1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet Frans ipv Scheikunde. Alles moet goed te doen zijn, behalve economie. Kijk ik erg tegen op.
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    me 2 alleen engels vind ik een beetje lastig heel het jaar toch voldoende gestaan en moet in de 4 halen zijn teksten multypegokken dus met te doen zijn :)
     
  3. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Examen VWO economie 1,2 is vraag 19 nu door CEVO teruggetrokken, en we krijgen volle punten gewoon voor die vraag (2 als het goed is).

    Ik had eerder in dit topic ook gepost dat die vraag niet helemaal jofel was, en nu staat ook op eindexamen.nu dat CEVO het erkent heeft, na het eerst donderdag nog te ontkennen. :D YEEEY , is mijn telefoontje naar LAKS die middag na het examen toch nog goed behandeld :)
     
  4. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering, 5,5 uur examens maken op één dag is nogal vermoeiend. Lekkere planning! Had nog asperines meegenomen want na zo'n examen heb ik altijd hoofdpijn. Gelukkig waren zowel Nederlands als Economie vrij eenvoudig. Jammer alleen dat het bij NL zowat allemaal meerkeuze was. Dat maakt het één grote loterij 8). En daardoor haal ik waarschijnlijk ook die felbegeerde 8 niet meer voor Nederlands, da's jammer.
     
  5. Ik heb ook een hekel aan meerkeuze vragen.

    Er zijn altijd twee antwoorden die overblijven en waar je tot in het kleinste detail je leerwerk moet kennen om de goede uit die twee te kiezen.
     
  6. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    goh echt, sjek reply 435 van deze thread 8)
     
  7. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Veel tijd is het LAKS vrijdag bezig geweest met een vmbo-leerling van het ROC A12 in Ede. Hoewel de jongen zijn mobiele telefoon tijdens zijn examen had uitgeschakeld, ging de wekker op het mobieltje toch af. De leerling is uit het examen gezet, kreeg een één en de school heeft hem de kans op een herexamen ontzegd. "Een heel onredelijke oplossing", aldus de zegsman van het LAKS.

    Wat vinden jullie nou hier van? :mad:
     
  8. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Wat een onzin. (Zal wel aan mijn GSM liggen..maar daarvan gaat het alarm niet af als ie is uitgeschakeld) Wel stom om je GSM mee te nemen terwijl je van te voren weet dat je er flink zeik mee krijgt |:-
    Wij kwamen er NIET in met een GSM op mijn school. Slaat eigenlijk nergens op..wat wil je doen met een GSM die uit staat :confused:
    Wel onzin/lullig dat ie zn herkansing kwijt is
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel goed, je weet dat het niet mag PUNT.
    geen gezeik, gewoon 100% regels. en wat je moet doen met een gsm die uitstaat? geen idee : aanzetten?
    Je moet ergens een streep zetten. en dat is bij geen mobieltje.
    Als ie toch uit moet staan waarom pleur je em dan niet in je locker/kluisje? |:-
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe, economie ga ik wel met plezier heen, vind het wel leuk en kan een 3,8 halen. frans zou voor mij een ramp zijn. gelukkig heb ik het niet meer:)

    *edit* hmm was vergeten dat ik al iets gepost heb. sorry :)
     
  11. Vééél te streng! Maar het zijn de regels. Die zijn van tevoren afgesproken en iedere leerling hoort te weten dat er geen mobiele telefoons mee mogen de zaal in. Het is gewoon dom van die gast.

    Maar ze doen zóó enorm overdreven met dat examen!!! Bij mij op school worden de examens met het geldtransport geleverd :confused: en direct in de schoolkluis gestopt :confused:. Alsof iemand de moeite neemt, laat staan het risico wil nemen om de bak in te gaan voor zo'n nutteloos iets.

    En over het mobiele telefoon probleem,
    Alsof je uitgebreid kan SMSen in die zaal met 3 oplettende leraren om je heen! En alsof je daar tijd voor hebt!!
    Natuurlijk is het voor vele storend dat er zo'n ding afgaat (al heb ik er geen last van). Het zou bij mij positief werken. Dan word het wat minder gespannen allemaal.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2004
  12. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    mja, wij mogen onze tassen ook gewoon kwijt in de zaal, met mobieltjes erin (wat een vrijheid hier in Ede :D). Maar ik vind het ook wel heel erg zwaar gestraft. Hij gebruikt het mobieltje niet om af te kijken of wat dan ook.
    Ergens anders heb ik ook gelezen waarom hij die wekker had gezet, omdat een familielid ernstig ziek lag in het ziekenhuis. Dat maakt het allemaal nog lulliger.

    Beetje flauw allemaal. Bij ons met wiskunde ging het mobieltje van een leerkracht af, die is ook gewoon gebleven.
     
  13. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk had ie zn mobiel niet uit maar het geluid uit staan, in dat geval gaat een alarm wel af (is bij mijn mob wel zo iig)

    je voelt je volgens mij behoorlijk lullig als dat ding opeens af gaat in een zaal met zo'n 300 man :D
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach gewoon doen alsof het van degene naast je is :D

    "hey doe es uit joh!!"

    :p
     
  15. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat bewaakte transport is bij elke school zo, niet alleen bij jouw school. Maar ja, ik snap het wel een klein beetje. Een gewone postbode of koerier zou 'per ongeluk' die opgaven kwijtraken...... en je bent als CEVO een heel examen kwijt. |:-
     
  16. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel jammer dat dat juist een vraag was die ik wel goed beantwoord had:mad::mad:
     
  17. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    bwahahahahaha, ok.... adem in, adem uit.
    Ik ging dus maar beginnen met het leren van mijn examen 8)
    en wiskunde en ak moet ik nog, dus mijn nobele streven is net op tijd, want Wiskunde 2003 II net geoefend .. en helemaal geen ene NIKSNAKKUS snap ik ervan .. 8)
    Nu dus , vandaag en morgen maar heeeel snel gaan snappen :+
     
  18. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dinsdag moet ik een 5.7 voor Engels (HAVO) bemachtigen voor een 6 op de eindlijst. Dan kan ik de rest, AK en MA2 verknallen, maar dat doe ik toch niet. Heeft iemand goede tips voor de engelse tekst?
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaargh Dinsdag Wiskunde A Totaal examen. Volgens mij ga ik alles door elkaar halen en ik MOET een 5.4 halen want ik heb al een onvoldoende voor Economie.

    Ik ben nu al aan het stressen :)
     
  20. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik moet er nog 4.
    Dinsdag Engels
    Woensdag Maatschappijleer 2 en Biologie
    Donderdag Wiskunde B1

    Vooral die woensdag gaat zwaar worden.
     

Deel Deze Pagina