1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Oh.... heb ik niet eens op gelet; ik zag gewoon 'kabinet Marijnen' en mijn ogen gingen automatisch naar de goede bron (bron 5)
    Wel slordig van het Cito natuurlijk, zou ik even melden bij het LAKS.
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ik was om 11:00 klaar met VWO Gesch. heb net beetje naar antwoorden gekeken, en heb wel 6.5 , het was echt ZOOOO makkelijk voor me gevoel .. bijna eng :+ en ik was zelfs nog vergeten Lancashire te leren 8)
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    op havovwo.nl staat zo'n omzettingstabel met wel aantal punten je welk cijfer hebt, maar er staat bij mijn 39 punten die ik zekers al heb:

    cijfer tussen de 4,8 en de 6,5. Waarom schommelt het zo sterk dan? is dat de normering waar na het examen overlegd moet worden ofzo?
     
  4. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Das prachtig, als er een fout in staat, dan kijken ze hem niet na maar krijg je de punten sowieso.
    Ik heb de antwoorden es snel doorgenomen en kom op een puntje of 64 van 84. Dit examen was echt alleen maar slap geouwehoer... Maar daar heb ik geen problemen mee :)

    Edit: 64/84 = 7,4-8,9 (8))
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2004
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Tot nu toe valt het me idd. mee, maar nogmaals, wij zijn pas aan het begin van de rit :eek:
     
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Morgen wiskunde a1,2 (HAVO), maar geen van alle 2 klassen bij ons heeft het boek wiskunde A1 meer en de leraren willlen geen boeken geven. Ik heb dat boek voor de zomervakantie van vorig jaar pas voor het laatst door kunnen lezen.

    Kun je dit soort zaken ook melden bij LAKS (wat alleen maar een school betreft) of gaat LAKS alleen over landelijke zaken zoals die fout van Nederlands bij het VWO?
     
  7. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen dagje vrij _O_... wel donderdag economie :mad:
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Economie is echt ziek veel. Heb nu een samenvatting van 45 pagina's :mad:, maar ja het is allemaal niet super moeilijk. Maar die examens van economie zijn echt wazig. Dus vandaag en morgen wel aandacht aan besteden, maar dan moet het ook wel lukken.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  9. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kun je ook melden neem ik aan. wat is dat nou voor kut actie om je niet de benodigde boeken te geven :/
     
  10. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    btw met geschiedenis he. daar was een vraag en daar moest je iets doen met de NVSH. ik dacht wtf? ik heb daar nog nooit van gehoord. ik dus thuis opzoeken in het boek maar daar staat het niet in. meer mensen die het ook niet wisten want dan moet er gebeld worden :)
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het gemeld en anderen ook opgetrommeld.

    Dat met geschiedenis wis ik ook niet, maar ik dacht dat ik die gewoon niet heb geleerd. die moest wel bij 1 horen, want B was conservatief van de CDA en C was Radicaal van Dolle Mina.

    Maar toch heb je wel een punt als het er niet instond
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Examen geschiedenis voor Havo was idd echt een makkie.
    Was om 11.15 klaar.
    Ik heb 58 punten en dat is tussen de 6.9 en 8.4.
    Morgen wiskunde! Dat word echt erg :'-(
     
  13. theunbeatable

    theunbeatable XB Trader

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    het CEVO heeft de fout met betrekking tot de bronvermelding toegegeven:

     
  14. mars15

    mars15 Guest

    Wat een graflange examen van Nederlands ( vmbo kader ) 4 teksten en nog 3 schrijfopdrachten in 2 uur 8) :mad:

    was 2 minuten voor het einde pas klaar. Maar kwam wel omdat me samenvatting te veel woorden had. Maar toch te weining tijd voor zoveel opdrachten zometeen even de vragen nakijken. En die 3 schrijfopdrachten ook even nakijken. Hoop op een voldoende meer niet

    wie vonden het ook te lang ?
     
  15. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    waah xboxword is weer groen 8)

    Bij ons waren echt heel veel sjappies tot de laatste minuut met geschiedenis bezig en veel hadden het ook niet af :eek:
    Gelukkig was ik een kwartiertje van te voren klaar en heb ik alleen iig het betoog hardgrondig verkracht helaas :{
    Maar toch kwam ik op ongeveer 64 punten, dus dat is een dikke 7 of misschien wel een 8 *)
     
  16. Ja idd!

    Met Geschiedenis is bijna alles goed als je maar een logisch argument opschrijft of als je het echt niet weet gewoon een vet lang verhaal :D
     
  17. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Verdomme :mad: Terug van wb1 en dat was echt naatje.. Ik dacht dat ik kansberekening enzo ook nog wel goed had, maar nee hoor... Ik heb die hele vraag 11/14 (verzamling functies) over moeten slaan..echt slecht zo 20 punten door het kloset. :eek:
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    heb toch goed gemaakt 1e gedeelte 14 vragen 18 punten maxium ik had er 17 :9

    en de brief helemaal goed is 11 punten
    inschrijvingsformulier ook goed maxium 7 denk 6/7 punten
    samenvatting 9 punten heb daar denk 6 ofzo :9

    _O_ _O_ _O_ :9
     
  19. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Nederlands lezen wat een makkie!! Zker wel hoger dan 7,5...
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2004
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je die samenvatting van internet of nie? kan je m anders ff sturen, ik pm wel ff _O_
     

Deel Deze Pagina