[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij gaat het alleen om de cijfers van Eco en Natuurkunde ... als ik voor eco een 5 op mn rapport blijf en Natuurkunde ook dan ben ik geslaagd, als wiskunde een voldoende is dan .... fucking stress :mad:
     
  2. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    8) Eindexamen HAVO Engels was een makkie!! Heb ongeveer 44 van de 50 punten ..Betekend een 9 op mn eindlijst (ook direct mn enige hoge cijfer op mn eindlijst of ik moet Aardrijkskunde voor een 7.5 maken). Hoop dat iedereen het zo makkelijk vond :cool:
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Woei ik heb maar 2 fout bij Engels :p 48 van de 50 punten gescoord, dat is tussen de 9.3 en de 9.8. Dus een 9 op mijn eindlijst. En dat terwijl ik binnen het uur klaar was :eek:.

    Ik ben er van overtuigt dat er mensen zijn met tienen, dat kan gewoon niet anders.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2004
  4. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt..heb al van 1 iemand gehoord dat hij een 10 had. Hij komt dan ook uit Canada en spreekt constant Engels. Was zelf na een iets meer dan een uur klaar.
     
  5. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Woei ik heb ook maar twee fout bij Engels :p 48 van de 50 punten gescoord, dat is tussen de 9.3 en de 9.8. Dus een 9 op mijn eindlijst. En dat terwijl ik in 40 minuten klaar was :eek:
     
  6. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    engels was zo makkelijk dat ik niet eens me antwoorden van school heb meegenomen om thuis te controleren. niet nodig. toch geslaagd daarvoor. 8)
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    30 punten gehaald, ik had er 32 nodig, hopen op een norm van 0.3 of hoger. Dus nu heb ik engels toch niet gehaald dankzij een kutstreek van die examencoördinator, vieze lul.
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Net wiskunde gemaakt, was toch wel pittig. Hopen dat het een beetje goed uitpakt :cool:. Morgen alleen nog Ak en dan vakantie 8), alleen nu nog wel leren :+
     
  9. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Frans ligt bij mij tussen de 6.2 en 8.2, en ik sta een 7. Dus hoef er geen zorgen over te maken.
     
  10. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik maar een 4,5 heb voor natuurkunde dan vind ik ALLES maar dan ook ALLES best *) ....:p
     
  11. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    wiskunde a12 was echt *** op vwo zeg...

    en nou moet ik nu ff ak voor morgenvroeg leren want vanaaf is NL-far. eilanden :+
     
  12. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een vage Wiskunde toets :+
    Met boxplot en allemaal dingen die je heel makkelijk af kon lezen. Verder echt geen idee wat ik heb gehaald en ik ga ook niet nakijken *)
     
  13. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Zo, wiskunde was behoorlijk pittig. Toch denk ik een voldoende te hebben gehaald _O_ Alleen ik vond het wel een klein beetje teveel, wil ik even over klagen bij LAKS.

    /Edit: Huh? De navigatiebalk van het LAKS wordt niet geladen in mijn browser....hebben jullie dat ook?
     
  14. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom er net achter dat ik de laatste 2 vragen van wiskunde niet gemaakt heb :mad:
    die stonden blijkbaar achterop :mad:
     
  15. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het waren toch 21 vragen?, want zoals jij het zegt laat je mij ook schrikken :9. Maar gelukkig ben ik niet de enige die em pittig vond.
     
  16. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Wiskunde A12 vwo vond ik behoorlijk vaag.
    Ik maakte me er vet druk over, vet gespannen. Was alles vet simpel. En nja de moeilijke dingen gewoon over geslagen. Dus alle sommen die kennis vereiste heb ik niet gedaan.
    haal ik nog tussen de 6 en 7,5.
    Dat niveau van tegenwoordig...
     
  17. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    t waren er 21 ja, maar ik heb er 19 gemaakt...

    kloteblaadjes altijd, na een som een half wit vel :confused:
     
  18. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ja , nu ik :D ook WISKUNDE 1,2 gemaakt vandaag
    zelfde probleem als iedereen heeft denk ik, ik kwam ergens tussenin vast bij de vraag over terugrekenen, waar ik helemaal niet uitkwam (andere sommen kwam ik ook niet uit soms ) maar daar heb ik zoveel tijd aan verprutst, dat ik bij vraag 19 was blijven hangen. Terwijl die laatste sommen vet makkelijk waren GRRRRRR, want die wist ik wel, maar had geen tijd meer , zo 10 punten foetsie !!!

    heb nu net wel of net NIET gehaald GVD , 4.5 had ik nodig, ik heb met normering 1.1 een 4.5 :+ nu maar hopen op het beste... KIELE KIELE
     
  19. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Engels was wel erg makkelijk. Maar ik ben niet zo'n ster in die leesteksten, ik kwam uit op zo'n 36 punten, hetgeen een 7,1 ofzo betekent (tussen de 6.5 en de 8.5). Nu alleen nog AK, maar het is al zeker dat ik slaag :).
     
  20. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Wiskunde had zijn ups en downs, maar was wel veel te lang. Ik kwam ook vast te zitten met dat terug rekenen en met de vraag over de maximale winst via de afgeleide. Tien minuten voor tijd was ik bij vraag 19. Beetje jammer, want de laatste twee vragen brachten toch al wel weer 11 punten op.
     

Deel Deze Pagina