Ben ik het helemaal mee eens hoor, afval van in wat voor vorm ook hoort gewoon in de prullenbak. maar het wordt nu zo gebracht alsof rokers de grootste vervuilers zijn en dat vind ik een beetje overtrokken
Ik zou idd erg stom zijn als ik dit negeer, het is zeker bewezen, maar het is ook zeker bewezen dat luchtvervuiling er zeker ook mee te maken heeft...ooit wel eens beelden gezien van Tokio met de smog en de vuiligheid die daar in de lucht hangt, of dichter bij huis....Rotterdam op een mooie zomerdag.
Ik ben het er helemaal mee eens dat je als roker het niet kan maken om iemand lastig te vallen met roken, maar zoals het nu gaat is het meer een hetze. Het is heel erg makkelijk om te roepen dat iets niet mag, maar zo werkt het niet. Er zijn een heleboel rokers die niet willen stoppen maar die daarbij ook niemand lastig willen vallen. Dat er in de kantine of de werkplek niet meer gerookt mag worden vind ik niet meer dan normaal, maar bied dan wel een alternatief en schop die mensen niet de straat op om daar hun rokertje te doen.
Ook vind ik het heel erg krom van de overheid om wel de rokers aan te pakken, maar niet de uistoot van allerlei ander gore gassen door fabrieken en auto's. Het is weer een toverwoordje voor de regering.....10 jaar geleden was het milieu helemaal hip, daar hoor je nu ook niemand meer over.
Laatst bewerkt: 6 jan 2004