1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    met 1 pakje doe ik ongeveer 3 dagen zo iets gister pakje gekregen keek er gister in had ik nog 8 dacht ik oeps wat te veel van het goede.

    vandaag krijg toch pakje van kennis }:] dus rookik daar 3 peuken per dag van dat pakje en dan nog 1 van me eigen zodat me meoder denkt oooo die is zuinig }:] :+
     
  2. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG ben weer begonnen :eek: Ik kon er niet meer tegen de verlangens waren TE sterk, en nu zit ik bij een meisje van 17 en eentje van 16 in de klas en die roken en tja...dan sta je in de pauzes met hun en dan....van het 1 komt het andere :eek:
     
  3. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Zwak, zwak. Een echte man blijft dan ook bij zn standpunt. ;) Ik ben zelf ook 2 maanden geleden gestopt, nu nog steeds geen sigaret aangeraakt terwijl dr toch heel wat rokers in me klas zitten.
     
  4. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ik heb het 5 maanden utgehouden :cool:
     
  5. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    *kickt*

    heb vandaag 1 week al geen sigaret gehad.
    nu hoop ik het langer te kunnen.
    als ik naar de marine of landmacht wil ik conditie nog goed hebben.

    een leraar van mij zij eens onder de les als je jointjes rookt en dat je stopt dat het 10 jaar duurt voor je clean bent. boohhh gek dat duurt lang
     
  6. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik d8 15 jaar ????
     
  7. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    mijn moeder rookte altijd maar ze is gestopt ik vind het stinken bleh...

    én heb nog een argument om niet te gaan roken:

    mijn opa zei nml. vroeger dat als ik 18 was en nog niet rookte 25 gúlden zou krijgen..
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    eerlijk gezegd moet het voor jou ook geen probleem zijn om te stoppen, in principe ben je namelijk niet echt verslaafd als je anderhalve week (!!!) met 1 pakje kunt doen...

    probeer maar eens te stoppen als je 1 of zelfs 2 pakjes per dag rookt, dat is pas een strijd met jezelf. Ikzelf ben nu anderhalf jaar echt verslaafd (sinds mijn eindexamen eigenlijk), daarvoor was ik ongeveer 2 jaar een gezelligheids roker, alleen roken op feestjes en bij het uitgaan dus. Niet om stoer te lijken oid, absoluut niet mijn vrienden waren/zijn er ook allemaal fel tegen, maar tja een sigaretje is gewoon erg lekker als je wat gaat drinken toch? :D

    ook heb ik nooit op het schoolplein gerookt overigens... Op het hoogtepunt rookte ik 2 pakjes per dag, maar dat kon/kan ik gewoon niet betalen, op dit moment probeer ik dan ook 2 dagen met 1 pakje te doen, lukt niet altijd... maar meestal wel :)
     
  9. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Een vriend van mij rookt elke dag. We hebben laatst uitgerekend hoeveel geld hem dit roken nou per jaar kost. En we kwamen uit op ongeveer 550 euro! ( Dat geld kun je toch veel beter aan games verkwisten? ;)
     
  10. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    jah das een 360 met extra controller + spel 8)
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het toch zon onzin om te zeggen "kijk eens hoeveel geld je er mee uitspaart als je stopt, blablablabla"

    jongejonge je rookt toch omdat je het lekker vind? Daarom ben je er toch ook mee begonnen, enkel omdat andere mensen het zonde van het geld vinden, geldt dat totaal niet voor rokers natuurlijk! Voor hen is het wel een goede besteding van je geld. Voorbeeldje aangezien dit een games forum is: Jij hebt er plezier van om een spel te kopen voor 60e en die dan na 2 weken weg te leggen en daarna nooit meer te zien (wat bij veel games zo is en o my god begin nou niet over halo of gta hoe geweldig die wel niet zijn). Goed voor een roker betekend de uitsparing van die game dat hij weer 15 pakjes kan kopen en daar (zoals bij mij) een maand mee vooruit kan...

    het zijn keuzes maar for fuck sake ga alsjeblieft het uitbesparen van geld niet als argument voeren...
     
  12. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    en ddoe er dan nog maar zo'n 45 euri bij optellen

    Premium: 400
    Game: 60
    Controller: 45
     
  13. Smurf

    Smurf Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rook omdat ik verslaafd ben, heerlijk om te relaxen, maar ik wou dat ik er nooit mee begonnen was, want ik kom er niet vanaf en hoest me kapot.
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Yeah , je opa heeft je goed liggen , jij krijgt dan 25 waardeloze guldens als beloning , die heeft hij vast nog ergens in een sok gevonden en die zijn dan voor jou , volhouden kerel . |:- :+
     
  15. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    vroeger..
    doed, je bent 12 :cool:
    dat duurt nog 6 jaar! :9
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    oke......als jij 3 dage niet rookt, hoe is je humeur dan??
    heel anders dan wanneer ik 3 dagen niet "gegamed" heb ;)
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ja kan je nu al weten wat hij met zijn 25 gulden gaat doen dan , :cool:
    SupahMaster doet me héél erg aan een jong vogeltje denken , die hebben namelijk ook een grote bek. :eek: :+
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch zonde van het geld. Als je kijkt hoe je ermee bent begonnen. Je begint als gezelligheidsroker, je houdt jezelf dat je het niet doet om stoer te doen, de eerste paar sigaretten is niet lekker en vervolgens ben je verslaafd. Dat is toch zonde? Je houdt jezelf voor dat 'makkelijk kan stoppen als je dat wil' en dat je gewoon maar een half pakje per dag rookt. Maar dat lukt al niet altijd meer. Er is niks lekker aan een sigaret, het gaat alleen maar om de verslaving op een gegeven moment. Het is toch zonde als je nu al verslaafd raakt (bent)? Vanaf je achttiende de rest van je leven roken... Je moet het zelf weten hoor, begrijp me niet verkeerd, maar het is zonde van je gezondheid vind ik en dom om erin te trappen.
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    dat kunnen we ook zeggen van de games , daar is het toch ook gewoon zonde van al het geld dat er verspild worden aan de aankoop van een spelconsole en de bijbehorende spellen .
    Dat is toch ook een zekere vorm van verslaving. :+ ;)
     
  20. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    maar geen verslaving die slecht is voo je gezondheid tenzij je een of andere contactgestoorde nerd bent die nooit agter ze xbox vandaan komt maar ik game ong. een urrtje per dag das volgens mij niet slecht voor je :+
     

Deel Deze Pagina