1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    'al' :+ :cool:
     
  2. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    doet mij aan die reclame denken :

    "act like a big guy, pay like a little guy"

    _O_ *en dan zown geweldig accent erbij* :cool:
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Gadverdamme wat een kut week op school, al maar van die proef/ oude examens maken :confused:

    En et is een makje :eek: behalve wiskunde dan
     
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Twee weken geleden laatste schoolexamens afgerond, nu een beetje oefenen enzo. Gaat goed, itt tot tha-d vond ik het Wiskunde CE van vorig jaar wel een eitje. Normaal haal ik een 6 op Wiskunde, nu een 7,8 _O_
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik doe Havo4 EM met bio8) Ik heb iets gehad dat is echt onwijs relaxt. We moesten voor wiskunde een po maken die 20% meetelt voor je examencijfer. Nu haalde ik daar gewoon een 9,6 voor. Ik heb er mischien een uurtje aan gewerkt. Ik had namelijk iets onwijs origineels gevonden op het _O_internet_O_. Nu hoef ik dus gemiddeld voor mijn exame wiskunde nog maar een 3,5 te halen, en dan haal ik mijn exame nog! Vet relaxt. Bij mij is Nederlands alleen een punt volgend jaar. En mischien Duits. Dat Nederlands snap ik dit jaar echt geen hol meer van. Vorig jaar stond ik nog een 7 zonder moeite, maar dit jaar met veel moeite een 5.:mad: Na ja ik zie wel volgend jaar.
     
  6. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    haha, Po's zijn te relaxx..
    ok verhaal wat ik vorige week had met po :D :

    We moesten Po maken over de stabiliteit van de EMU . en op al die blaadjes stond : uitgever Meulenhoff educatief (dat bedrijf ja)

    En kwamen vriend en ik, met wie ik het maakte op een G-E-N-I-A-A-L idee !! door de uitgever te mailen onder de naam van onze Economie docent , met als vraag : "beste meneer/mevrouw,
    hierbij zou ik graag de antwoordmodellen voor de PO ..bla..bla.. Deze ben ik namelijk kwijtgeraakt...
    bij voorbaat dank,
    <naam van onze economie docent>

    En ra ra, wat kwam er 3 dagen later in de meelbox :cool: hehehe, nu alleen cijfer nog terugkrijgen :eek:... zal wel niet zo laag zijn gok ik :+
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk, dat zijn nou eens de leuke dingen op school..

    Ik had vandaag een of andere opdracht op de computer voor wiskunde en had een 7.1 dus is wel lekker:)
    ook mondeling Nederlands over mijn 2 boeken gehad en hoewel ik beide boeken gewoon gelezen had viel het me wel zwaar tegen.. maandag krijg ik punt en eigenlijk hoef ik het niet te weten;) :mad:
     
  8. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn laatste tentamenweek en mondelinge ook gehad. Eerst een weekje vakantie en dan beginnen. Maar ik verwacht geen problemen, sta voor de meeste vakken een 7, en das positief.

    Alleen mijn literatuur mondeling leek nergens op, de leraar ging mij uitleggen waar het boek over ging 8)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Doe eindexamen Havo.
    Heb als profiel E&M met Management & Organisatie als keuzevak.

    Ik hoop dat ik het haal, sta er redelijk voor dus moet wel lukken!
     
  10. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Over een paar weken doe ik eindexamen VMBO.

    Ik ga gewoon slagen.
     
  11. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    _O_ Wat een GEWELDIGE actie! _O_

    Vandaag mijn laatste les gehad, nu niets anders meer dan het CE. Gaat prima lukken, ik sta overal goed voor dus ik denk dat het wel goedkomt.
    Alleen Latijn wordt lastig, stuk of twintig pagina's Latijnse tekst uit je hoofd kennen (Cicero) maar ja, dat is niet anders.
     
