1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Republiek Nederland?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door X-power, 24 mrt 2004.

  1. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    *Klapt*

    _O_ _O_ _O_
     
  2. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    de pot verwijt de ketel....
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    :D :D :D

    Maar goed, laten we nu maar weer eens ontopic over het koningshuis gaan lullen want deze onzin duurt nu al een beetje te lang
     
  4. Android

    Android Aardappelhoofd

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor het koningshuis. Waarom? Het koningshuis is gewoon verweven in de Nederlandse samenleving. Ons sportteams hebben oranje shirts en dat kenmerkt ons. Het koningshuis is het visitekaartje en een koning heeft altijd meer prestige in het buitenland dan een president. Een president is ook geen goedkope meneer/mevrouw. Op welke manier kost het koningshuis je teveel? Ik denk dat velen van jullie nog geen belasting betalen, zo ja, dan heb je deze zin niet gelezen. Wat duurder is, is een lening die we nog moeten aflossen.

    Discriminatie? Waarom, hoewel het koningshuis een aantal privileges heeft, hebben zij ook meer verplichtingen. Lijkt mij wel gecompenseerd, ik denk dat de meesten geen trek hebben in koningsschap. Je hele leven gestalked worden, dat is lekker. Ze mochten ons wel eens beschuldigen van discriminatie...
     
  5. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    discriminatie betekend verschil maken
    en het is gewoon lullig dat zij al dat werk moeten doen omdat ze zo zijn geboren
    en dat ze geen prive leven kunnen leiden(of lijden kheb geen idee, leiden cker trouwens)
    naja... ahum ....
    en dat ze geen prive leven kunnen hebben

    vandaar dat het koningshuis afgeschaft moet worden
    en oranje heeft wat mij bertreft ( let op!)
    niets met het koningshuis te maken
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2004
  6. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands elftal in groene shirts ownage! :+.
     
  7. Android

    Android Aardappelhoofd

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hoeft mij niet uit te leggen wat discrimatie is...
     
  8. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    er zijn nog zo'n 10000 andere leden, hoor :{
     
  9. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    maar je statement klopt gewoon niet
    dat is een dikke interfentie
     
  10. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    misschien wel leden (al lijkt me 10000 al heel veel) maar ze krijgen echt niet allemaal betaald van de staat hoor.. Zo krijgen mabel en johan-friso als ze getrouwd zijn ook geen geld van de staat meer.. (mabel krijgt nu ook niks).
    Alleen de directe familie krijgt geld van de staat.. dus bijvoorbeeld Bea, Claus, Willem, Friso (maar als hij afstand doet van de troon niet meer) Constantijn ehum.. vast nog wel een paar.. niet niet zo super veel.
     
  11. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    het ging erom dat die post mss niet alleen voor android bedoeld was (10000 @ xbw)
     
  12. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    neem nou de hoeden die de konining heb

    owke
    dus een republiek nederland
     
  13. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    en ik maar hopen dat dit topic dood was..
     
  14. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    ik ben dokter johs
     
  15. Weg met de monarchie!!! Leve de repubiek!!!

    Echt onzin de monarchie. Het kost alleen maar geld en ik zie er geen voordeel aan! Als Nederland een echt democratisch land is, moet er een republiek komen.
     
  16. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19

    Mijn 2 posts in dit topic :)
     
  17. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Weg met de monarchie... LANG LEVE DE REPUBLIEK! Een monarchie spreekt mij in de eerste plaats niet erg aan; koning/koningin met gevolg loopt overal voorop... vind ik maar nix. Koningshuis mag van mijn part al zijn macht (voor zover ze dat al hebben) verliezen. Nou wordt der ook nog gezegd: ja maar dat is een stukje van Nederland. Dingen zijn der om te veranderen... zo dus ook de monarchie. Willempie, Trixie en die Maxima spreken me nie an... weg dermee. Ze mogen best bij bijeenkomsten of wat dan ook aanwezig zijn, maar ik vind het toch te ver gaan dat ze bakken met geld krijgen, terwijl ze geen flikker uitvoeren
     
  18. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze ondertekenen anders wel papieren hoor :+. Maar over dat 'dingen zijn er om te veranderen', das natuurlijk gelul: dus als we een republiek zouden hebben mag dat ook direct veranderen, waaaaaaant: 'dingen zijn er om te veranderen'.
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    ok droppen met die handel daar , bij jullie de oranjes weg, dan gaan wij hier de saksen-coburgs ook effe droppen , ok :cool:
     
  20. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    ...Waarna Nederland en België één land worden, en ze leefden nog lang en gelukkig :+.
     

Deel Deze Pagina