Het was echt geruwuluk!
Reizen ging allemaal prima, echt erg goed georganiseerd ook met de bussen. Ten opzetten was ook in 1 minuut gebeurt. Lekker veel ruimte, toffe mensen op de camping (B1). Weer precies t zelfde plekje als vorig jaar. Eerst Kyteman, het had wel wat, maar verder geen hol aan. Ook nog Stereophonics gekeken, had ik nog nooit geluisterd, was echt een verrassing! Ik vond ze echt heel goed! Daarna in het voorvak bij Muse. Ik vond het een sterk optreden, een goede setlist en klonk gewoon erg gelikt. Daarna ff pita halen. We waren van plan nog t terrein op te gaan om Crookers te kijken, maar bijna niemand had zin. =\ Daarna lekker op de camping, iemand had wiet en spacecake mee, en ik had echt de lachkick van m'n leven.
Maargoed, vrijdag vond ik Coheed en Cambria echt slecht. Wat een bagger.
Jack Johnson was wel echt errug chill.
Rise Against heb ik ook nog een stuk gezien, saai en eentonig, maar wel een leuk publiek. Ook m'n eerste pit meegemaakt.
The Specials had ik helaas gemist! Dat scheen wel errug tof geweest te zijn. Bij Green Day stond ik in het voorvak, ik vond het eerste 1,5 uur erg tof!
Maar daarna begon dat eeuwige heeeeyooooo erg tegen te staan. Toen na Jesus Of Suburbia gingen we maar richting te uitgang, maar ik als voormalig Green Day fan vond t toch een erg goed concert met een toffe act!
Zaterdag vond ik niet echt speciaal. Ik bleef gewoon lekker bij de Marquee hangen.
Het was lekker weer, niet al te heet dit keer. 's Nachts Rammstein vond ik toch best geniaal, al helemaal qua act. De muziek zelf ligt niet echt helemaal in m'n straatje, maar het had wel wat, zeker weten!
Zondag kwamen we aan tijdens Alice In Chains, wat wel leuk was. Goede zanger, maar de oude was natuurlijk ietsie beter.
Vampire Weekend in het voorvak gekeken, was gewoon leuk, omdat ik er ook niks van verwachtte. Them Crooked Vultures vond ik echt hard, ben ook lekker los gegaan.
Echt precies wat ik ervan verwachtte. Toen Pearl Jam, het geluid viel tegen, en de setlist ook wel. Maar alsnog was t gewoon een toffe ervaring!
Over t algemeen was t gewoon erg vet. In het begin alleen veels te warm. Wel had ik nog best goed geslapen elke keer! (5 a 6 uur per dag) Nu 2 jaar Werchter geweest door de line up, maar ik denk dat ik volgend jaar een keer voor een ander festival ga (Zsiget of Lowlands).
Klik om te vergroten...