1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. privaterayen

    privaterayen Guest

    jongens jongens denk aan jullie bloed druk
     
  2. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoor het pas vrijdag tussen 10 en 12... :confused:
    En de zakkers e.d worden eerst gebeld. Dus als de telefoon te vroeg gaat, ben je echt de lul.
     
  3. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, ik word ondertussen alleen maar zenuwachtiger. Kan iemand mij misschien wat duidelijkheid verschaffen? Ik doe VMBO TL leerweg. Maar worden we morgen nou gebeld? En hoe laat?

    Want de een zegt dat morgen alleen de zakkers worden gebeld en dat we morgen ook naar school moeten. Ik snap er helemaal niets meer van.

    Ik weet niet meer wat ik moet denken en zo word ik dus alleen maar onrustiger.
     
  4. privaterayen

    privaterayen Guest

    misschien efe wat minder smoken kerel ?
     
  5. vandalzzz

    vandalzzz Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    1
    of mischien wel juist meer:p
     
  6. privaterayen

    privaterayen Guest

  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Bel je mentor op en vraag wat morgen de procedure is _0/
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is volgens mij ook per school/opleiding verschillend. Bij de een bellen ze als je geslaagd ben, bij de ander niet. Zou gewoon rustig afwachten. Vaak kan je van je zelf wel een gevoel hebben of je het gehaald hebt of niet. Ik was er van overtuigd dat ik was geslaagd en ook totaal niet zenuwachtig, maar anderen die sterk twijfelden gaan alsmaar meer twijfelen.
     
  9. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Nog 1 dag whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij mij op school worden de mensen die gezakt zijn donderdag tussen half 2 en 3 uur gebeld. Als je geslaagd bent wordt je bij ons niet gebeld, alleen de zakkers.

    Ik doe Havo vandaar die donderdag :), Mavo is geloof ik op woensdag.

    Het word wel ff in m'n broek schijten denk ik, tussen half 2 en 3 :eek:
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2004
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Dude... morgen vroeg om 8:00 AM worden de normeringen van het VMBO b/k/g/t bekend gemaakt. je word dus gebeld vanaf +/- 12 uur ofzo (ze moeten namelijk alles ff uitrekenen met je punten aantal enz...)

    Morgen ben ik echt tot 7 uur niet online (geen msn,geen xbox live, geen mobiel) want heb echt geen zin in dat gezeik: hey Mark ik ben geslaagt, en jij? terwijl ik dan nog niet gebeld ben ;)

    toi toi toi dan maar iedereen :9
     
  12. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dank je, jij ook. Vanaaf zit ik nog vrolijk Nederland-Duitsland te kijken, en morgen schijt ik in mn broek :'-(
     
  13. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij ons wordt iedereen gebelt op 17 juni, als je voor 12:00 uur wordt gebelt dan ben je gezakt ... erna .. dan ben je geslaagd ...

    omg nu ben ik nog zenuwachtiger .... WHAAAAA !!!
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe precies:p heb nu ook zo`n gevoel in me buik als toen ik 5 was op pakjes avond sinterklaas _O_ :+

    Dan pas?:mad: je kunt morgen vanaf 8 uur geloof ik al op de cito site (www.cito.nl) checken wat de normering is en dus je punt.
     
  15. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij bellen ze in de ochtend ergens, ook als je gezakt/geslaagd bent. En dan in de middag cijferlijst ophalen.
     
  16. Ik vraag me nou af of je in pak moet komen of niet...

    Het is wel kut als je als enige in pak bent.
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij cijferlijst ophalen hoef je niet in pak :9, maar volgens mij gaan er bij de diploma uitreiking wel veel mensen in pak
     
  18. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ik wordt pas gebeld tussen 17.00 en 19.00 :'-(
     
  19. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4

    wahaha :cool:
     
  20. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag is dan de dag, wordt pas gebeld vanaf 15.00 uuur dus das nog wel un tijdje wachten.
    De norm is al wel bekend dus kan al wel gaan kijken wat ik heb gehaald. De norm staat op citogroep.nl
     

Deel Deze Pagina