1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Klopt, maar er is nog een onzekere norm, ik weet dat ik ergens tussen de 4,5 en de 5,5, heb, maar niet precies want dat ligt aan die norm.
    Maareh.....op zich goede tip, kudo's voor jouw erbij O-)
     
  2. RedSpykerbed

    RedSpykerbed .

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    met die vertaling hepk mijn lamme vragendeel helemaal weer omhooggehaald, want die vond ik nou juist niet moeilijk terwijl ik op toetsen nooit hoger haalde dan een 5 op zo'n vertaling
    mar zeg es dan, had je niet verwacht dat het over die filosofie/politiek zou gaan? daar ging t toch grotendeels over, de stof om te leren dan, leek mij..
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, nou; ik vond sommige vragen ook heel vreemd. Het ging inderdaad weinig over de politiek en teveel over het somnium scipiones en de amicitia en te weinig over wat nou een goede politicus is, en die vertaling vond ik ook moeilijk, nou ja, klaag nou maar, dat lucht sowieso op :eek:

    /Edit:Ik zie dat je nieuw bent, welkom op het XBW forum _0/ :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004
  4. RedSpykerbed

    RedSpykerbed .

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    nieuw? -> Join Date: 26-12-2003, naja boeiend
    alleen die postcount blijft al een tijdje op 3 staan
    mar ff ontopic, khep geklaagd en gezegd dat het examen niet representatief was voor de te leren stof *)
     
  5. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    OMG... je ziet het, ik heb al mijn concentratie bij Latijn verspild :+
    (Ik zag '26' staan en 3 posts dus ik verondestelde dat je nieuw was, excusez-moi) Maar je hebt idd. gelijk, het was niet echt een 'eerlijk' examen.
     
  6. RedSpykerbed

    RedSpykerbed .

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    nu weer aan de bak voor economie 1,2
    dat ligt me wel aardig gelukkig
    maar ik tjekte dus die site van die LAKS
    maar is het elk jaar zo dat er zoveel klachten zijn, voor het VWO nu al meer dan 10.000..
    khep ongveer 55 ptn. op Latijn, dus das wel chill :D
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Jesus christus :'-( Ik was weer verdomd snel klaar met WA12, blijkt dat ik gewoon vier vragen gemist heb (12 tm 15) die nog ín dat boekje stonden! Grrrr
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    What the?! :eek: Wat voor een cijfer had je nodig?
     
  9. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik dacht dat jij vwo deed? Ik heb wiskunde A1,2 dinsdag 1 juni?
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Havo :) Ik stond een 6.4, de rest wel aardig gemaakt (zo toch even controleren) maar is wel jammer :'-(.
     
  11. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    joehoe ik kan de prijselasticiteit al berekenen :D

    nu de rest nog :mad:
     
  12. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    ja... eco is niezo leuk ofzo... gebruik jij ook samengevat?
     
  13. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    kben de 900 paginas aant doorbladeren en als ik een formule tegenkom stop ik m in mn rekenmachine... heb geen zin om te lezen, morgenvroeg ff samenvatting doorlezen en dan ben ik er klaar voor... ;)

    ik sta een 5,9 :'-( :'-(
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond wiskunde meevallen en heb er minimaal een 5,4 voor, terwijl ik een 4,7 nodig had. Mijn ergste dingen gehaald met een voldoende op de eindlijst (gs en wiskunde). Ik vrees nog voor geschiedenis dat de leraren een paar dingen op een lulige manier toch fout rekenen en dat ik net een 5.4 op de eindlijst sta, maar iedereen zegt dat die twijfel niet nodig is. Als deze 2 daadwerkelijk voldoende zijn, dan moet ik wel heel erg goed mijn best doen om de resterende 5 te verknallen. Ik mag ook nog een 4 en een 5 halen.
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn, ik hoop echt dat er een wonder morgen gebeurt ofzo want ik snap echt niks van natuurkunde...:mad:
    dat heb je dus als je 4 jaar niet hebt opgelet _0/
     
  16. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben gestopt met economie leren... Examen 2001 tijdvak 1 en 2 geoefend over 3 dagen verspreid :9 en voor tijdvak 1 haalde ik een 7 en voor 2 een 6.7.

    Ik heb een 5.7 nodig dus het moet kunnen, maar ik zie er erg tegen op :'-(
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    5.7 is idd veel. ik moet bijv. voor natuurkunde een 4,5 halen maar ben er toch wel bang voor..

    Economie is 40% logisch nadenken als het niet meer is..
     
  18. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag wiskunde gehad. vonden veel mensen het goed te doen? ik wel, ik schrok ervan hoe makkelijk het was :eek:
     
  19. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    havo toch? m'n zusje denkt dat ze een 2 heeft :D
     
  20. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    even iets heel anders:
    hoor veel mensen om me heen zeggen ( hier op XBW ook. ) dat als je een 8 haalt voor het school examen dat je dan nog maar een 3 hoeft te halen voor CES. 8+3=11 /2 =5.5

    volgens mij klopt dit niet helemaal. je mag maar een bepaalde hoeveelheid onvoldoendes halen. ik citeer uit Examenkrant '04 Havo/Vwo:
    "Je bent geslaagt als:
    -al je eindcijfers hoger zijn dan een 6
    -je één 5 of één 4 hebt en al je andere cijfers 6 of hoger zijn.
    -je twee 5-en of één 5 en één 4 hebt en maximaal één van deze onvoldoendes in je profieldeel zit én al je andere vakken 6 of hoger zijn."

    ik weet niet of ze bedoelen met "eindcijfers" het cijfer voor CES of het cijfer dat uiteindelijk op je diploma komt te staan, bijvoorbeeld de 5,5 die ik hierboven gaf :confused:
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2004

Deel Deze Pagina