DAN GAAN WE HIER VERDER Aangezien mensen vinden dat me reactie te persoonlijk is, moet ik zeggen dit hele forum dan nergens op slaat. Het maakt me in principe ook niks uit, want ik heb er toch geen tijd voor, Meneer Stefan. Je sugereert dat ik geen leven heb, terwijl jij al meer dan 3000 berichten op xboxworld heb geplaatst. Ik ga daar geen woorden meer aan vuil maken. IK SPEEL IDD OM HET MAXIMALE UIT EEN GAME TE HALEN EN OM TE WINNEN. Ik vind dat namelijk leuk. Andere mensen vinden het leuk om een poppetje op een scherm te kunnen besturen en die zijn gefascineerd dat mensen online met elkaar kunnen spelen. Je kan op verschillende manieren een game beleven. Leuk Cover dat je hierro Reflex representeert. Ohja http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=112221 deze topic refereert naar de volgende tread.
Mooi gespeeld jongens, terecht gewonnen. Als we wat meer clanmatches achter de rug hebben doen we zeker weten rematch.
ik ben niet degene die heel serieus een nieuwe thread gaat maken over allereli shit van wat mensen lullen en hoe goed ik ben bladiebladiebla. jij neemt een gaymeforum serieus, ik niet. ik zat gewoon wat te stoken (geen eens direct naar jou) en ik kan niet anders concluderen dan dat het is gelukt =D. nu weer over rfx
WTF doe jij hier dan.. Ey donder op naar je eigen noobclanpagina. En meneer stefan je kan nu wel opeens zielig gaan doen over dat ik het te serieus neem en dat je het niet zo bedoelt. Als er 1 ding is wat ik niet serieus neem is het wel dit forum. Waar ik wel wat tegen heb is dat veel van die randdebielen er ook daadwerkelijk naar luisteren. (noem geen namen) maarja je zegt 1 ding juist en dat is dat het hierro over RFx gaat dus laat ik me daarbij maar aansluiten.. /Mod Weer genoeg geschreeuwd? : Post gewoon ff normaal en houd dit kinderachtige gedrag voor je :{
zeker . Zullen we binnekort een 6vs6 doen of een 7vs7. Lijkt mij wel dope Doen we het wel na volgende week want ik heb tentamens en dan vakantie, dus dat zal dan iedereen goed uitkomen.
RFx for President! inderdaad beter 6v6 voor de chillness. Nog gratz met jullie overwinning, re-match wel zonder C4 m'kay
Waarom slacht ik iedereen af in de singleplayer? Ohja omdat singleplayer vet makkelijk is, duh hoef je me ook nie te vertelle hoor!
We hebben nu een w/l record van 11-1 op gamebattles\o/ en volgens mij is Dutch BlackR vandaag de clan gejoind.