1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    K moet alleen nog Eco .... en Engels & Ned ... maar die laatste 2 maak ik me geen zorgen over ... Eco snap ik echt geen bal van maar ik red me denk ik wel :D
     
  2. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hier tzelfde ksnap er geen ruk van 8)
    morgen maar is beginnen ;)
     
  3. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vond iedereen economie 2 Havo dan? Ik vond hem erg lastig. Ik had veel sommen enz. verwacht maar je kreeg van: verklaar dit, verklaar dat. Tja, en inzicht is niet mijn sterkste punt
     
  4. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond hem juist erg makkelijk. Met een beetje logisch inzicht kom je al snel op een zeventje uit.
     
  5. theunbeatable

    theunbeatable XB Trader

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou je bent niet de enige die er geen kl**t van snapt. In de examenbundel die we gehad hebben komen dingen in naar voren die ik 3 jaar geleden gehad heb. Heb een goed geheugen, maar toch echt niet zo goed :+. Ook gebruiken ze allemaal rare termen, terwijl als ik in het antwoordmodel kijk zeg van "o, ja mar dat heet toch anders" 8)

    mzzl
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Mmmm.....ja. Het herexamen vind ik op de een of andere manier altijd lastiger dan het examen uit het eerste tijdvak. Vreemd he? :confused:
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    dacht ik ook van wiskunde, maar het bleek meer een rekenmacinevaardigheidsexamen te zijn.. :{ (niet dat ik het erg vind hoor 8) )
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    morgen eco is me beste vak maak me geen zorgen :D
     
  9. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt echt gek hiero... binomiale verdeling, normale verdeling, waarschijnlijkheidspapier, differentiëren :mad: :confused:?
     
  10. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    appeltje eitje..:p bin/norm maak ik me niet zo druk om, maar recursie is die hard en linear programmeren is ook wel moeilijk (opstellen van die voorwaardes etc). Ik heb nu alleen nog wisA1,2 en AK(wat ik nu maar eens aan het doen ben..:p)
     
  11. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Jah wiskunde moet ik nog ff goed op een rijtje krijgen... Ik ben nu ff met ak bezig, weinig nieuws (logisch)... Dat wordt toch alleen maar atlaslezen.
     
  12. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ak doe ik wel als ik morge terugben van wisk
     
  13. Ik heb precies hetzelfde!

    Als ik de vraag lees dan snap ik er geen ene zak van of ik begrijp het verkeerd. Als ik dan bij de uitwerkingen kijk, zie ik gewoon een heel simpel antwoord. Ze ratelen bij sommige vragen maar aan één stuk door in onbegrijpelijk Nederlands en draaien er maar omheen.

    Ook zijn de vragen zo ontzettend simpel dat je aan je zelf gaat twijfelen. Ik denk meestal te moeilijk.
     
  14. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb vandaag dus Wiskunde "geleerd", ik heb gewoon 2003-II erbij gepakt, mijn GR, het Boek van de GR *die ik nog nooit gebruikt had :+ * en ben lekker gaan typen hoe elke som moet.
    Progje voor :
    Kans / binom
    normalcdf/pdf
    Invnorm
    normaleverdeling
    (U-1)som/terugrekenen
    Webgrafieken

    EN die staan netjes met voorbeeldje (van 2003-2) en al in me GR :)
    dus als ik examen heb, heb ik iig wat aan me GR :D
     
  15. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    pff mens en milieu..dat is aardig kut, met al die landschap types..mjah ik heb examen vragen van mens en milieu gemaakt..en vragen haast niets over die landschappen gelukkig..:)

    Desert Fox: jij hebt zeker een TI rekenmachine, want bij de casio is norm en bin het heel gemakkelijk te bereken..heb je gewoon een menutje voor en dan hoef je alleen de x de n en de p in te vullen..:)
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat kan met de TI net zo goed:
    Knop '2nd' en dan 'distr'
    Binomcdf/pdf: (n,p,x,) en Normalcdf/pdf: (l,r,m,s) etc. :p

    Snap bijna alles, hard gewerkt vandaag en 1,5 jaar wiskunde ingehaald :D
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2004
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb 1,5 jaar gewerkt en nu geen zin meer, ik zie er flink tegen op. Vandaag alles nog maar eens bekijken en dan zullen we wel zien
    *zucht*
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Lucky man, ik heb ook nog du2 en moet daarna nog ak gaan leren 8)

    Maar ja, dan is het woensdag om 12 uur vakantie en dat gaan we vieren, en donderdag kamer kijken :cool:
     
  19. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Eco VMBO is echt te veel om uit je hoofd te gaan leren ... k ga denk ik alles gewoon snel doorlezen ... maar k heb echt geen zinnnnnnnnnnnnn .... :mad:
     
  20. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook H1 tm 4 en H10 tm 14?
     

Deel Deze Pagina