1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Mijn vrienden zijn ook niet zo. Ik zei als. Maar het punt is: Ik vind mijn sociale leven belangrijker dan gamen. En daarom zou ik voor m'n vrienden kiezen.
    En als iedereen doet wat hij wil, dan zou de wereld onleefbaar zijn.
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    En hier heb je gelijk. Punt:)
     
  3. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja inderdaad. Laten we het gewoon weer over roken zelf hebben in plaats van het eeuwigdurende gevingerwijs. :)

    Stelling; wat is relaxter: Roken in de winter, of in de zomer? :cool:
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    In de winter krijg je het weer warm :)
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    In de zomer krijg je het weer warm :)
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    :+

    Ik kies ook voor de winter, weet niet waarom maar ik geniet er dan nog meer van dan normaal. Tenzij het regent, dan vind ik het 3 keer niks. :cool:

    Trouwens, ook een heerlijk rookmoment vind ik het op het strand als je net gezwommen hebt.
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Serieus, jij bent echt te verslaafd, ik raad je aan om onmiddelijk af te kicken! :+
     
  8. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het eten staat op 1 bij mij, maar 's morgens direct na het opstaan is ook wel _O_
     
  9. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Een soortgelijk geval is het zelfde als een vergelijking. :+
    Maar goed, we weten van elkaar wat we bedoelen.

    In de regen blijft een sigaret ook zo goed branden. 8)



    Maar ff een vraag aan de rokers.
    Het valt mij op dat veel rokers het lekker vinden om te roken als ze op de pot zitten. Wie van jullie vind dat ook en waarom??
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat heb je soms hè;)

    Misschien is de plee het ultieme rustmoment van de dag, sommige pakken er een magazine bij om te gaan schijten, sommige een pakje sigaretten;)

    Zelf rook ik af en toe een peukie tijdens het uitgaan, maar koop zelf geen sigaretten. veel te duur;)
     
  11. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan inderdaad zo zijn, maar ik zie het meer als een schijtmoment waar ik niet te lang bij stil wil blijven zitten.
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Het ligt eraan en waar je zit. Lekker thuis, in de warme badkamer slash WC met een VI-tje erbij, kan ik best wel lekker zitten.

    Maar dit is niet het schijttopic:) Het gaat over roken op de plee:9
     
  13. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik, maar ik kan me niet voorstellen dat het lekker is om op de pot te roken. Daarom vraag ik het.
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Als je niet wil dat er mag gerookt worden , wel dan mag er ook niet meer met de wagen gereden worden , aangezien er in de uitlaatgassen van wagens schadelijke producten aanwezig zijn .
    En hoesten in iemands gezicht vindt je wederom niet zo erg , en als die iemand nu eens lijdt aan tuberculose en die hoest in je gezicht , wel dan ben jij in minder dan 14 dagen de volgende tuberculosepatient zo besmettelijk is deze ziekte, en eens die uitbreekt ook zo moeilijk onder controle te krijgen.
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja das nogal logisch, als iedereen doet wat ie wil is de wereld onleefbaar jah. Ik had het ook over de dingen die binnen de grenzen vallen van wat normaal is en zijn recht is, en wat ie ten allen tijde zelf uitmaakt. Gamen valt daar ook onder. Tis nou eenmaal iets wat ik keigraag doe en wat ik voor geen mens zou opgeven. Als een meisje als eis stelt dat ik stop met gamen om met haar iets op te mogen bouwen, dan ken ze het bekijken....zelfde geldt voor vrienden : ze weten dat ik het doe, en de mensen die me nog nie goed genoeg kennen laat ik dat weten.

    Als mensen me minder mogen, of zelfs niet bevriend met me willen zijn OM een van de dingen die ik graag doe....is dat hun probleem, niet het mijne. Je neemt/mag iemand om de persoon die ie is, niet om wat ie graag doet of om 1 of 2 slechte gewoonten. De mensen die dat wel doen, hebben aan mij een verkeerde. Je neemt me zoals ik ben, met alles erop en eraan zegmaar.

