1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Retro Gaming

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rego, 14 jun 2005.

1. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog dat ik vroeger op de SNES Killer Instinct heb gespeeld, m'n allereerste game.

Is het retro genoeg? :cool:

Ps. Als ik ooit weer een SNES koop puur voor de gaafheid, dan is dit het eerste spel wat ik erin doe, en ik zal 't weer met liefde spelen. <3
    Pps. Ja, ik ben.. Vaag! :D

Laatst bewerkt: 12 aug 2008
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    niks vaag, KI was de shit, dat soort GFX had ik nog nooit gezien op een console (who cares dat de gameplay niet zoveel voorsteld , dat maakt je op die leeftij niet uit als het er ZO flitsend uitziet :) )

3. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    lk ken dit spel niet, maar voor toen zeer indrukwekkend.

4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs als ik er nu nog naar kijk, het ziet er gewoon prachtig uit, zelfs voor nu vind ik de graphics voor een fighting game zoals dat mooi.

Echt balen dat ik vroeger nog niet zo'n addict was en m'n SNES niet gehouden heb.

5. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    icoon voor ps1 vond ik zelf Grand turismo / tomb raider / metal gear
    en voor de N64 JB;GoldenEye

Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Weten jullie miss een site waar je een n64 voor niet zoveel geld kan kopen (geen marktplaats) en natuurlijk betrouwbaar.

Edit: http://www.next-level.nl/?content=product&pid=5224

Deze is dus volgens de website nieuw :). Er staat bij dat er alleen de console en voeding zijn inbegrepen. Betekent dit dus geen bekabeling oid :mad:?

Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  7. Enslaved NL

Enslaved NL Pancake!!

Leuk Bevonden:
    0
    idd, geen controller ect..

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    BTW vroeger speelde ik heel veel Street of Rage op de Megadrive en natuurlijk Sonic. Vroeger had ik ook een console die heel veel weg had van de super nintendo kwa uiterlijk. Het enige verschil was dat de banden een slag groter waren tov die van de sn.:)

9. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    Voormij blijft mariokart op de snes de shit!
    en de text adventures op de pc zoals larry 1 ( buy ring , get rose , etc etc)
    en gold rush. en uiteraard goldeneye op de n64 level complex met die kleine chinees.
    ken dat veld nog steeds dromen.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Laatste aankoop om deze topic weer eens leven in te blazen:

Ja, nog in t plastic :cool:

en zoals al eerder getoond in de Pats thread:

Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mag ik vragen wat je tegenwoordig voor DC games in seal betaalt?

en dan niet de Border Down's of japanse Bangai 'O limited editions ofzo maar gewoon gangbare games zoals bijv Jetset radio

edit:// handige site gevonden www.VideoGamePriceCharts.com

had even een WTF moment

http://catalog.ebay.com/Half-Life_020626710374_W0QQ_pcatidZ2QQ_pidZ2602

hier verkoopt iemand de illegaal gelekte nooit gereleasde Half-life port voor DC voor $120 :| die heb ik hier ook nog wel op CD rondslingeren, daar gaat toch niemand voor betalen....

en trouwens ook niemand die hem gaat spelen want de loading times waren soms echt letterlijk langer dan 5 minuten

Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Deze was als ik het me goed herinner goedkoper dan 20 euro.

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jet set radio future op de xbox vond ik echt supertof, makkelijk meer dan 50 uur gespeeld. Was de orginele ook al goed?

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het origineel was nog beter, maar wellicht was dat tijd en plaats gebonden. Jet Set Radio was destijds echt de shit. ;)

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Vandaag binnen gekregen:

Niet een perfecte copy, maar in erg goede staat. De een na laatste foto is wat crappy...
    Je moet overigens echt van die Japanners houden. Ze verzenden spullen echt in een stevige envelop, een krant en dan zelfs NOG een bubblewrap over het item heen :)

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ken orgineel niet maar de xbox versie heb ik hier nog liggen samen met GT2002? of 2000....Sega gt nooit veel gedaan maar jet set radio future damn wist nog wel dat kleine tv in keuken stond en daar deed ik soms gewoon xbox aan en ma die maakte dan Lasagne ik was dan proef persoon wat een gruwelijke combi is dat zeg!!!! Mis dat wel hoor...ook die multi was altijd wel grappig. Tikkertje spelen :lol:

Ik had nog de Aller eerste Mario!!!!! wie niet trouwens...ook super vaak gespeeld. Te vaak eigenlijk....En kameraad had zo'n case met 333 games erop ofzo...dat was echt de bom voor toen! Super veel gave spelletjes en dan was het altijd maar gokken welke het was :lol: na een tijd wisten we er 5 te onthouden :lol: geniaal! Mis dat wel hoor....en dan dat tank spelletje waar je in feite gewoon pixel blokjes naar elkaar toe schoot en dan met upgrades je tank sterker werd of sneller ging of schoot! Super!!

En Nintendo 64 Star wars race game wat je ook had in de eerste star wars film! niet die van 20/30 jaar terug maar gewoon deel 1. Die is ook super! En Bomberman ervoor en Perfect dark en Clayfight! baal ervan dat ik die niet meer heb en mis die tijd wel...krijg ik later een zoon dan ga ik die op de old skool console trakteren kan ik nog zelf hersenloos meedoen :D :thumbs:

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762

Yeeah, ik wilde deze al maanden en nu heb ik m voor een mooi prijsje. Helaas geen PAL, maar het is alleen voor de collectie, dus dat voldoet. De meeste PAL uitvoeringen op ebay zijn te duur of in het Duits...

Maaar.... Dit is wel de 6-disc limited edition die enkel in Japan uit kwam, incl Virtua Figher 4 Passport disc & Virtua Fighter history disc

Nu heb ik dus Shenmue 1 (2x: PAL en NTSC), Shenmue 2 (deze) en Shenmue 2 voor de Xbox. :)

18. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien niet zo retro maar wel leuk; Battlefield 2.
    Heb alleen een vraag, ik wordt regelmatig gekickt van een Punkbuster (ranked) server met een of andere gare foutmelding over het 'O/S system" o.i.d. Heb al op de site van Punkbuster gekeken maar ik kan het probleem met hun hulp niet oplossen. Iemand die hier weet hoe ik dat wel kan doen.

19. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is je besturingssysteem legaal..? Heb je bepaalde programma's aanstaan?

20. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, gewoon gekocht. Alleen mijn verusscan staat aan. Uitzetten daarvan heeft ook niet geholpen.

Deel Deze Pagina