1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ah morgen beginnen? Dat idee ken ik, ik zeg het zelf al anderhalve week :)
     
  2. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken er wel een :+

    maar het heeft een reden want kheb splinter cell:pD sinds 2 dagen en ja dan moet je zo je prioriteiten stellen... 8)
     
  3. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben al poosje bezig. maar ik heb nogsteeds het gevoel alsof ik tijd tekort ga komen. echt de eerste keer dat ik die oefenexamens sk ging maken had ik het idee alsof ik nog nooit iets aan scheikude had gedaan. wat zeg je? is dat ook zo? ow oke in ieder geval iedereen veel succes met z'n examens en wensen jullie mij dat ook even toe want ik kan het gebruiken.
     
  4. SjonKanon

    SjonKanon Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet je er echt niet te druk maken! Als je al een poosje bezig bent dan heb je al meer gedaan dan de meeste mensen! Tijd kom je altijd te kort, maar je bent iig al heel goed op weg. Maak idd veel oefententamens, zo ontdek je de soorten vragen die je krijgt en de onderwerpen die ze gaan behandelen. Ik heb voor elk tentamen 1/2 dagen geleerd en heb alles gehaald, dus wees gerust als je nu al goed bezig bent dan haal je het zeker! Desalniettemin moet je wel gefocused blijven en zoveel mogelijk proberen te leren.

    Ik ga het bier vast koud zetten voor de examenperiode. Dat wordt genieten, met een koud biertje naar de radio luisteren en stressende mensen horen klagen over het leerwerk }:] *krijgt flashbacks :eek:
     
  5. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    dingen in je rekenmachine zetten voor het eindexamen is legaal + ze mogen je rekenmachine niet resetten.

    ikzelf doe havo NT+info

    enige waar ik me zorgen over maak is wiskunde
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2004
  6. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Damnit..vorig jaar gezakt!! Moet het nu halen...:eek: Ben pas begonnen een paar dingen door te lezen maar ik ben wéér lui geweest dit jaar.|:- Dat wordt nog een hoop werk in zo'n korte tijd. Nou ja...Xbox maar opbergen en leren toch maar.:mad: Dan kan ik hopelijk dit jaar wel met m'n VWO diploma op vakantie.:)
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, je mag heel veel in je rekenmachine zetten, dat zeggen de leraren hier zelfs :). Nu moet ik alleen nog een nerd vinden die dat allemaal voor mij wil doen
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb nog een week om te leren, emm wat moet ik allemaal leren...
    Denkt..
    Wiskunde, Economie en Admin. :)

    Engels: Alleen maar lees examen, op dat van vorig jaar had ik een 9 :D
    Ned: Ook alleen maar Lezen :)

    En ik heb nog een vak... kan er even niet opkomen.

    Ach ja wat wil je als je Vmbo Kader doet ;)
     
  9. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    @ DesertFox of andere moderators.....

    Misschien een idee om de topictitel te veranderen in 'de officiele XBW eindexamen thread' ofzo?
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad, want ik kon dus niks vinden onder eindexamen of examen.

    Maar goed. Ik wil iedereen succes wensen.
    Voor mezelf denk ik dat het wel goed komt. Ik heb goed geleert. Ik ben eigenlijk nog aan het leren, en mijn punten zijn goed. Hopelijk heb ik over een aantal weken mijn HAVO diploma. :)
     
  11. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    25 mei mn eerste eindexamen, ik sta slecht voor 3 vakken.
    Wiskunde 5.6, economie 5.2 en natuurkunde 4.9. Maar m'n plan is om twee 5en te halen op mn rapport zodat ik nog kan slagen ;) .
    K hoop dat ik van wiskunde afgerond een 6 kan halen zodat ik me geen zorgen over die andere 2 hoef te maken, want voor de rest van mn vakken sta ik 6 of hoger.

    Wat een kutjaar was het ....
    En beginnen doe ik pas dinsdag ... herhalen etc ...
     
  12. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Je weet dat je maar EEN onvoldoende in je profieldeel mag hebben he.... dus EN wiskunde EN natuurkunde een 5 (als je N&G/T doet) kan niet.
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet je gewoon vooral niet te druk maken. Als je een voldoende hebt gehaald voor je schoolexamens haal je het met je eindexamen zeker. Die zijn meestal makkelijker. VWO eindexamen was een koekie.
     
  14. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mag dit jaar ook fijn examen doen. ben week geleden begonnen met geschiedenis doornemen omdat dat toch redelijk veel is. maak me er niet echt druk om omdat ik er wel redelijk voorsta. heb eigenlijk het hele jaar geen bal uitgevoerd. alleen een beetje leren voor tentamens en werkstukken gemaakt meer niet.
     
  15. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ik ga nu aan mijn GESCH beginnen 14:00 - 15:30 ofzo .. dus ssssst :D :+
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    GS (VWO) heb ik al geleerd, echt een eitje. Vooral NL 1950-1990 'gezagdragers' is makkelijk......... :+
    Succes :cool:

    /EDIT: Ik ken eigenlijk alles al, :eek: behalve Economie (maar ik weet niet of ik daar nog iets aan ga doen :+ ) en Latijn (veel te veel :mad: )
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2004
  17. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    ow ja examen ook voor mij maar weet niet wat me te verwachten staat !!!
     
  18. dutch_badass

    dutch_badass New Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    2
    dat jullie allemaal zoveel leren hey....pffff

    Met mijn examens heb ik alleen wiskunde geleerd en de rest niet en alles dik gehaald....

    examen.....het word allemaal zo opgeblazen....het is gewoon een toetsweek....klaar :cool:
     
  19. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Jawel hoor, in ieder geval bij VMBO wel ...
    Je mag twee 5en hebben en de rest moet 6 of hoger zijn ...
     
  20. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorig jaar Havo examen gedaan. Als je een beetje er goed voor staat, haal je het wel.
    Succes voor diegenen die examens hebben!!!!!
     

Deel Deze Pagina