1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[ RC Cars ] Wie doet eraan?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Raafie, 21 apr 2007.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tijd geleden een Tamiya Lunch box aangeschaft, voor naast de Brat re release. Ben voor een wat aangepast kleuren schema gegaan. Ik had nog de bumpers e.d. over van een oude VLB.

2. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Die lunch bos is echt wreed! WHEELIES!

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    VLB'tjes zijn idd ontzettend lollig om mee te rijden. Dit is overigens de re-release. Verder nog niet mee gereden, zijn nog wat modificaties die ik ga doen voordat ie los gelaten wordt. Heb al nieuwe dempers erop, verder komen er nog een paar verstevigingen aan het chassis en een sneller motortje, een 18t.

Van het weekend een 'nieuw' lid van de familie binnen gekregen, Blitzer Beetle die ik 2e hands gekocht heb. Daar gaat waarschijnlijk een brushless setje in. Moet alleen nog kijken welke, zat te denken aan de Mamba 7700 (meen ik), maar ik denk dat dat even teveel van het goede is voor de aandrijving van de Blitzer, zal dus wel iets richting de 4600 worden.

4. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Mamba is erg mooi ja! Heb er gister 1 besteld, de 5700 :D voor in mijn Asso T4Factory Team. Lipo moet er nog aan komen.

5. brett6579

brett6579 Guest

Ja, er is veel concurrentie aan de hand met de bedrijven ten aanzien van rc autoen ja ze zien er ook te veel echt dat het bijna moeilijk te herkennen het verschil.

6. Remco

Remco Guest

Deel Deze Pagina