1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog. Ik stond voor het CE een 6.1 voor Ak.
    Ik heb op mijn examens een een 4.9 voor Ak gehaald (reken maar uit het gemiddelde). Dat terwijl ik al een 5 stond voor economie totaal. Ik ben op de tiende geslaagd _O_
     
  2. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, k ben geslaagd ....


    Tegen alle verwachtingen in ..
     
  3. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    \o\ hoooooooi /o/
    geslaagd met 6,7,7,7,7,8
     
  4. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Alle xbw'ers slagen. *)


    mijn lijst:

    *edit* Profiel: Economie (vmbo-t)
    Nederlands - 6 (kut vak)
    Engels - 7
    Wiskunde - 7
    Natuurknd - 6 (w00t)
    Scheikund - 6 (w00t - 6,5 op examen)
    Economie - 7
    (maatschappij geen examen voor gedaan :confused: maar had er met schoolonderzoeken enz een 7 voor)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  5. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als iedereen het doet, zal ik ook maar even mijn eindlijst plaatsen. :)

    Profiel: Havo N&G + Maatschappijleer 2

    ANW: 7
    Duits: 7
    Engels: 7
    Letterkunde: 6
    Maatschappijleer 1: 7
    Nederlands: 6
    Biologie: 7
    Natuurkunde 1: 7
    Scheikunde: 8
    Wiskunde B1: 7
    Maatschappijleer 2: 6
     
  6. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    k moet eigenlijk nu mn diploma ophalen, maar heb echt geen zin ...

    k ga maandag wel ofzo, anders sturen ze het maar op, k wil echt geen stap meer zetten op die school :mad:
     
  7. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Heeren,

    Het is alweer april (jesus, wat gaat het jaar alweer snel zeg 8) !) En de eindexamens zijn nog maar 6 weken verwijderd van ons allen. Wie gaan er dit jaar Examen doen, welke vakken, nog vragen?, spuit je examenstress... etc etc.

    :) Ik wens de nieuwe eindexamenkandidaten alvast veel succes de komende weken !

    .DesertFox.
     
  8. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ikke ga dit jaar examens doen...
    Kheb MORGEN mn eerste examen voor Gym, en volgende week maandag examen voor pratijk Installatie techniek, de week erna theorie examen voor installatie techniek..
    Daarna door naar mn andere vakken (Nederlands, engels, wiskunde, natuur scheikunde)
    Bij installatie techniek loop ik op het theorie gedeelte (toetsen op de PC) zwaar achter.. zalwat worden....
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb dat gedoe vorig jaar gelukkig allemaal gehad. Eindexamen Havo. Het viel achteraf best wel mee, zolang je de vragen maar goed leest en goed leert. Zelf ben ik nu 1e jaars Commerciele Economie HES Rotterdam.

    Sterkte en succes allemaal! :)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Voor mij twee jaar terug.
    En mocht je nog een makkelijke opleiding willen doen met erg laag niveau, heel veel vrije tijd en weinig leren/tentamens, kies dan voor Communicatie & Multimedia Design op de Haagse Hogeschool. :D
     
  11. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0

    Kandat met een VMBO opleiding? :D
    HHS is wel erg dichtbij :eek:
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij moet je eerst een mbo-opleiding gedaan hebben (of een of meerdere jaren ervan) en dan kan je op een hbo opleiding komen, of ouder dan 23 zijn. :)
    Zitten er genoeg op de opleiding die mbo hebben gedaan.
     
  13. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste examen is pas dacht ik 23 mei, ik zit nu nog middenin de tentamens. Ik zit niet eens zo erg tegen die examens op, sommige hebben echt angst daarvoor enzo. Ik ben gewoon een relaxed persoon! :p Ik denk meer aan dat 28 april mn laatste schooldag is en pas in september weer naar school moet.
     
  14. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is VMBO nu eigenlijk dan?? MBO opleiding?
    ik begrijp er echt geen fuck van... :X
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    VMBO was voorheen mavo en (i)vbo. Vervolgopleiding daarvan is mbo (middelbaar beroeps onderwijs).
     
  16. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    VMBO is een kruising met wat vroeger Mavo en VBO was, beetje van beide in een mixer gegooid door de overheid : en Voila, een gefaald schoolsysteem. :+
     
  17. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh, maarja, ik heb Installatie techniek gekozen als VMBO opleiding, kvind het weinig aan (alleen lassen vind ik leuk maar daar is geen MBO opleiding voor)
    Ik hoop dus dat ik iets grafisch of met journalistiek kan doen...
    Iemand die ik ken die gaat van verzorging (koken enzo) naar Media, maar die moet eerst een paar opdrachten doen om te kijken of ze geschikt is, maybe kannik dat ook doen....
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Jazeker , de kwaliteit van het nederlandse onderwijs wordt dank zij de regering weeral een beetje minder.
    Het verschil met het onderwijs wat hier in belgie wordt gegeven is nu wel erg groot aan het worden .
    Hier in belgie moet je nog héél veel studeren en huistaken maken , en zijn er dagelijks toetsen , je kan dus het hier niet even rustig aan doen .
    En als je op het einde van het schooljaar hier met zessen als gemiddelde afkomt , dan mag je kiezen , jaar overdoen of een minder zware richting kiezen , zo gaat het toch in de scholen waar mijn kinderen zitten.
     
  19. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff jullie hebben het druk, bij ons hebben ze zelfs de SO's afgeschaft (alleen de toetsen tellen nog mee:mad:, dus heb je nix meer om je cijver een beetje op te halen)
     
  20. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Over 5 weken ofzo is het voor mij zover, maar zit nu midden in het afmaken van handelingsdelen en tentamens maken. Sta er goed voor, 1 onvoldoende in mijn profiel (Economie + maatschappij), dus kan me wat foutjes veroorloven. Snap alleen echt niet dat leraren je zo proberen op te fokken. We moeten van sommigen nu al beginnen met leren, leraren wijzen je op wat er fout kan gaan, wat er voor 'verschrikkelijke dingen' in het verleden zijn gebeurd en nog meer van dat gedoe. Ik begin een weekje van te voren met leren, ruim voldoende de tijd. Oh, ik doe 5havo.
     

Deel Deze Pagina