[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog een tip. Als je na je examens je antwoorden gaat nakijken op het internet, ga dan niet stressen als je paar onvoldoendes hebt. Degene die de examens nakijken rekenenen altijd heel anders dan jezelf. Zo dacht ik dus dat ik het niet ging halen, maar had ik geen één tekort. (Wat ik overgens nog steeds raar vind :))
     
  2. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb binnekort ook examens zit in 4 VMBO. Maar nog een tip voor het leren bij een hoop boeken heb je cd-roms gekregen daar staan vaak oefen toetsen op. Dus zo leer ik vaak.
    En iedereen heel veel succes met zijn examens!
     
  3. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    poeh nog even een klein beetje leren: Vwo NT met bio1,2 informatica en latijn, maar examen ordt geen probleem: als alles maar hoger is dan een 4,5 op het CE, da slaag ik :)
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit dan op het VMBO en doe over een paar weten examen voor VMBO-T (hoogste vmbo klasse zou maar zeggen.)
    zit nu in mondelingen week maar dat lukt allemaal wel (8 voor eco,7,5 voor engels --> kut wijf;) )

    Voor scheikunde - Wat ik de ballen niet van snap: H2O + balbalb -> O2 + U2 H2 ebgklabgbgld :+
    anyways, daar sta ik dus een 5,8 voor en hoop een 4.2 te halen voor eindexamen zodat ik toch nog 10 punten heb (gedeelt door 2 = 5)

    Voor natuurkunde - waar ik ook niet echt goed voor sta - moet ik een 5 halen en dan heb ik 2 onvoldoendes dus 2 x 5
    en dan ben ik geslaagd (1 ''gratis'' onvoldoende mag, en 1 onvoldoende met compensatie mag.. totaal 2)

    maar dan moet ik voor de andere vakken ook minimaal 5,5 op examen halen:)

    moet wel lukken denk ik:) - toi toi toi :D iedereen.

    precies, dan word je helemaal gek:)
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  5. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ben ik blij dat ik dat niet meer hoef te doen :p Veel succes aan degenen die het wel hebben!
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ligt er wel aan waar je onvoldoendes hebt. In havo hadden wij gemeenschappelijk deel (eng ned etc), profieldeel (bij NT nat scheik wisk etc) en keuzedeel (keuzevak) en we mochten een 4 en een 5 hebben, mits ze niet in hetzelfde deel zitten.
     
  7. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Eindexamens, dat was vorig jaar alweer. Ben overal echt de dag van tevoren aan begonnen. Het is wel relaxed om goed de oude examens te leren en die samengevat boekjes zijn super. Gebruiken dus!!
     
  8. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik moet er over 5 weekjes dus ook aan geloven. E&M doe ik met Spaans (Vwo). En ja, ik zie er geweldig tegen op. Zeker gezien school juist dit jaar gewoon kut gaat. Heel de buffer die ik vorig jaar had opgebouwd is weg :+

    Ik ga het echt moeilijk krijgen met Eco en Wiskunde. (beide sta ik gemiddeld rond de 5) Verder belooft het niet al te moeilijk te worden.

    Trouwens precies gister begonnen met serieus examens maken ed. voor wiskunde en economie. Zeker met wiskunde heb ik nog een lange weg te gaan :{
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    nog iets, veel oefenen uit de eindexamenbundels, als je dat een beetje kan hoef je niks meer te leren:9
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Jeuj ik doe E&M met m&o en du2. 19 april is volgens mij de eerste, m&o, terwijl de rest veel later start :mad: In ieder geval, ik ben nog niet aan het leren, maar we oefenen veel met oude examens. Maar goed, eigenlijk is dat ook alleen bij economie en wiskunde. De rest hoef je niet echt meer naartoe.. Volgende week vakantie en dan gaat de pret beginnen :)

    Succes iedereen!
     
  11. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Jah ik ook VWO E+M & M&O...
    Ksta alle vakken wel ok, maar ik doe eigenlijk geen reet. Ik heb nooit iets eerder dan 1 dag van te voren geleerd. Via school wel al bergen oude examens gemaakt, sommige als tentame met riante uitkomst!
    Iemand tips voor motivatie? ofzo? Een goeie reden om eerder te beginnen? Ik wil het wel halen namelijk :)
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb over 4 weken mijn eindexamen Havo. Heb E+M met MenO.
     
  13. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet examen doen voor de havo E&M met M&O en ik hoop dat ik het ga halen. Ik moet nog beginnen met leren, maar uiteindelijk zal het allemaal wel lukken. Examens schijnen makkelijker te zijn dan de tentamens. Ik heb goede moed! Succes iedereen :)!
     
  14. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Net tentamenweek achter de rug, 3 mondelingen en tentamen wiskunde. Allemaal voldoende, dus het eindexamen moet ook wel lukken. Wiskunde is mn slechtste vak, maar ik denk niet dat ik daarop ga zakken. Ik doe VMBO-T.
     
  15. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    zijn er aardig wat met deze combinatie opt forum :p (die eindexamen hebben) . Maar M&o is zo verrekte vroeg door hemelvaart dat er tussen valt (voor gerbo) .. ik vind wel voordelig. kan ik even mijn eerste examen op mij in laten werken en kijken hoe het in zijn werk gaat :p ,

    en ik krijg na me eerste examen (weet ik nu al) echt drang om me 100% in te gaan zetten.. wat ik nooit heb voor toetsen e.d. dan is het 3 uurtjes voor de toets effe snel leren en dan toets maken.. zo had ik de laatste 3 jaar overleefd :eek: 8)
     
  16. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Jah ik heb al veel met examens getraind, ook in de gymzaal (waar wij de examens doen) 3 uur achter elkaar enzo...
    Ik heb van M&O trouwens het HAVO examen van vorig jaar gemaakt, was echt bedroevend makkelijk! Ik had een 9. En mijn leraar zegt dat het niveau van havo en vwo elkaar nietzo veel ontloopt. Dus voor M&O maak ik me ook niezo druk... Tzou een relaxte warming up moeten worden.
    Maarja geen succes zonder http://www.havovwo.nl uiteraard! :+
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  18. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    harstikke bedankt voor die sites!!!
    alleen zit met een probleem.
    die 2e site heeft zo'n snellescan, alleen die staat op VWO niveau.
    volgens mij kan die niet veranderd of kijk ik ergens over heen?

    edit: lama
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  19. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Weet niet, zal later eens kijken, moet nu namelijk weg. Binnenkort volgen er meer sites/samenvattingen/tips etc. :D
     
  20. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Brugerrrrr :cool: :p

    ik zit al in de 2e

    O-)
     

Deel Deze Pagina