1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. mars15

    mars15 Guest

    ict bij albeda
     
  2. WingedMagician

    WingedMagician The magic bird

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Benneke: Volgens mij wordt 17 juni officieel de normering verspreidt. Dan krijgen kleine scholen diezelfde dag nog de uitslag en grotere scholen de volgende dag (18e dus), Ik krijg de 18e de uitslag. Hopen dat ik NIET gebeld wordt.
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    17 juni worden de uitslagen bekend......
     
  4. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    volgensmij wordt je bij ons sowieso gebeld, alleen als je 's ochtends vroeg (voor 12 uur of zo) gebeld wordt dan ben je gezakt...

    ik kan dus uitslapen *)
     
  5. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe ik word op 17 juni gebeld... Hoe later je gebeld word, hoe beter dat is :D.. als ze je als eerste bellen kan je de donder op zeggen dat je gezakt bent 8) .. maar wel beter dat ik het die donderdag al weet :D

    VMBO heeft trouwens een dag eerder de uitslag :eek:, en heb gelezen dat schoolexamen VMBO 2x meetelt en centraal examen 1x .. :eek: .. zou ik ook wel willen :D :eek:
     
  6. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Bij ons wordt iedereen op alfabet gebeld, dat wordt dus om 9 uur voor de telefoon zitten omdat ik zo'n beetje als eerste begin met het alfabet :confused:
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    bij ons word iedereen tussen op 16 juni gebeld tussen 5 en 7 gezakt of niet
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    *Doet VMBO :cool:


    Bij ons komen ze bij je thuis om het te vertellen, eerst naar de mensen die gezakt zijn enz.
    Tja het kan op deze school wel, met ongv. 120 4de klassers :).
     
  9. Ik weet 99% zeker dat ik slaag. Ik heb op dit moment alles boven de 8.2:D
     
  10. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Godshoeren! doe mij dat ook :eek:
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    En wat ga jij volgend jaar doen?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  12. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zozo, misschien dat je een beetje onder je niveau bezig bent ofzow... :confused:
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb alles boven de 7. Dus zou ook wel moeten lukken. Maar ondanks mijn goede punten zie ik toch wel op tegen de examens Nederlands, Wiskunde B1 en Natuurkunde 1.
     
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach ja die beginnen morgen he.
     
  15. Is het nu zo dat je gewoon (met een 7 gemiddeld voor tentamens) overal een 5 voor mag halen? Of mag je op het centraal examen maar 1 onvoldoende hebben?

    dus als je bijvoorbeeld voor alles gemiddeld een 9 hebt gehaald op je school examen, mag je op het centraal examen een 2 halen?

    Het is heel erg maar ik weet het nog niet precies :{

    Er zijn zoveel dingen die ik wil worden: crisismanager, marketingmanager, bedrijfskunde, piloot, notaris...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2004
  16. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen nederlands dus ik kan mn leren nog ff uitstellen :D voor dinsdag geschiedenis2 dat moet ik wel ff doen denk ik...

    ksta trouwens een 5,9 voor eco2 en een 5,8 voor wiskunde a12 dus daar ga ik wel wat voor doen
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik wens ff iedereen veel geluk+suc6 voor zijn/haar examens *)
     
  18. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    K heb morgen gelukkig nog vrij, dinsdag heb ik geschiedenis en nederlands ... k heb nog nix geleerd echt helemaal geen zin in ..
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    denet nog examen van handel en administratie gemaakt van 2003 morgen heb ik dat vak namelijk had ff snel gemaakt had 6.4 dus gaat lukken
     
  20. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Wow vandaag gewoon wat gedaan. Eerste boekje van geschiedenis, NL + Gezagsdragers 1950 - 1990 doorgewerkt. Morgen de andere en dan ben ik precies op tijd klaar voor dinsdag :)

    hoop ik ;)
     

Deel Deze Pagina