1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Republiek Nederland?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door X-power, 24 mrt 2004.

  1. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm Volgens mij zijn ze wel dichte familie (Nog nooit geschiedenis gehad op school van een aantrekkelijke jonge leraares?) ;)
     
  2. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Volgens mij heb jij het over 'dichtbij je lerares zijn' in plaats van de oranje familie is dichtbij. Dit zijn ze namelijk niet. Vergis je niet he, Nederland is een van de eerste republieken geweest. Daarna heeft een verre neef van de Oranjes (Willem 1) zichzelf het koningschap weer toegeeigend. Met andere woorden, na Willem van Oranje is er een periode geweest waarin er geen Oranje aan de macht was. Deze werden verspreid over Europa totdat Willem 1 met het goeie plan kwam om van Nederland weer een koninkrijk te maken (terwijl elk europees land zo'n beetje een republiek werd in navolging van Nederland)
     
  3. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je maar weer: Nederland loopt altijd weer voorop O-).
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    daar hoef je niet altijd trots op zijn. Bepaalde plannen om je economie er weer bovenop te helpen, moeten eerst een beetje uitgetest worden... pas daarna weet je of het een beetje zin/nut heeft. En als Nederland iets uit moet gaan testen...
     

Deel Deze Pagina