1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. Ik wens ook iedereen heel veel succes met zijn examens, dat het allemaal maar goed gaat hé :p.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm zojuist inderdaad op aangeven van Martijn weer wat kunnen doen. Ik heb er simpelweg geen zin in :p Wat bij Geschiedenis minder leuk is, is dat het CSE 's ochtends is en je dat niet nog eens tijd geeft het allerlaatste er door heen te bikkelen. Nog steeds heb ik ook nog geen lekker slaap ritme gevonden :). Nouja, het komt vast wel goed. Heb nu ook geen drang meer om te excelleren, als ik het diploma maar haal.
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dinsdag GS, ik heb beide boeken al behoorlijk goed doorgenomen, maar ik heb geen idee wat ze erover vragen. Ik heb ff het examen van vorig jaar doorgenomen, alleen NL en gezagsdragers, lancashire was er toen niet, maar daar vragen ze kutvragen.

    Direct die dag erop Wiskunde A1,2. die leek mij helemaal kut, maar tijdens het maken van het 2e tijdvak van vorig jaar viel het erg mee en had ik een voldoende, maar ik vrees er toch voor. Met een 4.9 sta ik nog voldoende
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ben benieuwd: morgen mijn eerste examen, zijn er hier ook mensen die (woensdag) Latijn hebben? Zo ja, wat vindt je van Cicero?
     
  5. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Geschiedenis was inderdaad erg lastig vorig jaar, maar wiskunde viel echt heel erg mee. Echt 3 keer makkelijker dan de tentamens.
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    ik heb nog 1 vraag mag je op je kladblaadje ook je examen maken dat je hem dubbel maakt en na afloop je kladblaadje meeneemt en dan savonds kijkt op internet of je het goed gemaakt heb zodat je je cijfer al weet ?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Uiteraard. Heb ik twee jaar geleden ook gedaan. Is 'wel leuk' maar alsnog zat ik er enorm naast met mijn cijfers. Ik rekende steeds een cijfer uit dat twee tot drie volle punten lager was dan het uiteindelijke :eek:
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    bedankt voor het antwoord vanmiddag dan maar doen O-)
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is ook direct een leuke manier om je antwoorden nog eens te controleren.
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Half 2 mijn eerste Examen, Administratie :D
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    ik heb om half 2 handel en administratie :+
     
  12. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Moet je een half uur van te voren er zijn?
     
  13. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Kwartier.

    Net mn eerste examen achter de rug, Aardrijkskunde. Ik vond hem niet zo moeilijk. 47 vragen best veel.
     
  14. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Veel te weinig, heb me een halfuur zitten vervelen.

    Cijfer: 7 tot 9, daartussen zit het.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    20 min bij ons
     
  16. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja maar ik was ook redelijk snel klaar, binnen het uur, terwijl anderen meer dan anderhalf uur nodig moesten hebben. Na een uur mocht je weg dus mocht ik weer snel weg.
     
  17. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    net examen nederlands (VWO) gehad

    moest je een samenvatting van 200 woorden +10% = 220 woorden

    khad er 238 :+ , kheb er maar ff bijgeschreven dat het er 219 waren misschien tellen ze het niet na :9 *)
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ook nederlands gehad, ook wat woordjes weggehaald, heb er nu pcies 220. Maar wat een beroerde tekst zeg. Hopen dat ik wel op de goede weg zat. Ik wil gewoon een voldoende :+
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een beetje een raar gevoel over Nederlands.. vage teksten vond ik. Maar goed, ik heb even gecontroleerd en ik heb ongeveer 30 punten, exclu een paar vraagtekens. In ieder geval voldoende :)

    Ik zie wel op tegen wb1 morgen :confused:, dat krijg ik er echt met geen mogelijkheid mmeer in...
     
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    was idd geen makkelijke tekst, kheb gewoon alle moeilijke woorden overgeschreven, dan zal t wel goed zijn :+
     

Deel Deze Pagina