[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Op examen.nl staan ze al...
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Natuur en Milieu is echt rot :mad: Het is gewoon saai. Kom op zeg, als ik iets wil weten over kwelders dan zoek ik dat zelf wel op. Migratie en Vervoer is wat dat betreft nog wat logischer en toepasbaarder.
     
  3. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Aardrijkskunde is leuk! Maar ik begin woensdag met leren. Sta dan ook een 8,4 :cool:.
     
  4. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Economie tussen de 6.2 en 7.7 en morgen nog maar 2 te gaan Nederlands brief en Engelse brief maar daar kom ik wel doorheen en dan VRIJ!!!! :)
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    eco

    Cijfer : tussen de 5.9 en de 7.4
    Conclusie : een voldoende gehaald
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik wens veel succes voor de havo kandidaten die donderdag wiskunde b 1,2 mogen maken. Dat kutvak heeft ervoor gezord dat ik 2x de 5de heb mogen doen.

    En de 2de keer mocht ik ook nog even een her wiskunde maken. Ahhhhh ik had nooit N&T moeten kiezen.
     
  7. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik had verwacht dat wiskunde me (vmbo) eronderuit ging halen maar heb hoger dan 7 dus nu sta ik ipv een 5.3 een 6.5 ofzo :) Heil de examenmakers
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    wiskunde heb ik ook altijd kut gevonden vooral de leraar met zulke moeilijke reps
     
  9. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Wow ik haal echt mn cijfers engels en duits op met de teksten :)
    Engels had ik tussen de 8.1 en 9.5
    en vandaag duits tussen 7.7 en 9.3

    :)
    Alleen ja als je dan zover bent vind ik het weer jammer dat ik voor de sets geen hogere cijfers had gehaald... maarja daar moest je voor leren eh :)
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nog 1!!!!!!!!!!!! :D:D:D_O_
    Morgen Engels....Pfff...makkelijk :)
     
  11. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Morgen Engels en NL ... dan eindelijk VAKANTIE .. oh en wachten op dat kut telefoontje :mad:
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Weet iemand al of hij/zij gaat zakken?

    edit/ Had bij mij in de klas iemand die een 2 voor tekenen had en hiervoor zakt |:-
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    bij mij denk wel kunnen mensen nooit slagen met een 1 voor ned enzo in tse week
     
  14. Hoe kan je nou een 2 voor tekenen halen?
     
  15. Haha

    Mijn broer doet ook VMBO en had gister de hele dag geleerd voor die boxen. Blijkt dat er niets over gevraagt is:D

    Hij vond Eco ook kut maar heeft (volgens de uitwerkingen) 37 punten behaald van de 58

    Edit: Sorry had moeten editten
     
  16. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd, ik had ook die boxen etc. geleerd. Er kwam eigenlijk heel weinig uit ons boek.
     
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ja dat d8 onze hele klas ook maar hij krijgt het toch voor mekaar :+ . Maar als je voor elk rapport net een 6 ofzo staat of soms lager en dan oppeens voor je rapport een 2 haalt kan je het moeilijk ophalen. Hij leverde nooit dinger in en dan krijg je dat soort dingen ;)
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Dat vond ik best makkelijk.. Het staat eigenlijk gewoon op het proefwerkblaadje hoe het moet _O_
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hmm, economie was redelijk te doen.. heb 6,4 ~ 7,2 als ik alles ''laag'' reken.
    morgen ENG en NL moet ook wel te doen zijn.. en dan donderdag lekker scheikunde waar ik dus echt zin in heb :mad: ...(niet dus..)
    maarja, daarna toch wel lekker vakantie..:)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Net engels gehad.
    Ik vond het meevallen, paar klote teksten maar over het algemeen viel het mee!
     

Deel Deze Pagina