Rijkaard naar Barca

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Blaauw, 23 jun 2003.

1. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1: Hij is inderdaad oud, maar als Chivu blijft zou ik hem graag naast hem zien spelen, als Chivu weg gaat mag Frank ook wegblijven.

2: Hij is transfervrij, misschien verlangt hij inderdaad een te hoog salaris.

3: Mee eens, hij heeft destijds gezegd nooit meer uit te willen komen voor Ajax.

Maar ik zou dus het liefste Stam zien komen aangezien hij meerdere malen heeft gezegd een zwak voor Ajax te hebben (sorry PSV'ers :cool:), maar dan moet hij toch echt eerst zorgen dat hij via een regeling transfervrij weg mag bij Lazio.
    That's all for now:).

2. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Heeft Stam gezegd dat ie een zwak voor Ajax heeft ? :eek:
    Wist ik niej, tja, liever Stam natuurlijk _O_

3. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Nou dat lijkt me duidelijk... HtC gaat de zaakjes daar runnen met Rijkaard op de voorgrond... Je kunt mij niet wijsmaken dat HtC zich ondergeschikt zal maken aan Rijkaard... Daar is ie veel te eigenwijs voor!

4. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik dat nou net weten:p
    Hij zou waarschijnlijk samen met nog 2 nederlandse internationals naar een midden-oostenland waar ik de naam niet van mag zeggen.
    Ik kan je zeggen dat dit echte inside-intel is.

5. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat me raden; Galatasaray:).

6. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    :cool: nee. Ik weet niet of het ook doorgaat maar ze zijn er iig op contractbespreking geweest en het ergens waar ze meer verdienen dan dat ze nu doen.
    Maar eigenlijk mocht ik helemaal niks zeggen:eek:

7. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    haha een grote mistap alweer van barcelona die man heeft nog niks echt iets gepresteerd, hij heeft sparta voor het eerst laten degraderen, maar een pluspunt is dat henk ten cate assistent trainer is die man kan rijkaard goed helpen..

8. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Naar die club in Saoedi-Arabië zeker. Waar de hersteltrainer van Ajax ook heen is. Diezelfde club die Romario een tijdje geleend had.

9. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    opnieuw mis maar men wordt wel warmer. Je zult het wel in de kranten zien staan binnekort.:p

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Veel succes gewenst voor Rijkaard.... hij zal het nodig hebben. :{

Ik heb trouwens begrepen dat hij maar een opvullertje is tot Koeman beschikbaar is.

Deel Deze Pagina