1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Robin van Persie opgepakt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jun 2005.

1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm sterk verhaal,

Kan me niet voorstellen dat hij zo dom is. Voor hetzelfde geld belt dat mens de telegraaf op. Kwam ze trouwens met dit verhaal voor of na die verkrachting.

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Al een tijd geleden gebeurd, nog in z'n feyenoord tijd. Ze kwam met dit verhaal na de verkrachting, omdat hij toen ten sprake kwam. Maar ik denk wel dat ik haar geloof. Ook al boeit het me geen reet of het waar is of niet.

Hij reed ook vaak langs bij mijn school in een X5 toen geloof ik. Echt een arrogant mannetje hoor. Pleurt zo z'n bak op de stoep, gooit de muziek aan blik op 'wie-maakt-mij-wat' en een beetje hangen. Maar best, ik stoor me daar voor de rest niet aan. Als hij ze er maar inschopt voor oranje ;)

Als hij daar de kans nog voor krijgt...

3. mars15

mars15 Guest

ze kan zoveel zeggen

4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    _0/

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Idd en mensen veranderen hoor.. sinds hij naar engeland is gegaan is hij ook vet veranderd zegt iedereen om hem heen... maar mensen hebben toch hun oordeel al klaar..

6. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    was toch geen waddinxveense mag ik hopen?

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nope. Denk ook niet dat van Persie (or anyone else for that matter) daar interesse in zou hebben. :+ En terecht ;)

8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    goeie shit.

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Voetballer Robin van Persie is vandaag vrijgelaten. De 21-jarige Rotterdammer heeft twee weken vastgezeten nadat er aangifte van verkrachting tegen hem was gedaan. Hij blijft nog wel verdachte, maar het Openbaar Ministerie in Rotterdam zag geen reden om hem langer vast te houden.

Het OM doet geen verdere mededelingen over de zaak, omdat het onderzoek nog loopt. De rechter-commissaris verlengde twee weken geleden het voorarrest van Robin van Persie om de opsporingsdiensten meer tijd te geven voor nader onderzoek.

Abraham Moszkowicz, raadman van Van Persie, ontkent niet dat de voetballer in een Rotterdams hotel is geweest, maar wel dat hij de vrouw, Sandra Krijgsman heeft verkracht. De vrouw zou volgens hem met voldoende respect zijn behandeld.

Zo is iedereen weer blij :).

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ben echt benieuwed hoe het verder gaat met zijn voetbalcarriere, zeker als hij schuldig blijkt te zijn

11. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal toch zijn sporen wel nalaten denk ik, maar ik hoop het niet.
    Je moet er toch niet aan denken dat de geweldige voetballer die hij nu aan het worden is, door zo'n 'vrouwenactie' verloren zou gaan.

Deel Deze Pagina