1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[RedAlert] De Eindexamens komen eraan !!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DesertFox, 19 apr 2004.

  1. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je GR word gecontroleert maar je atlas word bij ons op school word wel uitvoerig nagekeken.
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij ons heeft niemand ook maar aan mijn GR gesnuffeld :) Gedoog!

    Maar goed, ik heb em amper gebruikt voor M&O was best te doen vond ik! Ik had me helemaal doodgestaard op die rare uitgebreide sommen en nu viel het examen goed mee. Ik heb zelfs een schatting gemaakt van de punten en kom uit op 54 (tussen 7.4 - 8.9 | afhankelijk van norm) Dus dat is goed!! :cool: Kan ook wel iets lager zijn, want ik weet niet hoe ze beoordelen. Maar het haalt mn 6.7 ietsje op.

    Ik vond vraag 2 en 3 moeilijk :mad: Ik had eerst een lekker inkoppertje verwacht, zelfs na 1 :) Verder heb ik 14 en 15 ook goed fout .. maar ik had hem wel af. Eigenlijk bijna iedereen bij ons. Ook al klachten: http://www.eindexamen.nu/eekl/stats/ 112/218 Verhouding best veel. Iedereen lekker veel klagen, dan heb maybe wel een 8 op mn eindlijst :)
     
  3. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk valt het Havo examen op M&O me ook mee, maar het proefexamen dat ik vandaag maakte viel me ook 100% mee, dus dat moet wel goedkomen. Ik zal me meer moeten concentreren op het altijd interessante Wiskunde...

    Overigens haal ik niets uit m'n GR op deze manier. Ik heb er momenteel vet handige dingen instaan voor M&O :D.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    morgen ff de 2 examens van economie van vorig jaar maken is helaas best veel
     
  5. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    in mn GRM kan ik alles in een menu-tje typen en er dan een wachtwoord op zetten dus als ze m controleren kunnen ze niks openen :p
     
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Netjes Gerbo _O_
    Overigens maakt het niet uit hoeveel mensen er klagen maar waar ze over klagen en of die klacht dan terecht is......
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij ons werd de GR ook niet gecontroleerd. Ik vond hem ook wel te doen. Alleen idd vraag 14 en 15, wat een rotvragen, en die laatste van rente heb ik geen idee hoe dat moet 8). Ik heb geen punten geteld, maar hoop dat ik een 6,3 heb, dan staat er een 7 voor M&O op mijn diploma :9. Maar ik denk dat Gerbo mijn score wel overtreft 8)
     
  8. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb vandaag ook M&O gedaan !!!
    en was echt LANG , echt 60% van de klas had het niet af... ik had het net in de laatste minuut af :+

    Heb ook nagekeken net, uit me hoofd heb ik ongeveer 35-37 punten... dus ik ben wel geslaagd voor M&O !!! :D :D YEAH !!

    Maar laks gemailt over de tijd, dus als iedereen effe mailt dat het te lang was... word het meergerekent ;)

    :) well succes met examen maandag ! Ik heb me EERSTE GEHAD :eek:
     
  9. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Tsja M&O... ik kwam alsik heel streng rekende op een punt of 43... havovwo.nl had het dan over een 6/7,5... Nja... Met een beetje mazzel is het een 6,5 of hoger. Dan sta ik een 7. :)
    Voor de rest lekker begin eigenlijk wel...
     
  10. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    weet er iemand een middeltje tegen uitstelproblemen |:-
     
  11. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezelf met je schoolboeken opsluiten in je kamer, maar zorg er wel voor dat je geen tv hebt en geen mobieltje.

    Ik heb dinsdag Geschiedenis, geen huiswerk gemaakt, geen opdracht gemaakt van de examenstof. Ik heb toch maar alvast een boekkie gelezen en een quickscan gedaan.

    Ik heb zelf totaal geen motivatie, ik stel ook alleen maar uit. "Morgen ga ik echt leren"
     
  12. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    t begint hier erge vormen aan te nemen want kheb pas 1 dag geleerd (afgelope maandag) en daarna niks meer gedaan...

    vanavond ga ik echt beginnen... tot 10 uur want dan begint jensen :+
     
  13. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Aargh ik heb hier alles liggen maar ik heb gewoon geen zin in die shit ... :mad:
     
  14. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Ik heb het ook, in examentijd zit iedereen elkaar op te jutten tot leren, maar uiteindelijk wordt er weinig gedaan. In the end slaagt iedereen toch wel, omdat de examens meestal makkelijker zijn dan de tentamens.
     
  15. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik de enige die enorm opziet tegen CES Nederlands. ik heb me uit de naad geleerd, geoefend tot ik er bij neerviel, vandaag een proefexamen gemaakt, 6,6 :'-( normaal ben ik blij met een ruime 6 voor nederlands, nu niet. als je kijkt hoeveel tijd ik erin heb gestoken. heeft iemand nog tips voor het samenvatten, de vragen van de eerste tekst lukken me wel. taktieken, ezelbruggetjes? kom er maar mee. I need all the help I can get _O_
     
  16. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    doe je VWO examen of niet? ik moet namelijk ook maandag Nederlands maar heb geen idee wat we moeten doen... kben ook een tijdje niet de les in geweest 8)

    als we moeten samenvatten wat kan je daar dan voor leren :confused:
     
  17. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Nederlands ben ik niet het allerbeste in, en ook met oefenen in de les (enkele weken geleden) komt er meestal een 5.5 - 6 - 7 uit.. Het samenvatten is vaak gewoon kernpunten van de alinea's en GEEN voorbeelden e.d. gebruiken in samenvatting.. ik weet ook niet waarom maar dat staat in de Examenbundel en zei me Nederlands leraar :+...
    Samenvatten moet dat wel lukken.. nu nog alle spelfouten die ik maak 8)
     
  18. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Laten we het hopen ... laten we het hopen ...
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Weet iemand een site waar de Roosters staan voor de Examens?
    Heb geen zin om dat boekje op te zoeken :)
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    net examen van eco vorig jaar gemaakt

    29 punten waren er 53 te halen geen id wat me cijfer is |:-
     

Deel Deze Pagina