  12. GameGirl

    GameGirl DomiDomi

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik ben blij dat ik dat allemaal al achter de rug heb zeg. Vorig jaar was echt verschrikkelijk. Gezakt op 1 of 2 tienden ofzo. Maar gelukkig kon ik nog een her doen *)

    Voor iedereen die nog wel examen moet doen, succes!
     
  13. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond de eindexamens eigenlijk wel relaxed; geen les meer en een beetje leren voor de examens...

    Door de examens heb ik het trouwens gered (VWO Atheneum, oude stijl); ik stond drie onvoldoendes (Frans, Natuurkunde en Economie I), maar wist ze allemaal met het eindexamen naar een voldoende te trekken. De hele 5e en 6e onvoldoende voor Frans gestaan, maar op mijn eindlijst stond gewoon een 6 :)

    En 't is inderdaad waar dat de tentamens vanuit school een stuk lastiger dan de examens. Mijn advies dan ook: Don't worry, you'll do just fine... :)
     
  14. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    jullie Stimuleren mij echt om te gaan leren heh :+

    NOT :D...

    hmmz, als jullie nou even allemaal roepen dat het heeel moeilijk is, heb ik meer kans op slagen :) . . ik sta allemaal wel redelijk enzo.. maar ook niet geheel op legale wijze :D ik ben bangst voor Wiskunde :| examenbundel snap ik geen hutjemutje van.
     
  15. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    IK zit dus in 5 havo natuur en techniek..
    Maak me niet echt zorgen, ik mag dan wel voor een paar vakken net op het randje staan, maar we oefenen sinds de laatste 3 weken elke dag alleen nog maar oude exames op school, en het is allemaal zo ongelovelijk makkelijk en basis.. Ze gaan gewoon nergens diep op in..
    Dus ik maak me geen zorgen en ga alvast feesten en bier inslaan voor de exame feesten :D
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
  17. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vanaf vandaag officeel geen school meer(niet dat ik de afgelopen weken veel school had maar toch) en kan me dus rustig gaan voorbereiden op mijn examen VWO C&M +du2,eco1 en kunstgeschiedenis. Ik hoef nergens hoger dan een 4,5 voor te halen dus dat moet denk ik wel gaan lukken. Ik zie de komende maand tot 24 mei(1e examen NL) dan ook meer als een vakantie, nu nog hopen op mooi weer.
     
  18. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook examen dit jaar[HAVO]
    Ik ben al 2 week vrij van school:)
    Ik heb er alle vertrouwen in dat ik het ga halen.
    Easy as shit. Tentamens zijn 3x zo moeilijk.
     
  19. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Tentamens zijn wel moeilijker omdat ze dieper gaan. Als je bijvoorbeeld een Economie proefwerk krijgt over de arbeidsmarkt weet je dus dat je die stof goed moet leren, bij het eindexamen kun je in principe alles krijgen. Dat is wel lastig......
     
  20. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe ben vandaag zown beetje heilig verklaard door me klas 8)

    ok this is what happened .
    We hadden vandaag economie herkansing, van de laatste ET die ging over alle Modules, Mockexamen. en de eerste toets kwam letterlijk uit oude examens .. en dit mockexamen zou ook bestaan uit (examen)opgaven uit de examenbundel... maarjah ..

    hele examenbundel, waar het uit kan komen. Leer ik niet echt, ben niet zown leerder ;). dus ik weer op me dooie gemak op school leren

    om 8:30 (9:15 hadden we toets :eek:) en ik kies random 2 sommen/opgaven, en denk van : nah die zouden eventueel er wel in kunnen komen. dus begin leuk dat ding in me rekenmachine te kalken. geef effe aan wat vrienden (zoals we altijd doen) krijgen we Toetsblad voor de neus (toets van 120 min) met opgaven ... 8) FOK! dezelfde 2 opgaven die ik had overgezet in me Calc. wOOOO000T.. WTF kans van 1/200 ofzo .. weet niet hoeveel opgaven er staan in examenbundel... en 2 v.d. 3 had ik toevallig net gelezen/getypt in me calc. ziek..

    SomeBody up there must really really Like me (A)
     

Deel Deze Pagina