1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Retro Gaming

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rego, 14 jun 2005.

  1. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu kan ik wel binnenkomen, vaag.

    Maar goed, dit topic leeft weer!
     
  2. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet, zal vanavond ff kijken :)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    gelukkig leeft dit topic weer :) Er moet hier gewoon meer gepost worden, want retro is _O_

    Ik ga zo weer ff een potje Super Mario Bros 3 doen. Een van mn meest favoriete games ooit
     
  5. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ging laats weer ff de eerste age of ampires instaleren :p, is nog best verslavend spelletje!!

    ook op de cube speel ik soms nog wel ff een spel van lange tijd geleden zoals luigi mansion, tony hawk pro skater 3,4 :)
     
  7. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    nope, Mario Kart op de SNES is de beste ooit (vind ik dan), die GBA versie heb ik wel eens gezien, maar ik vond het niet eens de moeite waard om te proberen, zag en heel anders uit. Maar ik heb die dus nooit gespeeld, waarschijnlijk is ie veel te makkelijk, de SNES versie was tenminste echt een uitdagende game. De N64 versie was ook veel te makkelijk. Binnenkort krijg ik een Japanse versie van Mario Kart (SNES), dat is mooi want ik heb dat spel al eeuwen niet meer gespeeld, dus het wordt weer eens tijd om over Mario Circuit 1 te scheuren. Ben benieuwd of ik in de buurt ga komen van mijn ouwe records, die waren echt leip...dat zal moeilijk gaan worden denk ik.

    Ik ben nu trouwens de NES classic versie van Zelda op de GBA aan het spelen, ik heb hem gister bijna in 1 keer achterelkaar uitgespeeld, tot de 8e dungeon, toen had ik even genoeg en moest ik me wel dood laten gaan om te saven, de batery was ook al bijna leeg...

    ik denk dat ik de volgende keer maar weer opnieuwn begin, want ik wil hem in ieder geval 1 keer uitspelen zonder dood te gaan:D .
     
  8. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, dit is voor jullie muziek van spellen, kortom:

    www.vgmusic.com

    Uw reacties graag.

    Als er een retroconventie is, laat het ons weten uiteraard.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    goede site haal er vaker midi,s van daan!
     
  10. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Zijn spellen op de cube al retro? :eek:
     
  12. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Retro _O_

    SNES is imo de gaafste retro console :)
    Speel nu nog steeds op mijn SNESje spellen zoals: Chrono Trigger, Secret of Mana, Secret of Evermore, Donkey Kong Country, Asterix en Obelix enz. Gewoon gaaf. Het is gewoon nog steeds verslavend. en Chrono Trigger vind ik echt het beste spel op de SNES
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet direct, maar je kunt op de Cube wel retro games spelen :D

    Wat dacht je van de Mega Man Anniversary Collection, met daarop deel 1 t/m 8 :) Dat is mijn ultieme vorm van nostalgie :cool:
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    grapjas :D 8)
    Maarja, Luigi's Mansion is natuurlijk ook retro :p
     
  16. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    MGS4 is pas retro8)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Wat dacht je van Duke Nukem Forever :+
    Als die uit komt is het meteen een retro game ;)
     
  18. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    "Hij komt uit wanneer hij klaar is." Maw nooit dus, kom op zeg. Als je spel 10+ jaar in ontwikkeling is, wie neemt je nog serieus?
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    "hij komt uit wanneer hij klaar is, helaas moeten we nog aan het spel beginnen":+

    Anyway, IK speel nog redelijk vaak retro games.
    Voor de NES een beetje alle Mega Man games, af en toe Metal Gear en dagelijks nog een potje Double Dragon of Castlevania.

    Op de snes speel ik af en toe nog Streetfighter, de bovengenoemde games op MG na en natuurlijk Batlletoads _O_ .

    Op de sega's speel ik nog weinig, af en toe Samurai Shodown (tevens ook op mijn Neo Geo cd) en nog wel eens wat Alex the Kidd, Contra of Gunstar Heroes.

    Op de dreamcast speel ik nog het meest (imo niet retro) en dan vooral Fatal Fury: Mark Of the Wolves, King Of Fighters, Street Fighter 3 (double impact en Third Strike), Crazy Taxi _O_ en de Mavel vs. Capcom games
     
  20. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol.

    Double Dragon is inderdaad geweldig, Castlevania ook. _0_

    Mooi zo!

    Neo Geo CD, een vergeten console. Samurai Shodown is zeker geweldig, maar ja, dat heb je als SNK spellen maakt: Geweldige spellen.

    FF: Mark of the wolves mag je tot retro rekenen, het is een NG spel, gepoort naar de DC.
    KOF_0_, ik hou van jouw! Geweldige serie man! Ik moet KOF2003 trouwens nog halen:eek:
    Crazy Taxi, gaver spel is er niet. Wie had gedacht dat een spel waarin je een taxichauffeur speelde, zo gaaf kon zijn?
    Mijn favoriet is Joe, gevolgt door Iceman.
     

Deel Deze Pagina