem niet staan.

    Een monstertruck vond ik namelijk nog vetter dan een gewoone RC alleen zijn ze zo duur. Er zal wel een nieuwe model zijn/komen anders kan hij nooit opeens zo goedkoop zijn :D

    Ik ga gelijk ff meer informatie opzoeken over dit model.
     
  15. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    je kunt het ook in amerika bestellen....dit is de savage ss .25 met een 4.1cc motor. ready to run voor $399,99. Ze leveren in Nederland en hier heb je ook de garantie. omgerekend ben je incl bezorgen en eventueel invoerrechten €400 kwijt, maar er zijn manieren om dit te omzeilen, door bijvoorbeeld een sticker met promotional kit erop te laten plakken....deze is wel sterker dan de .21
    http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXFLP2&P=0
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Een sticker met gift erop en in pakpapier schijnt toch ook te helpen? O-) :p Zo'n monstertruck hoef ik btw niet. Ze zijn te hoog waardoor de wegligging me niet optimaal lijkt.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  17. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jah nogal prijzig. Liggen niet echt in mn budget helaas...
     
  19. Eggy

    Eggy I am the eggman

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    400 euro kan ik opzich wel betalen. Als ik die Savage 25 kan bestellen uit Amerika voor dezelfde prijs als de 21 zou ik die natuurlijk nemen. Dat is tenslotte de opvolger ervan. 60 km/u offroad met zo'n groot ding.. mwuhahahaha _O_

    Dat was dus het alternatief van een onroad rally auto.. offroad rijden met monster truck is gewoon the coolest thing ever. Kan hier in het bos racen, door zand op industrieterrein, etc.
     
  20. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    @Master_Legolas: het chassis is als het goed is een Kyosho Alpha 2 en de alpha 3 kost hier € 269.00 (geen ervaring met deze winkel.) als je die €700 bedoeld, ik heb het over alleen een chassis met motor, in dat geval kloppen je conecties :cool:

    @nusti vergeet niet de 19% btw die eroverheen kan komen.

    @Eggy

    Savage .21 is bij PK Racing € 419.95 (geen ervaring met deze winkel, wel veel goede verhalen over gehoord.) en bij de rc-pitstop € 425,- (erg goede ervaringen mee, koop er bijna al me rc spul.) Weet alleen niet of je nog een gloeistarter nodig heb of dat die erbij zit.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004

Deel Deze Pagina