1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Robin van Persie opgepakt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jun 2005.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ze was een striptease danseres

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, de moeder van m'n vriendin (ze komt uit Rotterdam) zei al dat het een meisje/vrouw is van lichte zede.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Van Persie moet vannacht nog in de gevangenis blijven en morgen wordt hij al voorgevoerd aan het OM, die moet bepalen of v. Persie nog 2 (!!) weken in de gevangenis moet blijven.

Althans dat heb ik er van begrepen

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    klopt, hij is getrouwd

5. is hij al ergens van beschuldigd, ik bedoel gestraft?

6. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen verdachte. Maar zal toch niet helemaal voor niet zijn.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ... en hij mag 14 dagen langer zitten ... Nu maar hopen dat ie geen stukje zeep laat vallen :+

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Laatste nieuws.

9. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als van persie onschuldig is het wel triest. voetballers hebben al zo'n korte vakantie en als hij dan ook nog eens zijn hele vakantie in de gevangenis moet zitten...

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Zal wel niet (helemaal) onschuldig zijn.

Ze denken wel 2x na bevoor ze een BN'er in de gevangenis laten zitten.

11. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    die jongen heeft helemaal niks gedaan man.... hij zit daar omdat een of andere H*er geld nodig had.. hij zit daar nu zo lang omdat hij zijn reputatie tegen heeft.. ik ken hem persoonlijk nog van voor hij in Feyenoord 1 speelde... die jongen heeft niks gedaan

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hier het laatste nieuws:

Dit is de vrouw waroom het gaat.

Ze heeft dus al geld zat en is geen hoer of stripclubdanseres.

Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heeft ze dan geld zat??:confused:?..... ze kan toch schulden hebben?? en als ik haar zo zie.. geloof der geen zak van.. Robin heeft niks gedaan man.. flikker tog op egt achterlijk dat justitie hier intrapt.. zie je maar weer hoe slecht et gestelt is met dit land

zulke mensen als haar moeten ze voor 10 jaar in de cel flikkeren dan leren ze dit soort geintjes wel af

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Mee eens maar het is moeilijk te bewijzen of het gebeurt is of niet |:- dat is het probleem

15. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    heel simpel: als zij het niet kan bewijzen is hij onschuldig... hij hoeft niet te bewijzen dat ie onschuldig is

16. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig wonen we niet in de Verenigde Staten.

Maar waarschijnlijk zijn ze met elkaar naar bed geweest en nu probeert zij hier geld uit te slepen.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja daar dacht ik ookal aan, als er DNA sporen van hem op haar lichaam worden gevonden, en ze heeft zichzelf wat krassen etc aangebracht zodat het op verkrachting lijkt, dan is hij mooi wel het haasje :{

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mooie vrouw.

Verder staat er nergens in je bericht dat ze er niet werkt. Er staat alleen dat ze woedend is op Moszkowicz. Ik geloof nog steeds niet dat ze is verkracht. Ook omdat ze eerst tegen haar vriendinnen heeft gezegd dat ze vond dat ze niet met genoeg respect behandeld was. Van het woord 'aanranding', laat staan 'verkrachting', was geen sprake (aldus Moszkowicz).

Tuurlijk kunnen mensen dan gaan roepen dat het niet makkelijk is om erover te praten als het wel gebeurd zou zijn, maar lijkt me niet dat je niks tegen vriendinnen gaat zeggen en dan vervolgens wel van Persie gaat aanklagen.

Resultaat van de DNA-test is er geloof ik nog niet he? Maar al zou het er wel zijn, en er wordt DNA van Van Persie gevonden geloof ik nog steeds niet dat ze is verkracht. Ik denk eerder dat ze het mooi vindt om met een bekende voetballer in bed te duiken en dat ze het niet kon waarderen dat ze niet genoeg aandacht heeft gekregen ofzo.

Maar goed, dit is natuurlijk nergens op gebaseerd, maar bij dit soort gevallen denk ik al snel aan zo'n soort scenario... :)

Laatst bewerkt: 18 jun 2005
  19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Aldus GeenStijl.nl :)

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha mooi verwoord. :) Maar zoiets dacht ik dus al. Ik gok ook op het laatste.

Nu weet ik nog wel iets leuks over meneer van Persie. Iemand die bij mij op school zit kwam Robin van Persie een keer tegen tijdens het stappen. Toen is hij naar haar toegestapt met de geniale vraag "hey, weet je wie ik ben?" Dus ze zegt "ja, hoezo?" "Nou mooi" zegtie, "als je nou even mee loopt naar de parkeerplaats, naar mijn auto, dan mag je me pijpen."

Smooth little bastard... hehe.

Ze had het trouwens geweigerd. Doh.

Laatst bewerkt: 20 jun 2005

Deel Deze Pagina