1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. mars15

    mars15 Guest

    veel ??? pff valt wel mee joh :confused:
     
  2. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Speciaal programmatje :confused: Niet wijs.
    Binomiaal/kans is vrij simpel. Je kunt bij kansbereken heel simpel zien of het een binomiale kans is. Normalpdf hoef je eignelijk nooit te gebruiken en normalcdf is precies zoals Xmaster al zei: Normalcdf: (l,r,gem,s)

    Ach ja, iedereen heeft zo'n zijn zwakkere punten bij Wiskunde. Ik snap geen hol van hypothese toetsen en recursie. OMG ik zit in de stress :).

    Ik wens iedereen heel veel succes met VWO examen Wiskunde A en natuurlijk ook de rest met hun examens.
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij is het 11 tm 14 ipv. 10. Acht hoofdstukken. Het is niet super veel, maar ik heb ook nog wat handige boekjes zoals Samengevat en Examenbundel.
     
  4. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij is het gewoon alles :confused:

    Jullie hebben toch ook Percent ?
     
  5. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen Engels! Niets voorbereid, maar dat kan ook niet echt. Ben benieuwd hoe het wordt, het is niet mijn sterkste vak.
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    ja volgens mij hebben we (kader) dan h1 tot h6 en dan h10 tot h14 ofzo maar je krijgt toch opdrachten ofzo en denk dat je ook wel een keer van die arme landen het nationaal inkomen enzo moet berekenen
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Recursie is niet zo moeilijk, zo gauw je weet of het een rekenkundige rij is of een meetkundige rij ben je al op de helft. dan alleen de standaard rangnummerformule of recursieformulie invullen en klaar.
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dadelijk om half 2 Engels (havo).
    Ik maak me totaal niet druk, ben vrij goed in Engels en je kunt er toch niet voor leren want het is tekst verklaren.

    Ik ga er dus relaxed naar toe! O-) :)
     
  9. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    OMG Economie .. ik kreeg buikpijn!! dus stopte ik bij vraag 35 en liep gewoon weg :mad:
    K hoop dat ik een 4 heb ... dan heb ik misschien nog kans op slagen .... *fingers crossed
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nog twee en dan vakantie!!!!!
    Vanmiddag Engels, maar dat stelt echt geen reet voor en donderdag Aardrijkskunde. Alleen natuur en milieu is pittig, migratie en vervoer niet.

    Succes allemaal voor vandaag en de komende dagen!
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb nog precies hetzelfde als jij, jij ook succes!!
    En de rest natuurlijk ook!
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Bah gek, Ik moet er nog 4
    Vandaag Engels
    Morgen ML2 en Biologie
    En donderdag Wiskunde B

    Jaloerst op Rivanov en Wouter
     
  13. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    maak me gek :cool:

    ik hoop maar dat ik dat formuleblad snap want anders gaat t differentiëren echt kut worden :'-(
     
  14. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat blad kregen wij er vorige week woensdag ook bij, gelukkig hoefden we het niet te gebruiken, nooit wat over gehoord.

    vandaag 32 punten van de 50 behalen voor Engels, da's boven mijn gemiddelde, normaal heb ik altijd de helft goed. Ik vind het zo kicken, ik heb voor de 4 tentamens die we hebben nog maar 1 voldoende te pakken, een 5.9 minimaal voor Nederlands, de rest onvoldoende, maar wel net een 6 op de eindlijst.

    Succes, Lotgenoten, maar ik vrees dat ik de enige ben die tegen engels opziet :'-(
     
  15. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfs met blad snap ik er geen ruk van :cool:
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou ook helemaal niet weten wat je met dat blad moest doen
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    eco 41 vragen maxium 53 punten moes een 3.9 halen om 1 uur staan ze online ben benieuwd ging wel goed volgens mij. de hele tijd knorde mij maag :confused: echt vaag en irritant
     
  18. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik (vmbo) vond em best pittig. Denk dat ik al weet wat mn herexamen wordt...
     
  19. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond eco echt heel kut. Ik begreep sommige vragen gewoon niet. Nja hopen op een voldoende.
     
  20. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook nog maar twee. Straks Engels, donderdag AK. Dan vakantie :D.

    Succes nog allemaal!
     

Deel Deze Pagina