1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb geen twijfels. Ik weet gewoon dat dit het enige examen is / zal zijn dat ik zwaar verneuk. Ik krijg de stof er niet in. Het boek lijkt véél minder informatie bieden dan dat de Examenbundel vraagt en de vragen zijn voor mij 'onlogisch'. Ik hoop dat ik morgen in vorm ben. Leren wil nu namelijk echt niet meer lukken :eek: Ik voel me slapjes, energieloos. Ik doe er alles aan om het te verhelpen maar niks werkt. Misschien maar eerst even naar buiten, een rondje fietsen. Helpt misschien.

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vanmorgen Maatschappijleer 2 gehad en de antwoorden staan nu nog niet op internet :mad:. Ik weet echt niet wat ik van dit examen moet denken en verwachten

3. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    compleet mee eens..als ik nu die antwoorden zie, heb ik zoals gewoonlijk bij AK, het gevoel dat ik weer veel te ver door dacht etc. Mjah de 8 gemiddeld zal ik niet meer staan helaas..:confused:

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Net Maatchappijleer nagekeken. Een 4.4 had ik nodig, een 5.5 heb ik minimaal. Ik heb 2 twijfelgevallen, 4 zeker gehaald en morgen nog Aardrijkskunde, een 5.1 zien te halen. Een ding is zeker en dat is dat ik dit jaar in ieder geval slaag. Waarschijnlijk al wel in tijdvak 1, maar als ik AK dan verklooi en de twijfelgevallen vallen beide slecht uit, dan in Tijdvak 2

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ongeveer 20 punten voor VWO examen AK, Damn.

Hopelijk valt Economie mee en Wiskunde en Geschiedenis en M&O en Engels :+

6. John Dope

John Dope Son of God

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik doen met dit *** weer! Wordt je lekker wakker en verkouden van ;)

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Nou, Gefeliciteerd luitjes die vandaag hun laatste examen hebben gehad. _O_ Nu maar hopen op een goede uitslag.

Morgen heb ik als laatste examen nog Frans maar dan is het _0/ vakantie!

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is lekker hoor :) Het is zeer zeker niet koud. Alleen moet je even een bui-loze tijd uitkiezen.

Maar goed, change of plans. Ik pak gewoon de punten met Migratie en Vervoer. Dat is heel wat meer in mijn straatje en in het straatje van je profiel (wat doet Natuur en Milieu er in godsnaam in). Dan nog paar puntjes met Natuur en Milieu en dan moet die 4.7 er heus wel in zitten.

9. mars15

mars15 Guest

zow bij engels last van geluidoverlast hadden examen in een ander gebouw geen gymzaal daar naast allemaal gras waren ze dat verdomme aan het maaien ff laks gemaild maar

10. mars15

mars15 Guest

cijfer tussen de 6.2 en 8.6 :D ligt er aan of 29 of 31 punten denk 31 :D

11. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb tussen de 5.4 en 7.4, maar de samenvatting helemaal niet meegerekend dus hij kan zo twee punten omhoog schieten. :9

12. mars15

mars15 Guest

samenvatting ? welk vak dan :confused:

13. Ik stuur naar LAKS zo'n 3 mailtjes per examen. Eigenlijk zou iedereen moeten klagen voor wat dan ook. Een hoge norm is altijd mooi mee genomen ...

Dus uitmelken die Citogroep!
    HIER

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2004
  14. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De normering hangt dus weinig af van ''ik vond het heel moeilijk!!'', maar meer van vragen die gewoon niet blijken te kloppen die doorgegeven worden via LAKS. Maarja veel klachten zorgen wel voor veel publiciteit zoals bij Engels VWO en dat zal ook wel meewerken :)

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hmm,
    heb engels even vluchtig nagekeken (alleen de antwoorden, niet de opgaven erbij gehouden) en kwam rond de 20 ~ 25 punten (exclusief brief) vond het erg makkelijk..:)
    Nederlands was kut maarja boeiend:)
    morgen nog scheikunde en dan lekker 3 maanden vakantie:)

16. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    LOL , kom ik er effe gisteravond achter dat ik verkeerde Onderwerp van AK zat te leren :D.. hihi, ook mooi dat ik pas gisteravond was begonnen, en dus snel kon corrigeren, en Samengevat gepakt, en vanochtend doorgenomen van 8:00-8:45 .. 9:00 examen, en je had dus geen ENE RUFT hoeven te leren :D

alleen maar opzoeken, en logisch nadenken.
    ik heb het best goed gemaakt ook, en minstens wel een voldoende :D

ZO, en nu VAKANTIEEE !!!!!!! zaterdag turkije met 3 schoolvrienden, en dan 2 dagen voor de uitslag terug ! CHillllll... :D

17. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Jah ik snap het probleem met vwo engels niet zo goed...
    Maar ik heb uiteraard nix tegen een hoge normering O-)

@ DesertFox: Prettige vakantie _0/

18. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    My mistake, sorry, ik bedoelde brief. Of doe jij geen TL?

19. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    Engels: 24 punten en dan alleen meerkeuze, brief kun je nie echt goed nakijken
    Nederlands: Ook wel redelijk gedaan iedergeval boven de 4 dus voldoende op eindlijst

Nu 3 maanden vakantie :p

20. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    28 punten voor engels zonder de brief :) :) :)

Was echt zo makkelijk, k was gewoon fluitend bezig :D

Deel Deze Pagina