Robin van Persie opgepakt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jun 2005.

1. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ach je ben altijd onschuldig totdat het tegendeel is bewezen..

2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet bij de Britse tabloids...

3. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    maja.. mocht tie schuldig zijn vind ik dat het gewoon over moet zijn met z'n carriere.. verkrachting is in mijn ogen één van de ergste misdrijven die iemand kan plegen.

Maar de kans is natuurlijk aanwezig dat het bullshit is..

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk zelfs dat die kans groter is.

Hoorde net trouwens nog van iemand die via radio zat te luisteren naar Moskovic, dat Moskovic zei dat hij de vrouw kende en dat van Persie binnen niet al te lange tijd weer vrij zal zijn.

Misschien dat zij dit soort dingen al eerder geprobeerd heeft?

5. het zijn ook altijd topvoetballers. waarom nooit zanger ( michael jackson is vrijgesproken ;) ) of acteurs?
    zeg me dat eens.

6. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Snap je post niet zo goed. Jackson was toch ook beschuldigd? Van Persie nu ook. En ik denk dat ook van Persie wordt vrijgesproken.

De aanklacht(en) is/zijn niet hetzelfde, maar voor de rest dus een soortgelijk verhaal.

7. ah, ik dacht dat ie al opgepakt was. sorry _0/

8. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Als je opgepakt ben ben je niet veroordeeld ...:-8

9. ja, maar als je opgepakt bent dan ligt de kans op vervolging toch veel hoger dan als je in verdenking gesteld wordt :cool:

10. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Kluivert ook niet eens aangeklaagd voor verkrachting?
    Dat wijf is gewoon op zen geld uit...net zoals bij MJ het geval was

11. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde net bij rtl boulevard dat van persie ook vannacht nog in de gevangenis moet blijven.

12. Ecnelis

Ecnelis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk je dat alle vrouwen altijd willen? Het is helemaal geen kwestie van leuk vinden bij verkrachting.. Ik kan hier niet over oordelen simpel weg omdat ik niet weet of Persie schuldig is (niemand hier btw) Tuurlijk kan het gewoon een manier zijn om aandacht te trekken *kuch*rebeccaloos*kuch* of een manier om geld af te troggelen, maar aan de andere kant kan het ook gewoon een verkrachting zijn...Je ne sais pas!

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja he, dat dacht ik ook. Al een lange tijd geleden. Volgens mij ook Bogarde maar dat wist ik niet meer goed...

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Is ook zo.

Nu.nl :

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Nog nieuws?

Is hij weer vrij?

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nope, nog niet, maar zijn advocaat, Moszkowicz, heeft gezegd dat hij goede hoop heeft dat hij weer op vrije voeten komt. Moszkowicz heeft gezegd dat de vrouw niet echt geloofwaardig is, en dat ze een dubieus beroep heeft ofzo. Beetje vaag, maar meer kon hij niet zeggen.

Wel zei hij dat hij goed contact had met de Rotterdamse politie en dat zij niets verkeerd doen, omdat hij het logisch vindt dat zaken m.b.t. verkrachtingen serieus genomen worden.

Nog even afwachten dus.

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Een dubieus beroep? Zeker een hoer, dan. Achja die kunnen natuurlijk nooit verkracht worden. Als het echt allemaal ongeloofwaardig zal ie wel snel vrij komen lijkt me, maarja ook voetballers gaan af en toe in de fout en dan duurt het wel eens langer.

Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  18. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Van Persie heeft toch ook gewoon een vrouw, zo'n marokkaans meisje toch?

19. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit ik ook steeds aan te denken, het zal in iedergeval geen meisje zijn die die dag naar de eo jongerendag is geweest.
    Volgens mij wordt hij er behoorlijk ingeluisd, zo'n zonde zou dat zijn( als het waar is ) na die geweldige invalbeurt in oranje en al die positieve verhalen die je over hem hoorde de laatste tijd.

20. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Ze was een stripper.

Deel Deze Pagina