Mooie vrouw.
Verder staat er nergens in je bericht dat ze er niet werkt. Er staat alleen dat ze woedend is op Moszkowicz. Ik geloof nog steeds niet dat ze is verkracht. Ook omdat ze eerst tegen haar vriendinnen heeft gezegd dat ze vond dat ze niet met genoeg respect behandeld was. Van het woord 'aanranding', laat staan 'verkrachting', was geen sprake (aldus Moszkowicz).
Tuurlijk kunnen mensen dan gaan roepen dat het niet makkelijk is om erover te praten als het wel gebeurd zou zijn, maar lijkt me niet dat je niks tegen vriendinnen gaat zeggen en dan vervolgens wel van Persie gaat aanklagen.
Resultaat van de DNA-test is er geloof ik nog niet he? Maar al zou het er wel zijn, en er wordt DNA van Van Persie gevonden geloof ik nog steeds niet dat ze is verkracht. Ik denk eerder dat ze het mooi vindt om met een bekende voetballer in bed te duiken en dat ze het niet kon waarderen dat ze niet genoeg aandacht heeft gekregen ofzo.
Maar goed, dit is natuurlijk nergens op gebaseerd, maar bij dit soort gevallen denk ik al snel aan zo'n soort scenario...
Laatst bewerkt: 18 jun 2005