hey , heb economie 1,2 gehad vwo vandaag .... maar had niet geleerd, pas om 11:00 met i ken 3 vrienden geleerd en 2 examens samen gedaan. en allebei best gemaakt. en om 13:30 examen POE wat ging dat KUT voor me gevoel. maar met nakijken had ik toch 30 punten wat ongeveer neerkomt op een 5.4 - 6 ongeveer
(had een 4 nodig)
MAAR, ik was zo aan het kijken met doorlezen net om 17:00 EN denk dat ik een FOUT heb ontdekt in ECONOMIE examen 1,2
Vraag 19, zegt voorstukje dat :
"OM te beoordelen hoe in het schijvenstelsel de hoogte van de belastingaanslag, VOOR aftrek van de afheffingskortingen, zich verhoudt tot de hoogte van het belastbaar inkomen kan de gemiddelde belastingdruk bepaald kan worden. in Figuur 2 geldt dat voor deciel 4 het gemm bla bla .
19. Toon met een berekening aan dat deze gemiddelde belastingdruk in deze beide decielen vrijwel gelijk is.
Antwoord van antwoordmodel geeft antwoord over de belasting druk NA aftrek van heffingskortingen, terwijl toch echt staat in voorstukje : VOOR aftrek van bla bla ... dus klopt vraag 19 niet : WANT je kan niet bewijzen dat de druk gelijk is, omdat je VOOR aftrek moest gaan kijken. en antwoord klopt niet omdat hij kijkt NA aftrek ..
VAAG OF NIET ?! ik heb iig gebeld, en hij zei dat ik de 2e was die daarover belde. en dat hij erachteraan ging. wat vinden jullie van dit probleem ?!
Klik om te vergroten...