1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    wiskunde was zwaar k*t !!!!! Majah dan moet ik maar leren :D.
    Engels was idd zwaar EZ
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat is het gemiddelte normering eigenlijk, ik zit wel allemaal leuk punten uit te rekenen maar wil eigenlijk wel de normering van vorig jaar en 2002 weten. dan kan ik beter zien hoe het gegaan is...
     
  3. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Damn ik dacht dat AK morgenmiddag was :mad: Ik voor de zekerheid nog ff checken is het 's ochtends.. aarghhh nou moet ik nog gaan leren ook vandaag :mad:
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Wees blij dat je er niet morgenochtend achterkwam dat je al in de examenzaal had moeten zitten :cool:
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja das waar *) Maarja tis net zo erg om getergd te worden door het spel van het Nederlands Elftal terwijl dat leuk zou moeten zijn, omdat je eigenlijk Mens en Milieu door moet lezen *kots
     
  6. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan het echt nauwelijks meer opbrengen om nog wat te leren. Af en toe pak ik dat AK boek er zo even bij, maar meer dan dat ook niet. Morgen wordt toch gewoon bikkelen en je gaat hooguit 0.01 % profijt hebben van de dingen die je nu leert denk ik zo :9
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Idd. en bikkels zijn wij XBW'ers toch wel _O_
     
  8. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Speak for yourself, ik presteer altijd goed onder grote druk :cool:
     
  9. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Oo ik zit er ook niet in of ik wel ga presteren enzo.. alleen AK Examens zijn geen leerexamens. Je zult het voornamelijk moeten doen met de kennis die je de laatste jaren hebt opgepikt.. Bikkelen dus :9
     
  10. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, basistermen extra leren kan nooit kwaad.
    Iemand een goede uitleg over de term gradient in verband met het ecosysteem?
    Demografische redenen? Dat had toch te maken met bevolkingsredenen?

    8) Laatste examen 8) Laatste lootjes, succes iedereen.
     
  11. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik leer morgenvroeg wel ff half uurtje, moet genoeg zijn ;)
     
  12. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    gradient: overgang tussen 2 ecosystemen. (bv van voedsel rijk/eutroof, naar voedsel arm olipogotroof oid 8) )
    demografische reden (demografische kenmerken): groei, omvang, spreiding enzo van de bevolking.

    AK moet gewoon lukken! Succes allemaal, ik ga nu slapen om morgen optimaal uitgerust aan de start te verschijnen :9 )

    oja, voor mij trouwens helemaal niet m'n laatste examen.. Vrijdag middag (allerlaatste examen) staat spaans nog te wachten :{ :'-(
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2004
  13. John Dope

    John Dope Son of God

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zo mijn twijfels over het AK examen voor de HAVO. In de Examenkrant (een roze aanelkaar geniete verzameling blaadjes met een mega irritante zuurstokkleurige achtergrond ) stond dat er dit jaar MEER THEORIE vragen in het examen zullen zitten dan in voorgaande jaren. Verder hebben de oude examens me ook niet echt een heel zelfverzekerd gevoel gegeven. (Ja ik heb al geleerd..krijg vandaag Ninja Gaiden binnen dus heb alvast geleerd ;) )

    Ach ja..we zullen zien..ben toch al geslaagd :cool:
     
  14. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Straks om half 2 Engels ... denk dat dat een makkie wordt ... maar k heb er echt geen zin meer in :mad:

    Gelukkig is dit mn laatste .. k wil nu ECHT vakantie ... ben het zat!
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ook straks om half 2. Nederlands SV was niet zo heel moeilijk.
     
  16. chilly1803

    chilly1803 Niet zo actieve member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    10
    T*RING wat was AK moeilijk zeg!!!!
    niet normaal meer wat een vragen :confused:. ook niet eens tijd om het een beetje na te kunnen kijken :confused:.
    Wat n T*RING vak zeg :mad:.

    hoe hebben de andere :9stuudjes :9 het gedaan?
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ak vond ik een eitje, was om 11uur al klaar :+, nu nog zien of mn gevoel klopt
     
  18. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik was om half 12 klaar. Nog een kwartiertje nagekeken, en een kwartiertje genoten van het aangezicht van al die zwoegende mensen :cool:

    50 punten gescoord minimaal, dus dat zit wel snor... nu alleen spaans nog :{
     
  19. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Kheb AK beetje verneukt, 37 punten ofzo... tussen 5,2 en 6,6. Jammerlijk.
    Maarja een examen moet je slechtste zijn.
    Ik vond het maar vage vragen eigenlijk, ik dacht steeds net ff anders dan het antwoord. Sommige dingen waren achteraf veel logischer dan de vage vraagstelling deed vermoeden.

    De examens zijn voorbij _0/
     
  20. RedSpykerbed

    RedSpykerbed .

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ak was ik ook voor 11u klaar, maar minimaal gescoord, 35 pt. ongeveer, ik moest 4.9 halen, daar zit ik net op denk ik :D
     

Deel Deze Pagina