1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Right Thurr uncencored!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Wendy, 12 aug 2003.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is er mis met een set tieten op TV? Net alsof je er als kind nooit aan hebt gehangen om melk uit je moeder te zuigen. Als niemand er een probleem van maakt wordt 't ook geen taboe.

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Is misschien wel zo, maar daarom hoeft het voor hen niet allemaal uitgebreid in beeld te komen.

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Cole vondt het wel een leuke clip :D. En volgens mij zijn het juist die kids van 9/10/11 die de afgelopen weken naar de box hebben gebeld.

Meer jammer vind ik door geweld kapot geschoten lijken (neem die van de zonen van Saddam) op het 6 uur journaal en op sommige voorpagina's van kranten :confused: .

Make love not war...

4. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    geile clip mogen er meer van komen,

5. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik vind van wel want daar is die vrouw helemaal naakt... er zijn er trouwens meerdere van "How FA Will You Go?"

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    het gaat om de manier waarop het gebracht wordt.. het is van die r&b "gangster' muziek, dus de doelgroep in Nederland zijn de fopnegers.. die zijn er al vanaf 9/10 jaar bij.. makkelijk te beinvloeden.. vinden dat normaal.. en begin al meteen tegen meisjes van 10 op te rijden.. er is niet voor niks een leeftijd voor.. sommige beelden zijn gewoon nog niet te verwerken voor de domme doelgroep die ook weer wat jonger is.. daar krijgen ze verkeerde beelden van..

7. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    but what about the children???!!! what about the children????!!!! lol

8. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    op welk kanaal komt die clip dan ..??ongecensureerd...het liedje kon ik al maar de clip nog niet..

9. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    beter lezen snoop, the box

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    8) [Munch] heeft nu precies gedaan met wat men hoopte te bereiken met deze clip. Namelijk een ophef creeeren zodat uiteindelijk iedereen die clip wil zien. Zelf had ik 'm nog niet gezien, maar ik ben ondertussen wel benieuwd. :9

11. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het best grof voor zo vroeg op de dag.
    De hele sfeer in die clip is gewoon zielig. ik heb er zo'n hekel aan, zo'n rap ventje, die kijkt alsof er ergens iets heel erg stinkt, en dan ook nog die wijfen erbij. En Waarom? Omdat hij dan cool is? Neem een ECHTE vrouw in je klip:confused: niet zo'n tegen je oprijdende hoer! maar om nog ff on-topic te blijven: zulke clips zouden idd wel later moeten komen.

Oja, ik heb verder trouwens niets tegen GEWONE rappers.
    ( voordat ik iemand kwets)

Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  12. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    Damn.....................waar maken jullie je druk om.:confused:

Ooit gehoord van een Afstandbediening ???8)

Als ik iets op tv ziet wat mij niet bevalt, dan is het meteen zappen naar een andere zender.:cool:

13. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik gaat er niet om of je het wel of niet leuk vind maar dat dit eigenlijk niet acceptabel is OF ze zouden het moeten censureren of ze moesten de 'nette' versie uitzenden :)

14. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
  15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    de nieuwe golf van rappers is idd veel te erg, ze jatten voor zover de muziekstijl het toelaat alle mogelijke ideeen weg van andere rappers... De 3/4 naakte wijven en mega-Bentleys zitten er altijd in, hun sieraden ed... echt heel irri. Bijvoorbeeld deze gozer dus met zn Nelly-thuRR en rapstijl, of Fabulous die ook 1000 keer per dag op tv komt. Al die rappers (de mainstream dan) doen gewoon precies hetzelfde, en er blijven mensen die het kopen |:- |:-

verder houd ik absoluut niet van rap, maar dat terzijde....

en het gaat idd te ver, als je de maag van een vrouw bij wijze van spreke kan zien om 10 uur 'sochtends is dat niet echt redelijk...

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Bedankt voor de link Eastmaster, nu weet ik tenminste waar ik over praat. :)

Tja de clip vond ik dus echt wel behoorlijk meevallen (en ja ik heb de uncut versie bekeken), je ziet niet veel meer dan in andere rapvideos. Als je het hebt over de invloed op kinderen denk ik dat de meisjes wel gewoon zullen wegzappen, alleen de jongens zullen wellicht het stoere gedrag kunnen overnemen en zich aso kunnen gaan gedragen. Als er perse regels gesteld moeten worden aan dit soort clips lijkt het me bijv. redelijk als ze de nette versie tot 19.00 uur uitzenden en daarna de uncut versie. Je kan dan iig zeggen dat op dat tijdstip de ouders erbij zijn en dan kunnen beslissen of het wel of niet geschikt is voor te jonge kinderen. Als die jonge kinderen een eigen tv op hun kamer hebben en dan alsnog die clips zien dan is dat pech hebben.

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ik wist ook niet waar ze het overhadden.... ik kijk nooit The Box.

Maar ik vond de clip ook wel meevallen, als het om die tepel gaat, dat is misschien een halve seconde in beeld ofzo... De Fa reclames zie je no veel meer ( niet dat ik het erg vind, Fa damens zien er altijd weer goed uit:9 )

Maar de bewegingen zijn wel wat te, maar dat moet je nu zo ongeveer wel gewend zijn van die rappers

18. Quack

Quack That's my stapler.

Leuk Bevonden:
    0
    Ooooh... kom ik toch niet in de juiste kroegen... hehe 8)

19. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    tja ik vind dit ook eigenlijk niet kunnen zo vroeg, ik zag em pas geleden ook op the box. maar the box is dan ook de enige die de dirty version laat zien, want bij mtv zijn die hoeren vervangen door relatief normale beelden

dit is trouwens niet de eerste keer dat zo´n soort clip zo vroeg word uitgeznden, die ene dirty version van fiesta van Rkelly en Jay-Z heb ik ook weleens om 7 uur 's avonds gezien, en die clip was ietsiepietsie extremer dan dit.

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Clip had ik nog niet gezien. Denk wel dat ik het gedeeltelijk met [Munch] eens ben dat dit niet op alle tijdstippen uitgezonden moet worden. Maar dat alleen met het idee van eventueel kleine kids die kijken.
    Voor de rest vind ik het een waardeloze clip, gezongen door een no-talent, waarschijnlijk nog maagd hard-core rapper wannabee.

Deel Deze Pagina