1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het ten eerste zonde van het geld, en ten tweede het is slecht voor je :+...
    daarom doe ik het niet én heb het nog nooit gedaan!

    ps. met die geld kan je lekker sparen en er een xbox game voor halen:D:p

    edit// tha bomb, jij klaart _O_
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    neeh dit is lekker volwassen :{.
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/
     
  4. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow wat voelen we ons goed. Wie wilt hier nou stoer doen dan. ik 16 jaar en weet heus wel wat ik goed vind en niet. Uit eerdere posts van jouw heb ik ook al afgeleid dat jij wel heel erg trots bent dat je eindelijk volwassen bent.
    Vroeger in je kindertijd zeker vaak gepest en slechte jeugd gehad, agja dat kan maar niet iedereen was zoals jij toen was... :{ _0/
     
  5. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    wow je hebt er echt totaal niets van begrepen...

    hahaha ik heb geen slechte jeugd gehad hoor en gepest ben ik al helemaal niet kheb namelijk men hele leven al voor mezelf op kunnen staan maak je geen zorgen. Mijn punt is dat je gewoon totaal geen benul kan hebben hoe het voor een roker is als je zelf er geen bent. Natuurlijk is er een kans dat je echt verslaafd bent aan roken als je 15 bent, maar die acht ik echt minimaal...

    zelfs met mijn leeftijd kun je er nog je vraagtekens bij zetten of ik het allemaal wel goed kan beredeneren laat staan bij gasten zoals jij die 4/5 jaar jonger zijn...

    doe maar lekker kinderachtig like i care maar o my fucking god doe niet zo zielig jongetje
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    als ik zo deze laatste pagina lees klinkt iedereen behoorlijk onvolwassen.. en daar heeft leeftijd niks mee te maken..( je kan toch ook je mening duidelijk maken zonder meteen te gaan schelden :confused: )

    Ik rook zelf niet, wel een tijdje gedaan toen ik 16/17 was ( ben nu 21)
    toen vond ik het wel lekker, maar ik was vooral gezelligheidsroker, dus kon er ook mee stoppen als ik dat wilde. Nu vind ik het best vies..en het is ook gewoon slecht voor je. Als je op jonge leeftijd al rookt..dan doe je dat toch grotendeels voor het 'stoere' eraan. En dan kan je er idd verslaafd aan raken. Het is iedergeval dom om eraan te beginnen..

    ( over meningen gesproken: als je 15 ofzo bent kan je wel een mening hebben..alleen als je ouder bent heb je wat meer levenservaring en een wat bredere kijk op dingen.. al betwijfel ik aan sommige reacties te zien of dat nou levenservaring moet voorstellen..)
     
  7. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Oke, dat roken geloof ik dan nog, maar dit gaat echt te ver |:-
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    @the Pulser... Je kan wel degelijk verslaafd raken aan roken op je 15e.. Verslaving heeft niks te maken met leeftijd. Als je iets (zoals roken) dagelijks meerdere malen doet, wordt dat een verslaving, door de stoffen die erin zitten. Dat zou jij, als "volwassene" toch moeten weten _0/
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Aan roken heb ik toch een hekel jongens!!! :cool: :mad:
     
  10. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik ook :p Maar ik heb er geen problemen mee als andere mensen in mijn omgeving roken. Ga het zelf gewoon niet doen.
    (iets wat mijn zus ook altijd zei, en die heeft 4 jaar gerookt.. :+ )
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    over dat 1e: dat zou wel een stuntje zijn :p

    en over dat 2e: als je 20 bent ga je toch verder met roken en laat je je toch niet zo opfokken door die mensen hier, ik ga jou niet vertellen wat je wel en niet mag, als je wilt roken? Ga je gang ik houd je niet tegen.
     
  12. UnderCover

    UnderCover Xbox Tuig

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gaan roken omdat ik het lekker vond.
    ik was 11 jaar toen ik begon dus nu al 5 jaar roker.
    het kost echt veel.
    met een pakie shag doe ik 2 a 3 dagen, met een pakie peuken 1 dag.
    dus jah ik ben wel verslaafd en nee ik ga niemand anders eraan zetten.
     
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat poep jij nou :confused: Hij dacht dat ik nog een baby-face etc. had maar ik klaar het gewoon even op.
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: op de basisschool?
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is fucking groep 7 of 6 8).
    Toen wist ik amper wat roken was :{.
    Niet dat ik het nu doe ofzo
     
  16. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan weet je net wie je zelf bent. Je leert dan jezelf een beetje kennen en jij wilt zeggen dat je dan al rookt? Nou, sory hoor maar dit is echt waanzin. Als het echt zo is vindt ik het toch zwaar ziek. Is het niet zo? Dan be je zwaar ziek aan het liegen.
     
  17. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Een meisje uit mijn klas(15) rookt en daar het zusje van rookt ook.. en die is 9 jaar(!) ze zei dat ze ongeveer 2/3 peuken per dag rookt..
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je haar zien roken? want dat is echt ziek!
     
  19. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Zeg maar dat 2/3 van de rokers het doet om mee te lopen/stoer doen. Zo ben ik ook begonnen. ik ben geen echte roker nu, maar vindt het af en toe wel lekker. Vooral als ik me wat down voel. Ik raad het iedereen ook echt af om te gaan roken, het kost veel en het staat echt niet stoer.
     
  20. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik niet.. vriend van me heeft haar wel zien roken..
     

Deel Deze Pagina