1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

resident evil apocalypse

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tecmo, 9 sep 2004.

1. Sanderlagrande

Sanderlagrande The master of gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een review gelezen op IGN geloof ik van RE:2 en van de 5 sterren kreeg het er 1,5 geloof ik. Ze zijn er niet echt tevreden over. Toch wil ik hem wel zien, want het is natuulijk een persoonlijke mening en ten tweede ben ik een groot RE fan. Het zal vast wel weer een vermakelijke film zijn, net als deel 1 trouwens.

2. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    maar wanneer komt ie nou hier uit????....ohja ik wou dit weekend bij de mediamarkt in denhaag de limited edition halen van resident evil 1,was ie uitverkocht,damn:mad:

3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  4. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    cool,2 maanden nog:9

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Op Ebay worden nu ook een heleboel spullen uit de Resident Evil: Apocalypse film te koop aangeboden. Echt niet normaal wat sommige mensen daarvoor bieden, 122.50 dollar voor verbrande lucifers :eek: Er zit dan ook nog wel een goed doel aan vast, maar dan nog. Al moet ik wel zeggen dat zo'n STARS uniform natuurlijk wel stoer is om te hebben als echte RE fan :cool:

http://members.ebay.com/ws2/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid=premiereprops13

6. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond deel 1 echt zwaar relax. Echt een gewone rag-film. Daar houd ik van, lekker dom zombies mollen, echt geweldig. Deel 2 ziet er in de trailer erg stoer uit iig. Zal voor mij iig zeker een zeer vermakelijke film worden.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de trailer al gezien het is echt om te smullen.
    Deel 1 was goed maar deel 2... (wordt afwachte)

8. Virus666

Virus666 BIER!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou niet van de RE games. Dit komt door de camera. Maar het sfeertje daar en tegen vind ik dan wel weer lekker. Ik was best enthousiast toen ik hoorde dat er een film over werd gemaakt en ik heb genoten van de film. Ik kijk ook erg uit naar deeltje 2, alleen hoop ik dat er deze keer wat meer gore in zit. Zo heb ik erg genoten van de remake van Dawn Of The Dead. Ok, het verhaal zuigt, maar die hoeveelheid aan blood & gore. Mmmm,lekker.

9. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan nog steeds nergens vinden wanneer hij hier in nederland draait:mad:

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry man. 4 November klopt helemaal niet. Is waarschijnlijk 20-01 volgens de Pathe site.

11. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    shit,das nog effe wachten

12. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan et ook zo bekijken :D .

13. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    haha...lol:D

14. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteravond de film gezien en hij was vet,eindelijk een keer echte namen zoals jill valentine..carlos oliviera enz enz,en nemesis was echt mooi gemaakt.....alleen jammer dat ik hem bij een vriend op een klein scherm moest kijken maar ja,het was het waard:D

15. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zeer vermakelijke film! Al die knipogen naar de games zijn ook leuk. Vooral die scene in het gebouw, die is gewoon compleet hetzelfde als de intro van Code Veronica X :) Ik vond het eerste deel wat creepier maar dit laat ook weer lekker zien hoe slecht Umbrella is.

Het is absoluut geen meesterwerk maar wel anderhalf uur vermaak en het is zeker leuk om weer een andere kijk op het verhaal te krijgen (naast de games dan).

16. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina