1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst een jaartje regelmatig, maar niet vaak, geblowt. En nu rook ik sinds een maandje ongeveer. Een sigaret bied mij een soort zekerheid, en dat vind ik prettig. Dat is eigenlijk de voornamelijkste reden. Maar idd, het is wel veel te duur.

    Valt me op dat dit een thread is waarin iedereen een schijthekel heeft aan roken :+
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, zou je er int vervolg een beetje op willen letten hoe je je woorden gebruikt is mijn enige verzoek ? |:-

    Er zijn namelijk mensen die wel echt een contactstoornis hebben (zoiets heet autisme), waar ze mee geboren worden en mee het graf ingaan en waar ze dus absoluut niet voor gekozen hebben en helemaal niks aan kunnen doen....

    En ja je raadt het al, ik val onder een van die mensen....dus vandaar dat ik me een beetje aangesproken voelde op deze nogal botte opmerking :)

    Edit : En dan mag je me tevens ook nog even uitleggen wat er dan volgens jou precies zo slecht is voor je gezondheid als je veel gamed....
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  3. Ik rook niet. Ik heb er niets mee, heb al vaak genoeg keelpijn en heb mijn stem hard nodig (vakgebied, sociaal leven, muziek). Roken vind ik sowieso niet fris. Ik drink ook niet(geen alcohol). Maar eenieder is vrij te doen wat hij/zij wil in dit opzicht. Dus keep on smoking ;)
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    and till whe dye , en dan zijde van alle stank verlost en zitten wij allemaal op een afgeschermd plaatsje in de ounderground van de wereld lekker van ons saffie te genieten.
    Ik hier in belgie betaal al op het gebied van belastingen het hoogst mogenlijke in europa , als ze me nu moeten verbieden om nog een sigaretje te smoren zoals onze minister demotte dat wil , dan kan ik me beter ophangen , en dan is alles en iedereen gerust , mijn vrienden hier op het forum inbegrepen. :cool:
     
  5. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Roken is ook echt het enige waar je voor leeft :+
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dus ik probeer nou te doen alsof ik niet ben begonnen om stoer te zijn, wat als ik nou zeg dat dat toch echt niet de reden was? Toen ik voor het laatst checkte ken ik je namelijk totaal niet en heb jij totaal geen verstand van mijn leven, en ik heb zon gevoel dat dat de laatste 5 seconde niet is veranderd...

    ik vond de eerste sigaretten zeker wel lekker en ja ik ben verslaafd, maakt mij dat nu een hopeloos minderwaardig gevalletje? sorry hoor maar ik dacht het niet!

    ik hou mezelf helemaal niets voor! what the freaking fuck zeg??!! Ik heb door geldgebrek geprobeert te stoppen een aantal maanden geleden...is me na 2 weken dus niet meer gelukt, zielig hè? en ik rook gewoon een half pakje per dag, ja idd en als je weet dat ik eerst 2 pakjes rookte vind ik dat niet iets om me zorgen over te maken.

    ZEG JIJ! EEN NIET-ROKER! wat weet jij daar nou van? je mag net een jaar roken en nu weet je het allemaal al zo goed. Zal ik je eens een geheimpje vertellen... voor de meeste van "ons" rokers is roken weldegelijk lekker! En waag het niet om als niet roker te zeggen dat dat niet zo is!

    nee ik wil ook niet de rest van men leven roken, het is namelijk wel heel slecht voor je gezondheid, dat is zeker. Ik zie zelf ook liever niet dat mensen beginnen met roken, maar tja als ik dan weer zon lekker sigaretje opsteek begrijp ik het ook wel weer ;). Overigens zal ik wel moeten stoppen met roken omdat (als alles goed gaat) ik volgend jaar begin met de klm flightacademy, voor verkeersvlieger dus. Ooit een gezagvoerder gezien die even buiten een sigaretje ging roken? ;)

    waarin trappen? heb ik wat gemist ofzo? Anyhow ik kan inderdaad zelf prima bepalen wat ik doe en laat, ik word over 2 dagen 20, woon op mezelf en heb al redelijk wat gezien in het leven...

    ik heb bijvoorbeeld firsthanded de gevolgen van roken mogen ondervinden, mijn vader was namelijk een verstokt roker... inderdaad was, ik heb hem namelijk 4 jaar geleden dood in bed mogen vinden... hartstilstand...
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  7. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben op mn 13de begonnen met roken. Vanaf mn 14de mag ik het thuis. Blowen vinden ze ook geen probleem. Als eerste was het natuurlijk stoer om te roken. Heb eigenlijk best wel spijt dat ik eraan ben begonnen.
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rook zelf niet, maar in het weekend maar een paar hijsjes van een joint.
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik denk 3 pakjes sigarette kopen :+
     
  10. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    wat fardo n de eertse post zegt is helemaal waar.. omdat t zo duur is en van de redenen waarom ik ben gestopt:)
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    come again?

    je bent 15 (edit: wat zeg ik, echt NET 15) je kunt nog niet eens echt begonnen zijn, bitch please... het merendeel hier is echt te jong om een redelijke mening te kunnen hebben...
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Af en toe eens op z'n tijd een groene jongen is zeker niet verkeerd :+
     
  13. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo zou dat niet kunnen... om dat ik 15 ben?:{ ? wtf naja je hoeft me niet te geloven....
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2005
  14. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik geloof er ook geen reet van. Je bent 15 man, kom op.

    Ik rook af en toe, gezelligheid-roker noemen ze dat ook wel. Vindt het af en toe wel lekker, moet dan wel in de stemming zijn. En af en toe een groentje is ook niet weg.
     
  15. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij op school zijn er brugers die roken... maar boeiend
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Wtf?! :eek: Dit is erg....
     
  17. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    wat lullen jullie over 15 jarige :confused: ? Ik ben bijna 15 en rook ook tuurlijk kan ik wel een mening hebben ik rook al 1.5 jaar, ben af en teo gestopt en tuurlijk weet ik wel wat, jullie moeten niet denken omdat jullie ouder zijn dat jullie altijd alles beter weten ofso..
     
  18. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben 16 bijna 17 en ik rook geen sigaretten, nooit gedaan. wel eens een joint maar dat terzijde. Ik vind een gewone sigaret echt smerig. Ik ga proberen om er nooit aan te beginnen, tot nu toe is dat wel gelukt.
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ooit aan gedacht dat doordat we ouder zijn ook echt dingen beter weten?

    kom op man je begint net haar te groeien op andere plekken dan op je bolle kop, je hebt vast je ouders niet verteld dat je rookt en doet het lekker stiekem, maar bent tegelijkertijd o zo verslaafd...

    kom op man doe wat beters met je leven je mag nog geen eens een pakje peuken kopen man...
     
  20. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    1) me ouders weten het.
    2) ik krijg peuken mee.
    :cool: Ja ik heb schaamhaar etc..
    4) je lult uit je bolle speknek.
    5) zoals jij praat klink je niet ouder dan 11.
    6) je doet veel te stoer met net alsof jij alles beter weet maar je bent gewoon een klein mongooltje.
     

Deel Deze Pagina