1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. -Red-

    -Red- Tcolor of Communism

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    2
    Cafeïne
    Frankrijk heeft Red Bull onlangs verboden omdat het naar Franse normen te veel cafeïne bevat. Het verbod is gebaseerd op de Franse levensmiddelenwet, waarin de toegestane hoeveelheid cafeïne anders is dan in Nederland. Ook in Denemarken en Zweden is de drank verboden.

    Taurine
    Behalve cafeïne bevat Red Bull ook de stof taurine. Dit is een aminozuur dat van belang is bij de regeling van het vochtgehalte in de hersenen en bij de regeling van hartslagfrequentie, aldus het Voedingscentrum. De stof komt in lage doseringen voor in moedermelk, babyvoeding en vlees. Het drinken van 500 ml van het energiedrankje zorgt voor ongeveer een tienvoudige hoeveelheid taurine in vergelijking met een normaal eetpatroon.

    Een dutje van 10 minuten heeft nog altijd het dubbele effect op je prestatievermogen.
    Dus mensen in plaats van je energydrank moet je, je kussen meenemen
     
  2. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand waar ik samenvattingen voor Management en Organisatie kan vinden? Het gaat om het boek: 'In Balans deel 1 en deel 2'.
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb pas op bol vanalles bestelt aan samenvattingen en examenbundels. Ik zou daar eens gaan kijken. :)
     
  4. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Wie zakt krijgt van mij een bad reputation point 8):+
    Zelf binnenkort ook VMBO Examen, maar sta gemiddeld met alle vakken bij elkaar en gedeeld een 7,6, dus mag geen probleem zijn hoop ik.Kan alleen niet naar de havo omdat ik geen vreemde taal heb(duits/frans..)
     
  5. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Lucky bastard ... wordt een makkie voor jou ....
    Ik heb het hele jaar nix gedaan, alleen maar gegamed en gerotzooid in de klas ...
     
  6. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat ik het wel ga halen. Ik sta voor al mijn profiel vakken ruim voldoende. Maar ik zie ondanks dat ik er voldoende voor sta wel op tegen wiskunde en natuurkunde.
     
  7. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    nou ik sta voor alles maar net voldoende dus ik moet echt overal voldoende voor halen. Gelukkig hoef ik niks op te halen maarja het zou toch wel fijn zijn als je wat kon lijen he.
     
  8. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga morgen beginnen met leren... denk ik :D
     
  9. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    Erm dan zijn wij hetzelfde, alleen ik leer heel vlug, bijna nooit meer als 5 mins aan een pw... Dit jaar heeel makkelijk vorig jaar had ik het veel moeilijker en leerde ik ook niet zo snel :confused: terwijl ik nu nog evenveel (niet)oplet in de klas..
     
  10. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vorig jaar exame gedaan, havo en had het gehaald. Voor ik aan de exames begon stond ik er slecht voor maar ik kwam er goed uit, met allemaal voldoendes. Tips, maak je niet druk mensen leer gewoon, leer een dag voor je exame niet het vak meer of neem t laatste beetje door en slaap goed, heel goed, je hebt je rust hard nodig.

    Mensen, succes.
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik doe Havo E&M met Maatschappijleer 2, mijn probleem is dat ik mijn xbox interesanter vind dan mijn boeken. Ik hoef alleen maar GS, AK, MA en EC te leren. Voor Engels, Nederlands en Wiskunde is het niet echt nodig.

    Maar wat is een beter tijdstip om te leren? 's Morgens, 's middags of 's avonds?
     
  12. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm.... niet:D
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, erg leuk, heb ik ook wel eens gedaan voor een tentamenweek. je zit dan helemaal kut achter je blaadje want je weet niks en je cijfer komt nooit boven de 5 uit.
     
  14. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dit jaar ook examen havo 5. E&M. Ik hoop wel dat ik het ga halen. Ik sta overal wel goed voor dus als ik een beetje mijn best doe moet ik het kunnen halen. Maar op alle vorige examens ( te vinden op www.havovwo.nl) zijn het bijna alleen maar inzicht vragen. Hierbij bedoel ik de vakken economie en M&O. Dus doe ik er wel goed aan om al die feiten te leren of kan ik me beter op de formule's richten?
     
  15. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    een paar standaard feiten leren, en Formules mogen in je GRM gezet worden :)
     
  16. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vandaag dan eindelijk begonnen met leren... _O_

    in mn gemaakte schema loop ik een week achter maar goed... :+
     
  17. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nou, het Eindexamen circus is begonnen! 8)

    Vandaag met Fries, daarna de rest....

    Succes allemaal! _O_
     
  18. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Fries? Zijn er werkelijk mensen die dat vak kiezen :+. Ik moet morgen beginnen, en dat vind ik eigenlijk te vroeg :9, waarom plannen ze die paar vakken voor hemelvaart, dat is mij een raadsel.
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het wel relaxt hoor, heb ik M&O tenminste al gehad en heb ik zo vier dagen om mijn leerachterstand in te halen :)
     
  20. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb mijn eerste examen maandag pas, gelukkig :p
     

Deel Deze Pagina