    Gelukkig ga ik met mensen om waarvan de meesten minstens net zoveel om gamen geven als ikzelf. Dat is geen eis om met mij om te gaan, maar wel handig. Ik heb behalve gamen nou eenmaal weinig andere interesses, films/anime en mijn muziek....en dan heb je het echt gehad. Ik kies de mensen er tussen uit waar ik wat aan heb, en die die dingen van me accepteren....ik heb het daarmee ook over het feit dat ik rook, om ff ontopic te blijven ;)

    Punt van het verhaal : mensen die mij beoordelen op m'n passie (ik game nou eenmaal, en VEEL), en niet als persoon zelf....noem ik geen vrienden. Daar heb ik dan ook niks aan, daarom ist zo fijn dat je nog altijd een keuze hebt met wie je wel of niet omgaat :) Roken idem dito, ik respecteer ieder z'n mening daarover....maar als IK je niet waardig ben als vriend omdat ik die gewoonte nou eenmaal heb, ben je MIJ ook niet waardig omdat ik geen zin heb om je gezeik daarover de hele tijd aan te horen. En met "je" bedoel ik in z'n algemeenheid, dus niet jou persoonlijk.
    Dat is wat ik bedoel met wederzijds begrip, en wederzijdigheid is ook nodig in een vriendschap en/of relatie.
     
  16. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Auto's zijn helaas noodzaak, je moet tenslotte van a naar b komen. Roken is nergens goed voor, een sigaret brengt me niet naar m'n werk. Het is helaas te ver om met de fiets te gaan en als ik om 06.00 moet beginnen, rijden er nog geen treinen en/of bussen. Als ik wel met de fiets zou moeten gaan moet ik om 3 uur opstaan en ben ik pas om 18.00 thuis, dat zou jij ook niet doen.

    Als iemand in jouw gezicht staat te hoesten, zeg jij er dan niks van?? Ik neem aan van wel, dus als iemand bij mij in de buurt komt staan met een peuk zeg ik er ook wat van omdat het net zo smerig is. Als de helft van de cafe/disco bezoekers de hele avond in je gezicht staat te hoesten, dan zou jij er ook niet naartoe gaan. Zo zie ik het met roken.
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Nu ga je weer andere problemen erbij halen.
    Hij doet dit, dus ik mag dat. Dat vind ik zo kinderachtig. Geef gewoon toe dat roken ongezond is, en ga niet steeds andere 'milieu problemen' erbij halen. Ze zijn al bezig met het maken van schonere auto's, en roetfilters en dergelijke, een ook is de belasting op een 'zuipende' auto duurder dan op een (bijv.) een Toyota Prius.
    Begin maar eens met het maken van een niet schadelijke sigaret ;).
    Een beter milieu begint bij jezelf.
    En stoppen met roken helpt daar wel mee.
    En roken is zoveel milieu onvriendelijker dan één auto.

    @ Vinnie,
    erg mooi voorbeeld _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2005
  18. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu al 2 dagen geen peuken gehad me moeder zo en jong nog geen afkick verwenselingen(of zo iets.).

    Hey zouden we om de 24 uur een andere stelling maken die zet ik bij me begin post.

    Hier nog zo een waar rook je het liefste Buiten of binnen zo ja waar binnen in de woonkamer of op je slaapkamer?.

    Ik rook liever buiten binnen voel ik me niet prettig.
    maar als ik binne zou roken deed ik het liever op me slaapkamer maarja mag niet.(begrijp het ook wel)
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    En waarom moeten rokers dan stoppen , en wat voor een effect geeft roken dan aan het millieu , voor jou moeten rokers alléén stoppen omdat jij niet rookt .
    Dat jullie met een wagen om de hoek moeten omdat het te voet een tikje te ver is , of dat jullie juist op reis moeten gaan héél ver weg zodat je in een uiterst millieuvervuilend middel zoals een vliegtuig is gaan stappen om jullie doel te bereiken is voor jullie geen probleem omdat het jullie op dat moment vooruit helpt .
    Dat de industrie dagelijks miljoenen tonnen uiterst schadelijke componenten de lucht inblaast is ook géén probleem voor jullie , nee jullie zijn zo gefixeert op een persoon die rookt dat jullie al de rest vergeten , ook die allesbranders die er in vele huizen staan en waarin de bewoners vanalles en nog wat opstoken behalve dat wat er normaal moet in verbrand worden, en die de winteravonden ook verpesten met een stinkgeurtje, maar ja dat is géén sigarettenrook maar véél erger.
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het in principe met je eens, er zijn qua milieu vele ergere dingen dan roken, ik vind alleen wél dat rokers, niet-rokers moeten respecteren als ze vragen of ze niet willen roken.
     

Deel Deze Pagina