1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga al die portretten ook niet leren, volgens mijn leraar is dat niet nodig. Ik sta een 6,9 maar wil eigenlijk wel een 7 blijven staan. Dus een 6,1 moet ik halen, maar volgens mij is dat wel haalbaar :).
     
  2. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    A scheikunde gedaan morgen natuurkunde heb echt geen reet zin in om te leren maar geloof wel scheikunde voldoende.
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die vraag met die tekst over diesel snapte ik niks van. Voor de rest was het heel goed te doen.
     
  4. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen eerste examen, Geschiedenis, moet wel te doen zijn. Lancashire is dodelijk saai. Die eerste is wel te doen. Btw ik heb geen rijtjes geleerd, maarja hopelijk zal het wel goedkomen :D.
     
  5. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Moet je dit eens kijken http://werkplaats.wolters.nl over de examenonderwerpen... Als dat hét niveau is... :p
    Maarja... toch maar blijven studeren... :mad:
     
  6. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    150 minuten? volgens mij zijn dat dan geen havo of vwo examens. Misschien dan beter wel kunnen leren? als je het allemaal zo simpel vind?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    *reports in for duty.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Oej oej om 10:35 al klaar met Geschiedenis :eek:! Díe eer houd ik in ieder geval hoog ;).
     
  9. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe ik ook ... maar het was wel veel schrijven shitttttt ...

    Straks om 13:30 terug naar school voor Nederlands :)
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Wow das snel :)

    Ik was 11.30 klaar met vwo. Ik vond em wel leuk eigenlijk :) Prognose maken is lastig alleen...
     
  11. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    net VWO Geschiedenis gehad... was wel te doen denk ik... beetje uit je nek lullen :D
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het was idd een nek-lul-examen :+, maar ik vond hem goed te doen, hij viel me erg mee. Die stelopdracht ging wel veel tijd in zitten. Was om 11.00u klaar met de rest en heb nog tot 11.45 nodig gehad .
     
  13. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    geschiedenis was eitje! 2 vingers in de neus. voor havo dan he!!
     
  14. theunbeatable

    theunbeatable XB Trader

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net ook examen gehad :9 D'r zat zelfs een fout in bij het betoog, je moest bron 6 erbij betrekken maar het moest bron 5 zijn :+. Deze was trouwens makkelijk, als je gelerd ahd kon je alles zo invullen...
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, dat zag ik ook, zei ik zo tegen de gs-leraar, moet hij zich aan de regels houden, dat ie het niet mag zeggen :|
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Geschiedenis (VWO) gehad, op zich goed te doen, cijfer ergens tussen de 7.0 en de 8.0 _O_ Wel ongelofelijk veel, had 9,5 bladzijde volgeschreven en zo'n groot handschrift heb ik niet, twee 2punts vragen heb ik overgelsagen omdat ik het anders echt niet af krijg. Zo wel even klagen bij het LAKS denk ik over dat het gewoon teveel was, 3 uur lang nonstop schrijven, ik had helemaal een lamme arm _0/ Vooral opdr. 10 was teveel :mad:
    Maar, uiteindelijk ben ik best wel tevreden ermee met hoe het gegaan is.

    Morgen Latijn, da's andere koek :{ moet nog even hard gaan leren daarvoor.

    /Edit: De nieuwe forum looks owns _O_
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2004
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net ook Geschiedenis gehad. Als de correctors niet gaan kutten, ben ik verzekerd van 39 punten, ik heb geen enkel twijfelgeval meegerekend, dus kan alleen nog maar meer worden. ik moest 37 punten halen, dus die heb ik als er niks mafs gebeurt in de Pocket.
     
  18. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat van HAVO of VWO
     
  19. theunbeatable

    theunbeatable XB Trader

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Vwo

    Het was dit Stuk:

    .........
    Piraten en Politiek
    In de 2e plaats bekijk je de rol van Radio Veronica bij de ontzuiling van de media.
    B Bepaal de bijdrage van Radio Veronica hieraan. Doe dat door:
    * Eerst een verklaring te geven voor de opstelling van de VVD bij de val van het kabinet Marrijnen (Bron 6)
    .......
    Dat bron 6 is dus fout want bron 6 gaat over "Den haag in de ban van de tocht voor Veronica", terwijl bron 5 gaat over "Kabinet struikelt over ether beleid"

    mzzl
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2004
  20. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Geschiedenis was wel te doen jah. Ik zou ongeveer tussen de 6 - 7,5 hebben, genoeg iig voor een voldoende. Morgen begint met Wiskunde het echte werk...
     

Deel Deze Pagina